Papa John's geopend in Amsterdam

8 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Papa John’s, de op drie na grootste pizza bezorgketen van de wereld, opende deze zomer zijn eerste Nederlandse vestiging op de Rijnstraat 60 in Amsterdam en bouwt hiermee verder aan zijn internationale groei. Papa John's is wereldwijd bekend om zijn ‘Better Ingredients. Better Pizza.’ concept en wil de Nederlandse consument laten proeven dat betere ingrediënten voor betere pizza zorgen. Het nieuwe restaurant is de eerste van ruim 100 restaurants die staan gepland voor Nederland. Dit jaar zullen er nog twee open gaan.
 

De nieuwe onderneming is eigendom van en wordt gerund door vijf master franchisenemers uit het Verenigd Koninkrijk: Tony Kalsi, Prasoon Patel, Jitesh Patel, Jaspal Gill en Anil Patel. “We kijken ernaar uit alle Nederlanders kennis te laten maken met onze ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Ons met de hand gedraaide deeg, de vers verpakte tomaten en echte mozzarella zorgen voor een echt betere pizza. We verheugen ons erop om klanten uit te nodigen in ons Nederlandse restaurant en te laten proeven waarom betere ingrediënten zorgen voor betere pizza”.


“Het Papa John’s merk blijft groeien en we zijn blij om deze groei uit te breiden met een Nederlandse vestiging”, aldus Tim O´Hern, Senior Vice President & Chief Development Officer van Papa John’s Internationa, Inc. “We hebben nu bijna 4900 restaurants in 40 landen, waaronder meer dan 1500 internationale restaurants, en we zijn erg trots om Nederland als nieuwste land aan ons portfolio toe te voegen.

De opening van de Nederlandse Papa John’s vestiging is onderdeel van de verdere uitbreiding in Europa. Papa John’s International heeft momenteel 320 restaurants in het Verenigd Koninkrijk, vier in Spanje en een in Frankrijk en is op zoek naar potentiële franchisenemers in België, Duitsland, Polen en Tsjechië.

Better Ingredients. Better Pizza. 
Papa John’s opende in 1984 zijn deuren met één doel voor ogen: betere pizza. Dit doel en deze belofte is tot vandaag verwerkt in het concept ‘Better Ingedriënts. Better Pizza.’, waarbij ingrediënten van de hoogste kwaliteit worden gebruikt in en op Papa John’s pizza: vers, met de hand gedraaid deeg, de beste mozzarella, verse verpakte tomaten, superieure kwaliteit vlees en worst en verse groenten die worden geleverd vanuit de hele wereld. Of het nu gaat om Papa John's bekende saus, de toppings, het originele verse deeg of zelfs de doos zelf, Papa John’s blijft constant investeren om te zorgen dat de consument kan genieten van pizza’s van de hoogste kwaliteit. Papa John’s biedt daarnaast ook in Nederland het gemak van thuisbezorgen.

Speciaal voor de Nederlandse consument komt Papa John’s met drie unieke pizza’s: Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese (Goudse kaas, Belegen kaas, Old Amsterdam kaas en Mozzarella). Het restaurant is dagelijks van 11.30 uur tot 23.00 uur geopend.

Over Papa John’s
Papa John’s hoofdkantoor is gevestigd in Louisville, Kentucky. Papa John’s International, Inc. (NASDAQ:PZZA) is ‘s werelds op twee na grootste pizza bezorgketen. In de afgelopen 16 jaar hebben consumenten Papa John’s 14 keer uitgeroepen tot nummer 1 op het gebied van klanttevredenheid, van alle nationale pizza ketens in de American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50.

Voor meer informatie over Papa John’s, ga naar www.papajohns.co.nl. Bezoek Papa John’s ook op FacebookTwitterYouTubeInstagramPinterest en Vine.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Food trends
De Dessertclub creëert eerste zoete bitterbal van Nederland

Het eerste dessert only pop-up restaurant van Nederland, de Dessertclub, krijgt wegens het grote succes een vervolg. Op 1 oktober opent het restaurant opnieuw haar deuren in Apeldoorn met een compleet nieuw 7-gangen menu. De Dessertclub heeft daarvoor een bijzondere versie van een typisch Nederlands...

Drinks trends
Consument kiest voor bewustere drinks sinds de lockdown

Met dank aan de crisis waarin we ons nog steeds begeven, maken consumenten steeds bewustere keuzes. Maar hoe uiten de consumententrends van nu zich eigenlijk? Het is niet gek te concluderen dat de afgelopen periode en de situatie waarin we ons bevinden diepe sporen hebben achtergelaten. Niet alleen ...

Coronacrisis
Hellendoornse lunchroom dicht vanwege corona

De Hellendoornse Lunchroom Lorkeers is sinds maandag gesloten, meldt Tubantia. Een personeelslid werd positief getest op corona. De eigenaresse en vier personeelsleden kregen van de GGD te horen dat zij tien dagen in thuisquarantaine moeten. Het personeelslid zat al langere tijd ziek thuis, waarn...

Nice 'n Easy
Convenience: is het eigenlijk wel gezond?

Convenienceproducten zijn een uitkomst voor de professionele keuken, vooral vanwege de tijdwinst die het gebruik ervan oplevert. Maar er zijn, bij overmatig gebruik van bepaalde soorten convenienceproducten, ook nadelen. Wieke van der Vossen, expert voedselveiligheid en etikettering bij het Voedings...

Branded Content Nice 'n Easy
Unieke horeca op Strijp-S, welkom in Blok 63-S

Bram van Uden: “Parkeren doe je voor de deur of dichtbij op P De Hoek. Blok 63-S vind je op 5 minuten loopafstand van station Strijp-S, het Klokgebouw of het PSV-stadion. Hier beleef je de energie en open sfeer van het culturele en creatieve hart van Eindhoven. Gewoon lekker eten, gezelligheid...

Food Amsterdam
De nieuwe high tea ervaring op een bijzondere plek

Hoewel het heerlijke nazomerzonnetje zich nog even van zijn beste kant laat zien, is de herfst alweer in aantocht. Dat heeft natuurlijk ook zijn voordelen. Wie herfst zegt, zegt high tea! Lekker naar binnen, de kachel een standje hoger, een dampende kop thee voor je neus en urenlang tafelen en klets...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: