Hartig.nl bezorgt bedrijven LUNCH in a BOX

22 juni 2020 | Thijs Jacobs

Het ‘Fresh Coffee & Best Sandwich’ concept Hartig.nl heeft in de coronacrisis niet stilgezeten. Meteen na de lockdown besloot het bedrijf uit Amersfoort om haar activiteiten uit te breiden met een ‘intelligente lunch-bezorg-service’. De bezorgservice richt zich op de gezonde bedrijfslunch waarbij bijzondere broden de basis vormen van het nieuwe oer-Hollandse lunchconcept. In samenwerking met een unieke bakkerij in Bunnik zijn bijzondere broden ontwikkeld en dat zijn nu de smaakmakers van de nieuwe ‘Lunch in a Box’ service voor bedrijven in de buurt. Hartig.nl is onlangs met deze verse lunchservice van start gegaan in Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. In het najaar start het bedrijf met de landelijke uitrol van het nieuwe bezorgconcept.

In de buurt voor de buurt

Hartig.nl is een ‘Fresh Coffee & Best Sandwich’ concept waar bijzonder brood de belangrijke basis vormt van een oer-Hollandse broodlunch. Het concept gelooft in de kracht van het lekkerste brood. Samen met bakkerij Vroeg in Bunnik ontwikkelde Hartig.nl haar eigen broodrecepten.

Deze vormen intussen de basis van het succes voor een gezonde maar altijd smakelijke lunch of broodsnack. ‘Broodgewoon Lekker’ is de slogan van Hartig.nl en dat zegt eigenlijk alles waar het bedrijf zich in onderscheidt. “Wij maken van het beste brood uit de buurt, de beste broodjes voor de buurt. Onze verse, heerlijk en rijk belegde broodjes maken mensen lunchgelukkig. ‘Broodgewoon lekker’ is onze missie”, aldus Bente Brugman Broodmanager van Hartig.nl in Amersfoort. Bente is formulemanager van Hartig.nl en verantwoordelijk voor zowel de locatie in Amersfoort (binnen Eenhoorn Meeting Center) als ook de ‘Lunchservice in een Box’ in regio Amersfoort.

Lunch in a Box

Hartig.nl gaat de markt veroveren met de ‘Lunch in a Box’. De lunchservice in een box is een bewuste keuze die is ontstaan vanuit de prettige presentatie, de RIVM-richtlijnen en het gemak van de levering in de regio. Het Lunchbox-assortiment varieert van een box per persoon verpakte (brood, salade of vegan) tot een rijk gevulde lunchbox met fruitbox voor het hele team. “Als gevolg van het coronavirus zijn de boxen speciaal ontwikkeld om de producten zo veilig, hygie?nisch en praktisch mogelijk te kunnen bezorgen en gebruiken”, aldus Maarten Geurtse, Brooddirecteur Hartig Nederland.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Amerikaanse franchiseketen Wayback Burgers gaat uitbreiden in Nederland

Sinds december 2018 is de Amerikaanse franchiseketen Wayback Burgers gevestigd in Nederland. Na ruim een jaar succesvol te hebben gedraaid, is Stefan Boers – Master Franchisehouder Nederland – klaar om de volgende stap te nemen in het realiseren van zijn ambitie; 10 nieuwe full service ...

Events
Horecava 2021 gaat hybride

Horecava verrijkt haar 65e editie, die plaatsvindt van 11 – 14 januari 2021 in RAI Amsterdam, met een online programma. Het evenement zal in aangepaste vorm face-2-face, volgens de COVID-19 richtlijnen, én virtueel live zijn. De vakbeurs, die foodservice professionals al jaren met elkaa...

Awards
Beachclub Lekker uit Vrouwenpolder Beste Paviljoen van 2020

Donderdag 30 juli werden de jaarlijkse prijzen voor het Beste Paviljoen en het Schoonste Strand van Nederland uitgereikt. De prijs voor het Schoonste Strand van Nederland ging naar Ameland. En voor het eerst mocht de jury zelfs een tien toekennen voor de schoonheid van dit strand. Friesland had met ...

Economie
McDonalds ziet omzet in 2019 verdriedubbelen

De omzet van McDonald’s bezorgservice McDelivery is in 2019 verdriedubbeld ten opzichte van 2018. Deze groei zet in 2020 verder door. Hiermee plukt McDonald’s de vruchten van haar strategie om in te spelen op de snelgroeiende bezorgmarkt. De uitrol van deze service is de afgelopen maa...

Bier
Opmerkelijk: aantal bierbrouwerijen in Nederland gestegen

Het aantal bierbrouwerijen in Nederland is opnieuw gestegen. Dit jaar kwamen er tot nu toe netto 13 brouwerijen bij. Opmerkelijke statistieken in deze tijd van corona. Volgens Bierista.nl is het hoogtepunt van de bierrevolutie bereikt. Vanaf nu zal het aantal bierbrouwerijen dalen, zo voorziet Alain...

Economie
UWV: vooral jongeren in de horeca doen beroep op TOFA

De afgelopen 5 weken konden flexwerkers, oproep- en uitzendkrachten met inkomstenverlies door corona een beroep doen op de Tijdelijke Overbruggingsregeling voor Flexibele Arbeidskrachten (TOFA). Ruim zeventig procent van de goedgekeurde aanvragen gaat naar werknemers tussen de 18 en 27 jaar. Veel va...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: