Doppio Espresso beste van West-Europa

26 november 2014 |
Doppio Espresso beste van West-Europa<

Gisteravond heeft Doppio Espresso de European Coffee Award voor 'Best Coffee Chain – Western Europe' in ontvangst genomen. De prijs
werd in Istanbul tijdens het jaarlijkse European
Coffee Symposium uitgereikt, waarbij meer dan 400 koffieprofessionals aanwezig waren.

Grote ketens verslagen
Tijdens het belangrijkste en grootste evenement voor de koffie en de food-to-go sector, werd bekend gemaakt dat Doppio Espresso zich de beste koffieketen van West-Europa mag noemen. Hiermee versloeg de jonge espressobarketen o.a. de grote koffieketens Costa, Starbucks, Coffee Company en
Le Pain Quotidien. Daarnaast is de espressobarketen tweede geworden in de categorie 'Most ethical
brand'.

Over de European Coffee Awards
De European Coffee Awards worden jaarlijks uitgereikt en komen tot stand door stemmen van meer dan 10.000 executives uit de koffie- en foodindustrie in Europa. Vorig jaar ging de espressobarketen al met de award voor 'Best Coffee Chain – Benelux' naar huis en kregen de eigenaren Peter van Eijl en Jonathan Teoh beide de 'Outstanding Contribution to the European Coffee Industry Award' overhandigd voor hun bijdrage aan de koffiecultuur.

Enorme motivatie
Eigenaren Peter van Eijl en Jonathan Teoh zijn enorm trots, vereerd en blij met deze prijs en bedanken iedereen die op
Doppio gestemd heeft: "Om voor het tweede opeenvolgende jaar bij de absolute Europese top te staan is voor ons een teken dat we als bedrijf en team op de goede weg gaan en een enorme motivator om door te gaan met prachtige koffies sourcen, branden en maken voor onze gasten. Het komende jaar
willen we onze visie op gastvrijheid en koffie nog verder uitdragen. We zijn trots op alle medewerkers, collega's, franchisenemers en leveranciers dat die mogelijk maken! Er zijn veel mooie bedrijven die hier winnen. We zijn erg vereerd dat we daar tussen staan."

Meer lezen over Doppio Espresso? Klik hier!
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Insight Beach Brabant: ijzersterk horecaconcept in hartje Eindhoven

Een groep ambitieuze ondernemers presenteert deze zomer Insight Beach: een gloednieuw city beach concept dat de horeca en culturele sector bij elkaar brengt. De hardwerkende mensen in deze sectoren brengen leven in de brouwerij en moeten zo snel mogelijk weer aan de slag, vinden de initiatiefnemers....

Interview Longread Coronacrisis
Utrechtse horecaondernemers: "De run op de horeca blijft uit"

We zijn nu drie dagen onderweg sinds de 'heropening' van de horeca. Tijd om horecaondernemers te bezoeken en te vragen naar de ervaringen met het ondernemen met coronabeperkingen en de verwachting voor de toekomst. In Utrecht bezochten we daarom verschillende horecaondernemers en voelden vooral het ...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: