Lunchroom Cappucino Rotterdam verkocht

7 juli 2015 |
Lunchroom Cappucino Rotterdam verkocht<

Na 11 jaar en ontelbare prijswinnende kopjes koffie heeft horecakoppel Ron van Beek en Ank van der Waal lunchroom Cappucino verkocht. Het
stel gaat zich volledig richten op hun restaurant Antichic in Rotterdam, dat met boegbeeld Ron van Beek een eigen videokanaal krijgt. Lunchroom Cappucino wordt vanaf 7 juli geëxploiteerd door de nieuwe eigenaar Haipeng Dong.
Handen vrij
Door de verkoop hebben Ron en Ank de handen vrij om hun in het centrum van Rotterdam gelegen restaurant Antichic verder uit te bouwen. Ank van der Waal: ”Na lange tijd twee zaken gerund te hebben gaan we ons nu concentreren op Antichic, dat we nog meer onderscheidend willen maken dan het nu al is. Zo gaan we naast ons succesvolle menuconcept ook workshops, wijnproeverijen en thema-diners opzetten. Daarnaast krijgt Ron een eigen videokanaal, dat volledig gewijd is aan zijn passie voor wijn en spijs. Hiervoor gaan we samenwerken met Niels en Danielle Stolk van Stolk AV. Ron laat hierin op zijn unieke Rotterdamsche manier zien hoe hij aan zijn passie voor wijn en spijs komt, waarbij ‘storytelling’ en ‘Rotterdam’ de keywords zijn. We verheugen ons op onze nieuwe toekomst en wensen Haipeng veel succes bij het voortzetten van Cappucino”, aldus Ank van der Waal.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Koffie & thee Achtergronden
Starbucks vraagt teveel voor plantaardige melk

Als je bij Starbucks een cappuccino met havermelk bestelt betaal je 70 cent extra. Dit botst met hun eigen klimaatdoelstellingen, want de milieu-impact van plantaardige melk is gemiddeld meer dan de helft lager dan die van koemelk. ProVeg verzoekt daarom de toeslag op plantaardige melk te laten vall...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Interview
Zus&Zus: eigentijdse lunchroom in Barneveld [video]

Zus&Zus is een kleine lunchroom gevestigd op het Dijkje in Barneveld. Het is opgericht door de twee zussen Dynande en Sharissa. Nadat Dynande haar opleiding tot banketbakker had afgerond en Sharissa haar baan in de zorg had opgezegd, besloten de twee hun passie voor bakken te volgen. Na een jaar...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: