Deze horecaondernemers staan op De Pier

5 augustus 2015 |
Deze horecaondernemers staan op De Pier<

De Pier in Scheveningen heeft de negen ondernemers bekendgemaakt die hun deuren openen voor het publiek. Op zowel het
beneden- als het bovendek en het Zuidereiland zijn binnenkort kiosken en terrassen gevestigd met vernieuwende food-, drink- en shoppingconcepten. De ondernemers bieden stuk voor stuk een onderscheidend concept aan en hebben bewust gekozen voor deze unieke locatie.

Aansprekende concepten
Willem Gaymans, directeur KondorWessels Vastgoed (VolkerWessels), namens De Pier BV: "De Pier is natuurlijk een geweldige plek voor ondernemers die op een onderscheidende manier hun producten en diensten onder de aandacht willen brengen van een breed publiek. Tijdens onze zoektocht naar aansprekende concepten kwamen deze negen ondernemers als beste uit de bus! We kijken er dan ook gezamenlijk erg naar uit om binnenkort de deuren van hun kiosken te kunnen openen."

De ondernemers die hun deuren openen op De Pier zijn:



Firma Pickles Burgers & Wines
Een burgerrestaurant en wijnbar in één. Overal ter wereld kan men wel een hamburger eten, maar op weinig plekken worden ze geserveerd mét een goed glas wijn. www.firmapickles.nl.
The Rough Kitchen
Een concept van carnivoren in hart & ziel, waarbij wordt gegrild, gerookt en gebraden op een knetterend open vuur of in een smoker. Daarnaast kunnen gasten in de Craft Beer Bar terecht voor een royaal aanbod van handpicked micro-brews van kleine onafhankelijke bierproducenten. www.theroughkitchen.nl
SHACK
Het eerste Street Food Restaurant met reizende sterren. Elke maand krijgt een nieuwe foodtruckcrew in SHACK de ruimte om hun signature dishes en verrassende cocktails passend bij de gerechten te serveren op De Pier.
www.reizendesterren.org
Friterie Par Hasard
Maakt verse frites en snacks uit eigen keuken en is geïnspireerd door de traditionele Belgische frituur. Hierbij wordt uitsluitend gebruik gemaakt van verse producten van hoge kwaliteit uit de omgeving. www.cafeparhasard.nl/friterie
Bar De Pier
Naast een uitgebreid assortiment aan drinks, vinden gasten bij Bar De Pier heerlijke snacks om direct op te eten of mee te nemen naar het strand of één van de terrassen op het beneden- of bovendek.
www.facebook.com/bardepier
Pier Zuid
Dit restaurant bevindt zich op het Zuidereiland van De Pier en biedt een geweldig uitzicht tijdens ontbijt lunch, borrel en diner. Pier Zuid is de plek voor een ontspannen uitje of zakelijke bijeenkomst en beschikt over een zonnig terras boven zee.

Kust
Deze bar heeft een industriële en maritieme look & feel waarbij oud bouwmateriaal van De Pier is hergebruikt. Kust werkt met lokale, pure producten en heeft een typische Hollandse (Scheveningse) keuken met o.a. oma’s gehaktballen en ouderwetse stamppotten.

De Pierwinkel
In deze souvenirshop 2.0 kunnen bezoekers van De Pier een origineel aandenken scoren. De Pierwinkel verkoopt gifts, kleding en accessoires in de nieuwe huisstijl van De Pier.

De Groeten uit Scheveningen
Deze fotobooth met een indrukwekkend Schevenings decor biedt bezoekers de mogelijkheid zichzelf op een creatieve manier op de foto te laten zetten. https://www.facebook.com/groetenuitscheveningen.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie
Horecaondernemers zijn positiever dan een jaar geleden

De horeca kijkt met vertrouwen naar 2020, zo blijkt uit het nieuwe SRA-BiZ-visierapport ‘2020 in Zicht, de verwachtingen van Nederlandse ondernemingen’. De consumentenbestedingen zullen waarschijnlijk op peil blijven en buitenlandse toeristen weten ons land nog steeds goed te vinden. Er ...

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Koffie & thee Achtergronden
Starbucks vraagt teveel voor plantaardige melk

Als je bij Starbucks een cappuccino met havermelk bestelt betaal je 70 cent extra. Dit botst met hun eigen klimaatdoelstellingen, want de milieu-impact van plantaardige melk is gemiddeld meer dan de helft lager dan die van koemelk. ProVeg verzoekt daarom de toeslag op plantaardige melk te laten vall...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: