Papa John's geopend in Amsterdam

8 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Papa John’s, de op drie na grootste pizza bezorgketen van de wereld, opende deze zomer zijn eerste Nederlandse vestiging op de Rijnstraat 60 in Amsterdam en bouwt hiermee verder aan zijn internationale groei. Papa John's is wereldwijd bekend om zijn ‘Better Ingredients. Better Pizza.’ concept en wil de Nederlandse consument laten proeven dat betere ingrediënten voor betere pizza zorgen. Het nieuwe restaurant is de eerste van ruim 100 restaurants die staan gepland voor Nederland. Dit jaar zullen er nog twee open gaan.
 

De nieuwe onderneming is eigendom van en wordt gerund door vijf master franchisenemers uit het Verenigd Koninkrijk: Tony Kalsi, Prasoon Patel, Jitesh Patel, Jaspal Gill en Anil Patel. “We kijken ernaar uit alle Nederlanders kennis te laten maken met onze ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Ons met de hand gedraaide deeg, de vers verpakte tomaten en echte mozzarella zorgen voor een echt betere pizza. We verheugen ons erop om klanten uit te nodigen in ons Nederlandse restaurant en te laten proeven waarom betere ingrediënten zorgen voor betere pizza”.


“Het Papa John’s merk blijft groeien en we zijn blij om deze groei uit te breiden met een Nederlandse vestiging”, aldus Tim O´Hern, Senior Vice President & Chief Development Officer van Papa John’s Internationa, Inc. “We hebben nu bijna 4900 restaurants in 40 landen, waaronder meer dan 1500 internationale restaurants, en we zijn erg trots om Nederland als nieuwste land aan ons portfolio toe te voegen.

De opening van de Nederlandse Papa John’s vestiging is onderdeel van de verdere uitbreiding in Europa. Papa John’s International heeft momenteel 320 restaurants in het Verenigd Koninkrijk, vier in Spanje en een in Frankrijk en is op zoek naar potentiële franchisenemers in België, Duitsland, Polen en Tsjechië.

Better Ingredients. Better Pizza. 
Papa John’s opende in 1984 zijn deuren met één doel voor ogen: betere pizza. Dit doel en deze belofte is tot vandaag verwerkt in het concept ‘Better Ingedriënts. Better Pizza.’, waarbij ingrediënten van de hoogste kwaliteit worden gebruikt in en op Papa John’s pizza: vers, met de hand gedraaid deeg, de beste mozzarella, verse verpakte tomaten, superieure kwaliteit vlees en worst en verse groenten die worden geleverd vanuit de hele wereld. Of het nu gaat om Papa John's bekende saus, de toppings, het originele verse deeg of zelfs de doos zelf, Papa John’s blijft constant investeren om te zorgen dat de consument kan genieten van pizza’s van de hoogste kwaliteit. Papa John’s biedt daarnaast ook in Nederland het gemak van thuisbezorgen.

Speciaal voor de Nederlandse consument komt Papa John’s met drie unieke pizza’s: Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese (Goudse kaas, Belegen kaas, Old Amsterdam kaas en Mozzarella). Het restaurant is dagelijks van 11.30 uur tot 23.00 uur geopend.

Over Papa John’s
Papa John’s hoofdkantoor is gevestigd in Louisville, Kentucky. Papa John’s International, Inc. (NASDAQ:PZZA) is ‘s werelds op twee na grootste pizza bezorgketen. In de afgelopen 16 jaar hebben consumenten Papa John’s 14 keer uitgeroepen tot nummer 1 op het gebied van klanttevredenheid, van alle nationale pizza ketens in de American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50.

Voor meer informatie over Papa John’s, ga naar www.papajohns.co.nl. Bezoek Papa John’s ook op FacebookTwitterYouTubeInstagramPinterest en Vine.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Coronacrisis
Assortiment Coffeelicious verkrijgbaar bij Jumbo

Door het coronavirus moesten alle horecazaken de deuren sluiten. Veel ondernemers verzinnen de meest creatieve manieren om toch hun afnemers te voorzien van de diensten en producten die zij aanbieden. Coffeelicious is daar één van, want haar assortiment is verkrijgbaar bij de Jumbo....

Coronacrisis
Young Creators Group start HorecaTegoed

Om de horeca een hart onder de riem te steken, is Young Creators Group, een community voor jonge ondernemers en makers onder leiding van ondernemer Edwin de Jong, op eigen initiatief gestart met HorecaTegoed. HorecaTegoed is een initiatief waar je een gift aan jouw favoriete horecagelegenheid kunt g...

Coronacrisis
"Kabinet verlengt coronamaatregelen die gelden tot 6 april "

Het kabinet besluit aanstaande dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden en musea, worden dan verder besproken. Verschillende landelijke media, waaronder NU.nl en ...

Opening Fastfood
Dunkin’ opent vestiging met drive through in Goes

Donutliefhebbers hoeven binnenkort hun auto niet uit om van hun favoriete donuts te genieten. Deze zomer opent namelijk een food court in Goes, waar zowel Dunkin’ als New York Pizza via een drive through verkrijgbaar zullen zijn. Daarnaast kan er ook van Dunkin’s heerlijke koffie en donu...

Coronacrisis
Kwalitaria en Délifrance starten actie tegen eenzaamheid

Kwalitaria en Délifrance roepen gezamenlijk iedereen op om iemand blij te maken met een kaartje. Met deze actie hopen de formules wat positiviteit te brengen in deze moeilijke tijd. Vanaf vandaag zijn er gratis kleurkaarten verkrijgbaar in de geopende vestigingen en via de website van beide f...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: