Doppio genomineerd voor European Coffee Awards 2017

11 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Na het winnen van de 'Best Coffee Chain – Western Continental Europe' in 2014 en de 'Best Coffee Chain – Benelux' in 2013, is Doppio Espresso dit jaar wederom genomineerd door Allegra Strategies voor een grote Europese prijs. Ook dit keer is Doppio kanshebber in de categorie 'Best Coffee Chain – Western Continental Europe'.

Blij met deze nominatie

Eigenaren Peter van Eijl en Jonathan Teoh zijn enorm blij met deze nominatie: “Het winnen van de vorige European Coffee Awards zijn een bewijs van onze passie voor koffie en ons voortdurende streven om de beste te zijn in kwaliteit, service en beleving. Dat we nu voor het derde opeenvolgende jaar genomineerd zijn, is voor ons een teken dat we als bedrijf en team op de goede weg zijn. Het is een enorme motivatie om door te gaan met prachtige koffies sourcen, branden en maken voor onze gasten. Er zijn veel mooie bedrijven die genomineerd zijn. We zijn erg vereerd dat we daartussen staan. Dit zou niet mogelijk zijn geweest zonder steun en toewijding die we van onze medewerkers, collega’s, ondernemers en leveranciers krijgen.”

Stemmen

Voorgaande jaren hebben leveranciers en professionals uit de koffiewereld massaal op Doppio Espresso gestemd en niet zonder resultaat; de espressobarketen ging tweemaal met prestigieuze Europese prijzen naar huis. Ook dit jaar kunnen professionals in de koffie- en foodservice industrie stemmen via: http://allegra-insight.co.uk/w/Awards2017?dm_i=WIX,530J1,HIXDQU,JH2OZ,1

Uitreiking in Warschau

De European Coffee Awards worden uitgereikt tijdens het European Coffee Symposium op 21 november in Warschau. Deze awards worden toebedeeld aan bedrijven en individuen voor hun bijdrage aan de Europese koffie- en food-to-go markt en komen tot stand door stemmen van meer van 10.000 executives uit de koffie- en foodindustrie in Europa. De winnaars worden enkel gekozen door mensen werkzaam in de koffie- en foodservice-industrie, wat deze awards de meest prestigieuze maakt binnen het vakgebied. Naast Doppio Espresso zijn onder andere Starbucks, Coffee Company, Bagels & Beans en La Place genomineerd.

Doppio Espresso is in 2007 in Groningen begonnen maar weet via een franchiseformule landelijk steeds meer mensen te bereiken en heeft een behoorlijk netwerk aan winkels op weten te bouwen. Door gedisciplineerd om te gaan met mogelijkheden, samenwerkingen aan te gaan en open te staan voor verbetering is Doppio Espresso de afgelopen jaren gegroeid tot een belangrijke speler op de koffiemarkt.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Iens komt met eigen festival

IENS introduceert het eerste IENS Festival. Een unieke online campagne, waarbij restaurants bezoekers voordelig laten kennismaken met hun keuken en gastvrijheid. Van 26 oktober tot en met 30 november geven honderden restaurants in heel Nederland 50 procent korting op de gehele rekening aan gasten di...

Columns Starten in de horeca Ondernemen
Column Monique van Gevelt: Dertien in een dozijn

In de horeca vliegen de trends en concepten je om de oren. Iedereen wil een graantje meepikken als een trend of concept succesvol blijkt. En daarom verandert menig horecabedrijf weleens van concept of past op zijn minst het assortiment aan. Er verschijnt wat nieuws aan de horecahorizon en vervolgens...

Regelgeving
AirDnD weizigd naam op last van Airbnb

Het Nederlandse platform voor huiskamerrestaurant, AirDnD, heeft zijn naam veranderd in ShareDnD. De naamswijziging was nodig, omdat Airbnb dreigde met juridische stappen tegen de website. "We hebben besloten onze naam te veranderen, omdat wij als startende onderneming niet de financiël...

Vlees cijfers
Vleesverbruik niet verder gedaald

De daling in vleesverbruik heeft zich in 2016 niet doorgezet. Dat blijkt uit onderzoek van Wageningen Economic Research in opdracht van Wakker Dier. In 2016 verbruikte de Nederlander met ruim 76 kilo vrijwel evenveel vlees als in het jaar ervoor. Wakker Dier is bezorgd: “De huidige vleesconsum...

Horeca Opening
HMSHost zoekt stadscentrum Utrecht op en opent zaken

Na de luchthavens Amsterdam Airport Schiphol en Rotterdam The Hague Airport en Designer Outlet Roermond, maakt horeca-exploitant HMSHost International een strategische stap naar een stadscentrum. In de Stadskamer in het Utrechtse Hoog Catharijne opende HMSHost drie concepten; LEON, Comptoir Libanai...

Culinair Internationaal
10 restaurants om voor naar New York te reizen

Dat New York oneindig veel goede restaurants telt is geen geheim meer. In deze stad ontstaan food trends die over de hele wereld worden gekopieerd. Maar welke restaurants zijn nou echt de moeite waard en zo bijzonder om speciaal naar New York voor af te reizen? Foodies en lekkerbekken opgelet, deze ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: