Happy Italy start met take away-concept waar je ook kunt ontbijten

1 november 2018 | Thijs Jacobs

Happy Italy komt met een nieuw concept: Happy Italy To Go. Op vrijdag 2 november opent de eerste take away van Happy Italy haar deuren aan de Korte Lijnbaan in Rotterdam. Mix snelheid met goed zelfgemaakt eten en het recept voor Happy Italy To Go is geboren. Hier kun je snel je favoriete Italiaanse gerechten afhalen, maar ook rustig zitten. Zelfs voor je ontbijt kun je vanaf deze week bij Happy Italy terecht.

Volgend jaar zullen meer To Go-vestigingen hun deuren openen, op drukke plaatsen zoals stations, winkelcentra en pretparken.

De allersnelste Italiaan

Met deze nieuwe take away-formule wil Happy Italy mensen snel en gemakkelijk laten genieten van een goede Italiaanse maaltijd. Happy Italy beantwoordt hiermee de vraag naar meer flexibiliteit, mobiliteit en snelheid. Soms wil je gewoon snel wat eten en weer door. Maar dan wel met een echt lekkere Italiaanse maaltijd achter de kiezen. De Happy Italy app, waarmee je binnenkort eten kunt bestellen en betalen, maakt de snelle Italiaan zelfs nog sneller.

Pizza voor ontbijt?

Op de kaart van Happy Italy To Go staan alle Happy Italy classics, zoals de vertrouwde pasta's en pizza’s die zoals altijd door de koks zelf bereid worden. Het menu wordt uitgebreid met nieuwe gerechten en dranken. De hamburger in Italiaanse stijl, milkshakes, salades en de eigen Happy Italy ice tea zullen zeker in de smaak vallen. Bij Happy Italy To Go kun je vanaf 09:00 ‘s ochtends terecht en is dan ook ideaal voor een ontbijtje. Want wat is er Italiaanser dan een shotje espresso als kickstart? Een warme panini erbij en de dag kan beginnen.

One happy formula 

Happy Italy is in 2011 gestart en heeft nu al 15 vestigingen en meer dan 1.500 medewerkers. Voor 2019 staan in totaal 12 nieuwe vestigingen van Happy Italy op de planning. Hoe meer happy people, hoe beter. Want het succes van Happy Italy zie je niet alleen terug in de cijfers, je leest het vooral af aan de gezichten van de gasten. Hoe blijer zij zijn, hoe succesvoller de formule. Dat is de essentie van Happy Italy: Everything to make you happy. Happy Italy wil groeien naar 100 vestigingen in Nederland. Daarnaast zijn er internationale ambities om zowel met Happy Italy als met Happy Italy To Go internationaal te groeien. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Column restaurateur Sico de Moel: "Ik word verdacht van slavendrijven!"

Ik ben zojuist verhoord door de politie. Ik ben verdachte. Ik word verdacht van slavendrijven. De kwestie is van een paar jaar geleden. Ik deed toen zaken met een schoonmaakbedrijf. Dit bleek een achteraf een criminele organisatie te zijn, volgens de twee rechercheurs die mij vandaag ondervroegen. ...

Lunch
Bagels & Beans is het Beste Restaurant van De Vegetarische Restaurantweek

Niet minder dan 531 restaurants namen deel aan de tweede editie van De Vegetarische Restaurantweek die vorige week plaatsvond. Gasten konden gedurende de week een stem uitbrengen op het beste vegetarische restaurant. Bagels & Beans deed mee met drie speciale vegetarische menu’s en wist daa...

Opening Restaurant
Bar-restaurant IJver opent zomer 2019

In de zomer van 2019 opent IJver haar deuren in de voormalige Scheepsbouwloods op de NDSM-werf in Amsterdam-Noord. Er wordt hard gewerkt aan dit robuuste restaurant met een eigenzinnige menu- en drankenkaart. Op deze iconische locatie met een groot binnen- en buitenterras kunnen gasten staks geniete...

Food trends Vega
Populariteit vlees- en visvrije thuisbezorgmaaltijden stijgt

Afgelopen week namen zeker 57.600 Nederlanders deel aan de tweede editie van de Nationale Week Zonder Vlees. Een initiatief dat Nederlanders inspireerde om van 11 tot 17 maart een week lang geen vlees (en vis) te eten, en in plaats daarvan de verrassende mogelijkheden van de plantaardige keuken te o...

Economie KHN
Oproep KHN voor Provinciale Staten-verkiezingen: voorkom overaanbod horeca

De afgelopen tien jaar nam het aantal horecazaken in Nederland explosief toe. Het aantal groeide met 13 procent naar ruim 43000 zaken. KHN is blij met deze ontwikkeling en ziet ook voor de toekomst nog ruimte voor extra horeca. Maar in steeds meer binnensteden ontstaat overaanbod van horeca, vooral ...

Advertorial
3, 2, 1… Stoof!

Oma’s draadjesvlees, dat is waar je elk kind voor wakker kunt maken. En nu we eenmaal volwassen zijn, loopt het water nog steeds in onze mond als we er alleen al aan denken. Anno 2019 zijn stoofgerechten weer helemaal back in business. Smakelijke hachee, Franse Boeuf Bourguignon, Vlaamse stove...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
CityTrips
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: