Online platform ‘KEDAI’ geeft foodondernemers hun onafhankelijkheid terug

8 december 2017 | Thijs Jacobs

Het nieuwe online platform Kedai (Kedai betekent winkel) geeft fastfood- en bezorgrestaurant-ondernemers hun onafhankelijkheid weer terug. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. De afhankelijkheid van grote foodplatformen is voor de kleine ondernemer in de afgelopen jaren steeds groter geworden en de stijgende marketing- en verkoopkosten blijken bijna onhaalbaar.

Anders...

'Dat kan anders', bedacht het team van Kedai. Hoe zou een bestelplatform voor een ondernemer eruit moeten zien om er met een gerust hart aan deel te willen nemen? Het antwoord: een nieuw online platform waarin de ondernemers zelf écht partner zijn.

Zo is het idee van Kedai ontstaan. Op kedai.nl bieden horecaondernemers hun producten aan om te kunnen verkopen aan consumenten. De ondernemer betaalt daarvoor een kleine vergoeding. In 2018 verwacht Kedai door slimme samenwerkingen 2 miljoen gebruikers te kunnen bedienen. kedai.nl voor consumenten is ontwikkeld met mobiel gebruik voorop en houdt daarnaast rekening met actuele zaken zoals bijvoorbeeld de nieuwe AGV wetgeving.
Kedai start in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht met de promotie naar ondernemers.

Partnerschap

Door de krachten te bundelen en onafhankelijkheid belangrijk te maken wil Kedai een partnerschap aangaan met de ondernemers. Voor de ondernemers zit de kracht van Kedai in het gedeelde eigenaarschap en de toegang tot een groot aantal consumenten.
De website staat nu in BETA versie online en kan via deze link bereikt worden www.kedai.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: