Makro Nederland introduceert digitaal horecaplatform voor horecaondernemers

23 september 2019 | Thijs Jacobs

Tijdens horecabeurs Gastvrij Rotterdam van 23 t/m 25 september 2019 lanceert Makro het nieuwe online platform DISH in Nederland. Met dit platform ondersteunt Makro horecaondernemers met een gebruikersvriendelijk platform waar ondernemers een eigen website op kunnen zetten, eenvoudig reserveringen kunnen maken en hun teammanagement kunnen vergemakkelijken. Fabienne Linschoten, Head of Digital bij Makro geeft aan: “Makro Nederland wil met deze tools graag bijdragen aan de verdere digitalisering van de horecasector en aan het ondernemerssucces van haar klanten.”

Toegang tot online diensten

DISH staat voor Digital Innovations and Solutions for Hospitality. Met DISH krijgen ondernemers toegang tot verschillende online diensten: van website tot reserveringstool en van mobiele app tot shiftmanagementbeheer. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers. Tevens is DISH een platform dat voor start-ups en innovators een unieke ingang biedt tot de horecamarkt.

METRO AG richtte Hospitality Digital (HD) op met als doel het ondersteunen van horecaondernemers. Het team van Hospitality Digital is de drijvende kracht achter DISH. Om de meest nuttige en effectieve diensten voor de horecasector te bieden, worden alle diensten eerst getest door een panel van ongeveer 500 restauranteigenaren, verspreid over vijf grote Europese steden. Daarna worden de diensten aangeboden aan andere klanten: inmiddels maken al ruim 170.000 restaurants gebruik van DISH!

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Rotterdam
[FOTO'S] Is dit de gaafste horecahotspot van Rotterdam?

Één plek waar je terecht kunt voor een tal van uiteenlopende culturen, thema's en smaken. Midden in het centrum van Rotterdam opende café DoDo haar imposante deuren voor publiek. Met maar liefst 220 zitplaatsen verdeeld over 7 uiteenlopende wereldse themaruimtes, belooft dez...

Lunchroom
Anne&Max wil vijf nieuwe vestigingen in 2020

Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, zeer gastvrije service in mooie karakteristieke panden met een trendy interieur. Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeli...

Opening Rotterdam
Bagels & Beans opent in Rotterdam Alexandrium

Goed nieuws voor wie in het oosten van Rotterdam woont of daar graag gaat shoppen: voor een paddoburgerbagel of de beruchte cheesecake kun je gewoon hier terecht. De vijfde Bagels & Beans van de Maasstad opent op 23 oktober in Rotterdam Alexandrium zijn prachtige glazen puien. Niet te missen als...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: