2 jaar geleden in Lunchroom: Bufkes

Auteur: Redactie
30 april 2021
2 jaar geleden in Lunchroom: Bufkes

Lunchroom is dit jaar volwassen en bestaat 21 jaar. Tijd om terug te blikken en een greep te doen uit de welhaast onuitputtelijke voorraad interviews en achtergrondverhalen die in het vakblad voor de lunchroombranche hebben gestaan gedurende deze periode.

Wekelijks presenteren we je zo'n verhaal. Dit keer een interview dat we plaatsten in 2019. We bezochten Charles Sampers, directeur van lunchketen Bufkes.

In Limburg en Noord-Brabant is Bufkes een begrip, qua bekendheid te vergelijken met McDonald’s, Subway of Albert Heijn. Boven de rivieren is de lunchketen minder bekend, maar daar gaat zeker verandering in komen, vertelt directeur Charles Sampers: “Onze vestigingen in Almere, Tiel en Rotterdam hebben ons laten zien dat het concept ook boven de grote rivieren goed aanslaat, dus we willen daar zeker groeien.”

Het interview lees je via deze link.

Dossier

Iedere week blikken we terug op een historisch verhaal uit Lunchroom. We bundelen deze verhalen in het dossier, dat je hier vindt en wekelijks wordt aangevuld.

Blijf op de hoogte

Eén keer per week het actuele en relevante lunchroomnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

LU21Jaar

Overig nieuws