Doe mee: Lekkerste Lunchroombroodje 2015

4 augustus 2015 |
Doe mee: Lekkerste Lunchroombroodje 2015<

Over precies vier weken is het zover; dan sluit de inzendtermijn van de verkiezing van het 'Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2015'. Tot
1 september heb je de tijd om jouw lekkerste broodje aan te melden. Meedoen aan de verkiezing is eenvoudig: stuur een foto en receptuur van je broodje naar "redactie@uitgeverijps.nl"
Zestig procent meer omzet
Betere en goedkopere reclame voor je zaak is er niet. Wanneer je wint, is de kans groot dat er enorm veel media-aandacht voor je lunchroom is. Nog een motivatie om mee te doen: de winnaar van vorig jaar behaalde zestig procent meer omzet na de overwinning!

Wie kunnen er meedoen?
Lunchrooms, brasserieën en bistro's kunnen met hun inzending meedingen naar de prijs ‘Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2015’.

Voorwaarden om mee te doen
1. Brood – in welke vorm ook – is het hoofdbestanddeel
2. Het ingezonden gerecht moet in de periode van jurering op de kaart staan
3. De inzending moet bestaan uit:
i. Korte omschrijving van het broodje
ii. Ingrediëntenlijst (beknopt)
iii. Bereidingswijze (verkort)
iv. Een duidelijke foto
v. Prijs op de menukaart

Voldoet een gerecht niet aan bovenstaande voorwaarden, dan wordt het niet meegenomen in de beoordeling door de jury.

De winnaars van de laatste vijf edities van het Lekkerste Lunchroombroodje zijn uitgesloten van deelname aan de wedstrijd.

De inzendtermijn sluit op 1 september 2015 om 12.00 uur.

De wedstrijdreglementen vind je onder het kopje 'white papers' op deze website.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goede foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naa...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Amsterdam Opening
Coffeecompany opent nieuw filiaal aan Bos en Lommerplein

Coffeecompany opent in mei zijn deuren aan het Amsterdamse Bos en Lommerplein. Het is de eerste nieuwe huurder sinds het plein in handen is van Propertize. De koffieketen betrekt het pand van 133 vierkante meter aan de rechterkant van de trap die vanaf de Bos en Lommerweg naar het plein toe leidt. ...

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Video
Reportage: Brasserie De Haven verbindt jong en oud 

De laatste jaren heeft er in de zorgsector een verschuiving plaats gevonden. Steeds meer mensen moeten langer thuis wonen. “Om die doelgroep in huis te krijgen, moet je ze op een of andere manier lokken en met ze verbinden", vertelt gastheer Arthur Karstens. Zorgcentrum De Haven in Bun...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: