STAN&CO en Hometown geopend in hartje Den Haag

8 januari 2020 | Redactie

In december 2019 zijn bar-restaurant STAN&CO en Hometown naast elkaar geopend aan Het Buitenhof in Den Haag. Hometown is een gezellige en ongedwongen koffie- en werkspot, bij STAN&CO kun je de hele dag terecht voor ontbijt, lunch, borrel of diner. In het voorjaar wordt STAN&CO Den Haag uitgebreid met een heerlijk terras.

De befaamde koffiebar Hometown – een begrip in Den Haag – heeft een flinke verbouwing ondergaan. Het bestaande concept is uitgebreid met bijzondere drankjes, waardoor deze unieke plek met vintage elementen ook geschikt is voor een borrel, in het begin of later op de avond. Het assortiment is uitgebreid met stoere craft beers uit blik (+ Beer) en een speciaal geselecteerd gedistilleerd drankenassortiment (+ Booze). In het vernieuwde Hometown kun je nu ook gezellige bordspelletjes spelen.

STAN&CO Den Haag

Bij STAN&CO Den Haag kun je gedurende de hele dag en avond terecht kunnen voor ontbijt, lunch, borrel en diner. De nieuwe gevel is voorzien van een enorme glazen pui, waardoor je een fantastisch uitzicht hebt. In het interieur zijn industriële elementen gecombineerd met hout. Het creatieve ontwerpteam van Leban voegt daaraan opvallende eyecatchers toe, typerend voor de stijl van STAN&CO. Dit resulteert in een urban huiskamer waar iedereen zich thuis voelt. Een favoriete plek voor samenzijn met eten, drinken en muziek. In het voorjaar wordt STAN&CO Den Haag uitgebreid met een heerlijk terras.

Debuut Horeca

STAN&CO en Hometown zijn concepten van Debuut Horecabeheer & Ontwikkeling. Debuut is een organisatie die hoogkwalitatieve, onderscheidende horeca beheert en ontwikkelt in Nederland. Met nu nog 34 locaties, 20  formules, 3  miljoen gasten en een omzet in 2019 van 52 miljoen is Debuut Horeca een belangrijke speler in de horecawereld.

De verrassende horecaconcepten van Debuut Horeca bevinden zich op bijzondere locaties door heel Nederland en vele zijn ware begrippen waaronder Popocatepetl the Mexican, De Vooruitgang, Breakaway, STAN&CO en Belgisch Biercafé Olivier. Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Horecaondernemers zijn positiever dan een jaar geleden

De horeca kijkt met vertrouwen naar 2020, zo blijkt uit het nieuwe SRA-BiZ-visierapport ‘2020 in Zicht, de verwachtingen van Nederlandse ondernemingen’. De consumentenbestedingen zullen waarschijnlijk op peil blijven en buitenlandse toeristen weten ons land nog steeds goed te vinden. Er ...

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Koffie & thee Achtergronden
Starbucks vraagt teveel voor plantaardige melk

Als je bij Starbucks een cappuccino met havermelk bestelt betaal je 70 cent extra. Dit botst met hun eigen klimaatdoelstellingen, want de milieu-impact van plantaardige melk is gemiddeld meer dan de helft lager dan die van koemelk. ProVeg verzoekt daarom de toeslag op plantaardige melk te laten vall...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: