Estée Strooker Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland

5 juni 2018 | Thijs Jacobs

Gisteren is Estée Strooker van ’t Amusement en eetwinkel STROOM in Arnhem gekozen tot Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland. Estée Strooker stond met drie andere genomineerde horecaondernemers in de regionale finale: Kees Hensen van Villa Ruimzicht, Lev en de Strandlodge in Doetinchem; Aïda en Sander Hendrix van Hotel Blue en Hotel Manna in Nijmegen en Mark Nijhuis en Loes de Kort van Hotel Credible en De Wit Wasserij in Nijmegen. De jury vond Estée Strooker de absolute winnaar en zij mag zich de komende 1,5 jaar de Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland noemen.

Stap vooruit

Juryvoorzitter en regiovoorzitter van KHN Gelderland Robbert de Veen: “Estée heeft een groot empathisch vermogen, is goed voor de mensen om haar heen en denkt altijd een stap vooruit. De jury is onder de indruk van haar passie voor koken, haar persoonlijkheid, haar kookboeken en het demonstratie-koken op tv. Ze is bovendien maatschappelijk betrokken bij vraagstukken als voedselverspilling en ze zet de Hollandse keuken weer op de kaart met haar deelname aan Dutch Cuisine! Haar passie, veelzijdigheid en creativiteit maken haar écht markant.”

De jury bestond naast juryvoorzitter Robbert de Veen uit: Pascal van der Beek en Luuk Domhof, de winnaars van de Meest Markante Horecaondernemer uit Gelderland van 2015/2016 en 2017/2018, Sander Wind en Gaby Erschen.

De jury bezocht de afgelopen weken de genomineerde bedrijven en ging met de finalisten in gesprek. Op basis hiervan kozen zij Estée Strooker tot winnaar. De jury vindt dat Estée echt Markant is als horecaonderneemster en een rolmodel is voor de huidige en toekomstige lichting horecaondernemers. Door haar passie voor koken en de manier waarop ze met ingrediënten omgaat valt ze op, niet alleen in haar eigen bedrijf, maar vooral ook daarbuiten. De jury is dan ook van mening dat zij de terechte winnaar is van de Meest Markante Horecaondernemer Gelderland van 2018/2019.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: