Thuisbezorgd.nl investeert in elektrische fietsbezorging

26 september 2016 | Thijs Jacobs

Thuisbezorgd.nl maakt vandaag bekend haar eigen logistieke diensten volledig per elektrische fiets te gaan voortzetten. Tot dusver bezorgde Thuisbezorgd.nl per (normale) fiets en scooter.

Het bedrijf dat in juni bekendmaakte ook zelf bezorgingen te gaan uitvoeren, streeft naar een zo divers mogelijk aanbod aan restaurants voor haar gebruikers. Door te bezorgen op elektrische fietsen is het mogelijk grotere bezorggebieden te bedienen. Het bedrijf rekent voor haar eigen bezorgdienst geen bezorgkosten aan de consument.

Directeur klantenservice Marcus Lantzendorffer: “Elektrische fietsen leveren veel snelheidswinst op ten opzichte van normale fietsen. De maaltijd arriveert hierdoor warm bij de consument thuis”.  

Het bedrijf heeft inmiddels een eigen bezorgdienst in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht en bezorgt voor enkele tientallen restaurants die zelf geen bezorgers in dienst hebben. Het bedrijf verwerkte in Nederland gedurende de eerste zes maanden van het jaar gemiddeld meer dan 1,6 miljoen bestellingen per maand. Het bedrijf stimuleert daarnaast aangesloten restaurants om ook over te stappen op elektrisch vervoer door samen te werken met leveranciers.

 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Columns
Column Monique van Gevelt: het nieuwe abnormaal

Voor velen van ons is het drukker dan ooit. Dat wil trouwens niet zeggen dat we geld verdienen. Nee, deze crisis is een financieel drama. We zien de reserves verdampen en staren naar de bodem van onze schatkist. En nu onze voordeur op een kier staat voor onze gasten, zijn we er nog lang niet. Hoe de...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: