Daverend succes voor Lunchroomdag

18 maart 2013
Daverend succes voor Lunchroomdag

De vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag was één groot succes! Met een recordaantal inschrijvingen, kwamen de ondernemers massaal naar dé dag voor de lunchroombranche.

*Leergierig publiek*
De sfeer was goed, ondernemers waren enthousiast, de workshops innovatief en het Kenniscentrum had een leergierig publiek dat graag alle belangrijke ontwikkelingen in de branche wilde weten. Kortom: de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag was één groot succes!

*Breed aanbod*
Naast de vaste partners als Mocca d’Or, Depa Disposables, Fano, Sligro, Unilever, Levens Cooking & Baking Systems, Lantmännen Unibake, Koppert Cress en Ad van Geloven, waren dit jaar ook Hero, Smit Vis en Huis van Beleg van de partij. Een breed aanbod aan vakmensen die hun producten mochten presenteren aan de branche. Frank Lindner, hoofdredacteur van uw vakblad Lunchroom, Mark Tamsma, Horeca Accountancy en Jos Muller, SVO Fastserviceopleidingen, gaven twee sessies in het Kenniscentrum. Tot slot gaven Hostmanship en Art Frickus een presentatie. Een dag vol kennis, nieuwe producten, inspiratie en heel veel proeven en plezier.

*Sfeerimpressie*
Bekijk hier alvast de eerste sfeerimpressies van de vijfde editie van de Nationale Lunchroomdag. In de komende uitgave van uw vakblad Lunchroom leest u meer over het succes van de ondernemersdag voor de lunchroombranche.



*Foto's*: Maud Vissers

~Myrtille Vromans~

Overig nieuws