Doppio genomineerd voor European Coffee Awards 2017

11 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Na het winnen van de 'Best Coffee Chain – Western Continental Europe' in 2014 en de 'Best Coffee Chain – Benelux' in 2013, is Doppio Espresso dit jaar wederom genomineerd door Allegra Strategies voor een grote Europese prijs. Ook dit keer is Doppio kanshebber in de categorie 'Best Coffee Chain – Western Continental Europe'.

Blij met deze nominatie

Eigenaren Peter van Eijl en Jonathan Teoh zijn enorm blij met deze nominatie: “Het winnen van de vorige European Coffee Awards zijn een bewijs van onze passie voor koffie en ons voortdurende streven om de beste te zijn in kwaliteit, service en beleving. Dat we nu voor het derde opeenvolgende jaar genomineerd zijn, is voor ons een teken dat we als bedrijf en team op de goede weg zijn. Het is een enorme motivatie om door te gaan met prachtige koffies sourcen, branden en maken voor onze gasten. Er zijn veel mooie bedrijven die genomineerd zijn. We zijn erg vereerd dat we daartussen staan. Dit zou niet mogelijk zijn geweest zonder steun en toewijding die we van onze medewerkers, collega’s, ondernemers en leveranciers krijgen.”

Stemmen

Voorgaande jaren hebben leveranciers en professionals uit de koffiewereld massaal op Doppio Espresso gestemd en niet zonder resultaat; de espressobarketen ging tweemaal met prestigieuze Europese prijzen naar huis. Ook dit jaar kunnen professionals in de koffie- en foodservice industrie stemmen via: http://allegra-insight.co.uk/w/Awards2017?dm_i=WIX,530J1,HIXDQU,JH2OZ,1

Uitreiking in Warschau

De European Coffee Awards worden uitgereikt tijdens het European Coffee Symposium op 21 november in Warschau. Deze awards worden toebedeeld aan bedrijven en individuen voor hun bijdrage aan de Europese koffie- en food-to-go markt en komen tot stand door stemmen van meer van 10.000 executives uit de koffie- en foodindustrie in Europa. De winnaars worden enkel gekozen door mensen werkzaam in de koffie- en foodservice-industrie, wat deze awards de meest prestigieuze maakt binnen het vakgebied. Naast Doppio Espresso zijn onder andere Starbucks, Coffee Company, Bagels & Beans en La Place genomineerd.

Doppio Espresso is in 2007 in Groningen begonnen maar weet via een franchiseformule landelijk steeds meer mensen te bereiken en heeft een behoorlijk netwerk aan winkels op weten te bouwen. Door gedisciplineerd om te gaan met mogelijkheden, samenwerkingen aan te gaan en open te staan voor verbetering is Doppio Espresso de afgelopen jaren gegroeid tot een belangrijke speler op de koffiemarkt.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Starten in de horeca
Monique van Gevelt: gaat het nu werkelijk zo goed met de horeca?

Als ik de berichten in de media lees, dan zit de horeca in zijn gloriejaren. De omzet plust, kwartaal na kwartaal, en de bomen schijnen tot in de hemel te groeien. De cijfers van het CBS zijn dan ook lovend. Na de harde klap van 2008 zit de horeca ondertussen op het hoogst gemeten omzetniveau ooi...

Events Achtergronden
Groot succes voor horecavakbeurs HorecaEvenTT

De elfde editie van de horecavakbeurs HorecaEvenTT, die van 5 tot en met 7 februari in Assen werd gehouden, is op alle fronten een groot succes geweest. De beurs noteerde een bezoekersrecord – vooral op de maandag was het gigantisch druk – een deelnemersrecord en een beursoppervlakte die...

Regelgeving KHN
KHN stuurt brandbrief naar staatssecretaris VWS over verbod rookruimten in de horeca

De uitspraak van het gerechtshof Den Haag van 13 februari jl. betekent kort gezegd dat, op basis van een WHO-verdrag, rookruimten in horeca-inrichtingen niet langer zijn toegestaan. Dat zorgt voor grote onrust bij veel horecaondernemers, want de uitspraak heeft grote impact op de gastvrijheid e...

Food Achtergronden
Nieuw: Koreaans streetfood in Twentsche Foodhal

De Twentsche Foodhal opent in de komende weken drie nieuwe keukens, en breidt hiermee het aanbod in één klap flink uit. Vanaf dit weekend kun je als gast in de foodhal Koreaans streetfood bestellen. En in de eerste week van maart openen een Indiase keuken én een gloednieuw burge...

Interview KHN
De strijd tussen KHN en de marktleiders

In deze serie bespreekt De Restaurantkrant de hete hangijzers in de veranderlijke wereld van de horeca. In de eerste aflevering; de groeiende macht van Thuisbezorgd, IENS en Booking. De Koninklijke Horeca Nederland zet zich als brancheorganisatie in om een zo eerlijk mogelijk speelveld voor de hore...

Ontbijt Achtergronden
Croissantje onmisbaar bij Nederlands Valentijnsontbijt

De meeste Nederlanders worden op Valentijnsdag graag verrast met een klassiek croissantje, eitje en een glas sap. Dit blijkt uit een steekproef van slaapspecialist Bedden.nl onder 855 respondenten, waar werd gevraagd naar de Valentijnsgewoontes van Nederlandse koppels. Croissantje De absolute ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: