Makro Nederland introduceert digitaal horecaplatform voor horecaondernemers

23 september 2019 | Thijs Jacobs

Tijdens horecabeurs Gastvrij Rotterdam van 23 t/m 25 september 2019 lanceert Makro het nieuwe online platform DISH in Nederland. Met dit platform ondersteunt Makro horecaondernemers met een gebruikersvriendelijk platform waar ondernemers een eigen website op kunnen zetten, eenvoudig reserveringen kunnen maken en hun teammanagement kunnen vergemakkelijken. Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro geeft aan: “Makro Nederland wil met deze tools graag bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector en aan het ondernemerssucces van haar klanten.”

Toegang tot online diensten

DISH staat voor Digital Innovations and Solutions for Hospitality. Met DISH krijgen ondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringstool en van mobiele app tot shiftmanagementbeheer. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers. Tevens is DISH een platform dat voor start-ups en innovators een unieke ingang biedt tot de horecamarkt.

METRO AG richtte Hospitality Digital (HD) op met als doel het ondersteunen van horecaondernemers. Het team van Hospitality Digital is de drijvende kracht achter DISH. Om de meest nuttige en effectieve diensten voor de horecasector te bieden, worden alle diensten eerst getest door een panel van ongeveer 500 restauranteigenaren, verspreid over vijf grote Europese steden. Daarna worden de diensten aangeboden aan andere klanten: inmiddels maken al ruim 170.000 restaurants gebruik van DISH!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Koffie & thee
Betjeman & Barton Den Haag heropent vernieuwde theewinkel

De winkel van Theekopers Betjeman & Barton aan de Aert van der Goesstraat 1 in Den Haag heeft een metamorfose ondergaan. De volledig verbouwde winkel van het bekende Franse kwaliteitstheemerk zal op 16 november 2019 feestelijk worden heropend door de directeur van Betjeman & Barton Frankrijk...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Villa Heidetuin heeft het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland vind je dit jaar in Bergen op Zoom. De inzending van Villa Heidetuin gooide hoge ogen bij alle juryleden. Het winnende broodje heet ‘Gegrilde Aubergineburger’ en kan naar wens als vegetarisch gerecht besteld worden. De mystery jury was vol ...

Awards
SVH presenteert de Top 10 van de wedstrijd Beste Leerbedrijf Horeca  

Op vrijdag 8 november heeft SVH de top 10 van de wedstrijd Beste Leerbedrijf Horeca bekend gemaakt. Voor deze jaarlijkse wedstrijd werden dit jaar 150 leerbedrijven genomineerd. Tot maandag 4 november zijn deelnemende leerbedrijven met elkaar de strijd aangegaan om de eerste mijlpaal van de wedstrij...

trends
Vijf trends op het gebied van (voedsel)verpakkingen

Er zijn een hoop ontwikkelingen gaande op het gebied van food verpakkingen. De consument kiest steeds meer voor gemak. Zij wensen betere en meer productinformatie, willen to- go verpakkingen en minder plastic verpakkingen. De consument bepaalt in grote mate de trends en ontwikkelingen voor food verp...

Koffie & thee
De red cups zijn terug bij Starbucks

De dagen worden korter, de temperatuur daalt gestaag en na het lange wachten is het vanaf vandaag eindelijk zo ver: de red cup is weer verkrijgbaar bij Starbucks! Het is de perfecte tijd om lekker warm binnen te zitten en samen met je vrienden en familie te genieten van de knusse wintermaanden. De s...

Lekkerste Lunchroombroodje
Wie ontvangt vrijdag deze schaal?

Wie heeft dit jaar het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland? Vrijdag tussen 12.00 en 13.00 uur reist een delegatie van vakblad Lunchroom af naar de lunchroom die het lekkerste broodje wist te presenteren. Houd de website lunchroom.nl vrijdag goed in de gaten, want we zullen daarop 's midd...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: