Reserveren doe je met Google Voice bij STAN&CO

Auteur: Thijs Jacobs
Technologie 16 januari 2020
Reserveren doe je met Google Voice bij STAN&CO

Bar-restaurant STAN&CO, onderdeel van Debuut Horeca, is het eerste Nederlandse horecaconcept waarbij je kunt reserveren via Google Voice. Met “Hè Google, praat met STAN&CO” activeer je de Voice Assistent, die je binnen een paar stappen een reservering laat maken. Hiermee wil het bedrijf laten zien dat haar gasten de mogelijkheid hebben om op alle plekken en op elk moment kunnen reserveren bij hun restaurants. “Reserveren moet ten alle tijden zo makkelijk mogelijk gemaakt worden, of je dit nou wilt doen wanneer het koken mislukt of terwijl je onder de douche staat”, aldus Thomas van Ringen, Marketing Coördinator van Debuut Horeca.

“Hè Google, praat met STAN&CO”

Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten en te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. Momenteel ligt de focus van de Voice Assistent op reserveren bij de vestigingen van STAN&CO. In de toekomst wil Debuut meer mogelijkheden gaan invoeren zoals allergeneninformatie en solliciteren via de Voice Assistent.

Moeiteloos reserveren

Deze innovatieve toepassing in het reserveringssysteem van STAN&CO valt prachtig samen met de laatst geopende vestigingen in Amsterdam en Den Haag. STAN&CO Amsterdam opende in juni 2019 haar deuren in Capital C aan het Weesperplein en STAN&CO Den Haag opende in december 2019 aan het Buitenhof. STAN&CO is een plek waar je inspiratie op doet en geniet van eten, drinken en elkaar. En waar je moeiteloos een reservering maakt.

Overig nieuws