Bread! op Schiphol geopend

11 maart 2011 |
Bread! op Schiphol geopend<

Twee nieuwe horeca-concepten van HMSHost zijn geopend op Schiphol; het broodconcept bread! en de vijfde vestiging van Starbucks Coffee. De hele lounge wordt grondig verbouwd om een omgeving te ontwikkelen waarin passagiers zich niet alleen thuis voelen en tot rust kunnen komen, maar ook kunnen werken en recreëren. De nieuwe horecalocaties in deze lounge sluiten hier goed op aan.

Verse broodjes centraal
Centraal in deze lounge staat het broodconcept bread! In het zicht van de gast worden hier verse broodjes naar smaak en wens van de gast samengesteld. Passagiers met weinig tijd kunnen kiezen voor de ‘fast lane’ en een keuze maken uit een vooraf gemaakte huisselectie.

Nauwe samenwerking
Bij de uitwerking van het assortiment en de uitstraling is nauw samengewerkt met broodleverancier Carl Siegert en culinair illustrator Janneke Hoeben. In de hele uitstraling van bread! staat puur en eerlijk centraal. Dit komt terug in het assortiment, de kleding, de inrichting
(waarbij gebruik is gemaakt van robuuste en natuurlijke materialen) en de slogan ‘Bake my Day’.

Doel bereiken
“HMSHost is er als organisatie trots op om ook in Lounge 3 inspirerende en gastvrije horeca te bieden aan de bijna 5,3 miljoen passagiers die deze lounge jaarlijks bezoeken", zegt Dawn Wilding, Vice President of HMSHost Europe and Middle East. "Ons doel is om ‘the traveler’s day better’ te maken en met bread! en Starbucks zijn we in staat om dat doel te bereiken.”

Lounge in najaar gereed
Momenteel wordt er nog druk gebouwd aan concepten en diensten voor de reizigers in deze lounge. Nog voor de zomerperiode zal een ander horecaconcept van HMSHost geopend worden. De verwachting is dat in het najaar van 2011 de gehele lounge gereed is.

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: