Papa John's geopend in Amsterdam

8 augustus 2016 | Thijs Jacobs

Papa John’s, de op drie na grootste pizza bezorgketen van de wereld, opende deze zomer zijn eerste Nederlandse vestiging op de Rijnstraat 60 in Amsterdam en bouwt hiermee verder aan zijn internationale groei. Papa John's is wereldwijd bekend om zijn ‘Better Ingredients. Better Pizza.’ concept en wil de Nederlandse consument laten proeven dat betere ingrediënten voor betere pizza zorgen. Het nieuwe restaurant is de eerste van ruim 100 restaurants die staan gepland voor Nederland. Dit jaar zullen er nog twee open gaan.
 

De nieuwe onderneming is eigendom van en wordt gerund door vijf master franchisenemers uit het Verenigd Koninkrijk: Tony Kalsi, Prasoon Patel, Jitesh Patel, Jaspal Gill en Anil Patel. “We kijken ernaar uit alle Nederlanders kennis te laten maken met onze ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Ons met de hand gedraaide deeg, de vers verpakte tomaten en echte mozzarella zorgen voor een echt betere pizza. We verheugen ons erop om klanten uit te nodigen in ons Nederlandse restaurant en te laten proeven waarom betere ingrediënten zorgen voor betere pizza”.


“Het Papa John’s merk blijft groeien en we zijn blij om deze groei uit te breiden met een Nederlandse vestiging”, aldus Tim O´Hern, Senior Vice President & Chief Development Officer van Papa John’s Internationa, Inc. “We hebben nu bijna 4900 restaurants in 40 landen, waaronder meer dan 1500 internationale restaurants, en we zijn erg trots om Nederland als nieuwste land aan ons portfolio toe te voegen.

De opening van de Nederlandse Papa John’s vestiging is onderdeel van de verdere uitbreiding in Europa. Papa John’s International heeft momenteel 320 restaurants in het Verenigd Koninkrijk, vier in Spanje en een in Frankrijk en is op zoek naar potentiële franchisenemers in België, Duitsland, Polen en Tsjechië.

Better Ingredients. Better Pizza. 
Papa John’s opende in 1984 zijn deuren met één doel voor ogen: betere pizza. Dit doel en deze belofte is tot vandaag verwerkt in het concept ‘Better Ingedriënts. Better Pizza.’, waarbij ingrediënten van de hoogste kwaliteit worden gebruikt in en op Papa John’s pizza: vers, met de hand gedraaid deeg, de beste mozzarella, verse verpakte tomaten, superieure kwaliteit vlees en worst en verse groenten die worden geleverd vanuit de hele wereld. Of het nu gaat om Papa John's bekende saus, de toppings, het originele verse deeg of zelfs de doos zelf, Papa John’s blijft constant investeren om te zorgen dat de consument kan genieten van pizza’s van de hoogste kwaliteit. Papa John’s biedt daarnaast ook in Nederland het gemak van thuisbezorgen.

Speciaal voor de Nederlandse consument komt Papa John’s met drie unieke pizza’s: Fraiche Sensation, Chicken Shoarma en Special 4 Cheese (Goudse kaas, Belegen kaas, Old Amsterdam kaas en Mozzarella). Het restaurant is dagelijks van 11.30 uur tot 23.00 uur geopend.

Over Papa John’s
Papa John’s hoofdkantoor is gevestigd in Louisville, Kentucky. Papa John’s International, Inc. (NASDAQ:PZZA) is ‘s werelds op twee na grootste pizza bezorgketen. In de afgelopen 16 jaar hebben consumenten Papa John’s 14 keer uitgeroepen tot nummer 1 op het gebied van klanttevredenheid, van alle nationale pizza ketens in de American Customer Satisfaction Index (ACSI). Papa John’s is de officiële pizzasponsor van de National Football League en de Super Bowl 50.

Voor meer informatie over Papa John’s, ga naar www.papajohns.co.nl. Bezoek Papa John’s ook op FacebookTwitterYouTubeInstagramPinterest en Vine.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Longread
Het succesverhaal van Brownies&downieS: 'Eind dit jaar hebben we 57 lunchzaken'

In zeven jaar tijd van twee naar vijfenvijftig vestigingen. Thijs Swinkels, oprichter van Brownies&downieS, geniet nog steeds van de olievlek die zich vanuit het Brabantse Veghel heeft weten te verspreiden naar de rest van Nederland. Een mooie prestatie voor iemand die eigenlijk alleen maar werk...

Vega
Nieuw vegetarisch keurmerk voor restaurants

Dinsdag 12 november is het eerste echte vegetarische keurmerk voor restaurants gelanceerd. Het LEKKER VEGA Keurmerk is een initiatief van de Vegetariërsbond en doet met zijn indeling in niveaus recht aan het veelzijdige vega-aanbod in de Nederlandse horeca. Een win-win situatie voor restaurant ...

Koffie & thee Achtergronden
App spaarder 'wint' reis naar Italië bij Doppio Espresso

In september 2018 was de lancering van de Mijn Doppio App. Gasten van Doppio Espresso kunnen middels de app sparen voor gratis koffie, patisserie, lunch en als ultieme spaardoel een reis naar Milaan. In 2019 is het zover, de eerste gasten hebben 5000 punten bij elkaar gespaard. De trouwe gast van...

Opening Den Haag
STAN&CO Den Haag gaat bijna open

Na een rigoureuze verbouwing van een jaar is STAN&CO Den Haag bijna klaar voor de opening. In het pand aan het Buitenhof wordt de laatste hand gelegd aan een bar-restaurant waar gasten gedurende de hele dag en avond terecht kunnen voor ontbijt, lunch, borrel en diner. De nieuwe gevel is voorzien...

Opening Rotterdam
Tweede Bagels & Beans aGoGo verovert Rotterdam

Binnenkort klotst de bagelliefde over de randen van de Koopgoot: woensdag 20 november opent Bagels & Beans de sluizen van bagels, koffie en geluk in FORUM Rotterdam. Op de eerste verdieping komt de vertrouwde Bagels & Beans, de begane grond is gereserveerd voor Bagels & Beans aGoGo. De t...

Wet- en regelgeving
Loondoorbetaling bij ziekte en re-integratie wordt duidelijker

Veel werkgevers in de horeca hebben moeite met de verplichting om het loon door te betalen van zieke werknemers. Ook zijn zij verantwoordelijk voor de re-integratie, al zijn zij zich daar vaak niet van bewust. Om werkgevers te ontzorgen, komt er per 1 januari 2020 een nieuw pakket aan maatregelen...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: