BBB Academy gaat voor meer horecasucces 

5 oktober 2017 | Thijs Jacobs

BBB Maastricht opent maandag haar deuren. Belangrijk onderdeel van deze horecavakbeurs is het bewerkstelligen van meer horecasucces voor ondernemers. Op de BBB Academy worden in samenwerking met Leliveld Advocaten, HabetsRoyen en Servicecenter 4Hospitality gedurende 3 dagen gratis korte sessies van 20 minuten verzorgd door experts en trendwatchers. Zo kan de horecavakgenoot niet alleen nieuwe producten en diensten ontdekken op de BBB beursvloer, maar ook zijn kennis verbreden op ondernemersvlak.

Inspirerend programma

Beursmanager Erik Stroink zegt hierover: “De bezoeker heeft dit jaar veel te kiezen en zo’n spannend en inspirerend programma hadden we niet eerder. Zowel op de beursvloer als op de BBB Academy bieden wij een verrassend programma waar horecaondernemers écht iets aan zullen hebben en wat hen gaat helpen hun horecasucces te vergroten.”

Zo zal Food Inspiration sessies verzorgen over food- en drinktrends, hotspots en coole concepten. Andere sessies gaan over optimalisatie van bedrijfsrendement, de gevolgen van ziek personeel en de (on)mogelijkheden bij ontslag op staande voet. Ook Facebookmarketing en de voor- en nadelen van payrolling en oproepkrachten komen aan de orde in deze interessante sessies. Interessant is ook de uiteenzetting van Lelieveldadvocaten over het woud aan regelgeving. Hoe zit dat met vergunningen en handhaving?

Een volledig programma vindt u op de website bbbmaastricht.nl

BBB Maastricht vindt plaats van 9 t/m 11 oktober 2017 in MECC Maastricht. Openingstijden 11.00 – 18.00 uur. 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje 2018

Leuk dat je je lekkerste broodje in wilt zenden voor deelname. Lukt het niet met onderstaand formulier, dan kun je de foto van het gerecht, de receptuur, bereidingswijze, prijs op de kaart en overige gegevens mailen naar thijs.jacobs@uitgeverijps.nl. ...

Achtergronden Culinair
Klassiek kindermenu niet meer van deze tijd

Hoewel uit eten met jonge kinderen een uitdaging kan zijn, geeft bijna de helft (45%) van de ouders met jonge kinderen (5-10 jaar) aan minimaal eens per maand buiten de deur te eten met hun kroost. Dit blijkt uit onderzoek van PanelWizard onder ruim 1.000 gezinnen. Heikel punt is de menukaart, bi...

Bezorgen Achtergronden
Deliveroo for Business biedt roomservice in hotels

Deliveroo breidt het bedrijfsaanbod van 'Deliveroo for Business' uit met drie nieuwe opties. Van dit onderdeel van Deliveroo, gericht op de zakelijke markt, maken wereldwijd meer dan 7.000 bedrijven gebruik, waaronder bedrijven in Nederland. Nederlandse bedrijven bestellen via een zakelijk a...

Culinair Rotterdam
François Geurds verkoopt zaak aan Herman den Blijker

Topkok François Geurds heeft zijn restaurant, FG Bistro, in het Rotterdamse Lloydkwartier verkocht aan horecaondernemer Herman den Blijker. Zijn andere zaken in Rotterdam behoudt hij. Op Facebook meldt Geurds het volgende: "We hebben met deze beslissing gekozen ons volledig te focussen o...

Interview Longread
Horecaondernemer Bas Hoebink: ''De horeca moet een betere werkgever worden''

Bas Hoebink startte zo’n zes jaar geleden met zijn restaurant – De Firma – in Nijmegen. Inmiddels vallen er drie Nijmeegse horecazaken onder zijn onderneming ‘Het Hoofdkwartier Horeca' en heeft hij in Wijchen, samen met zijn compagnon, een vierde horecazaak: Italiaans res...

Achtergronden
Grand Café Moeke Enschede flink verbouwd

Grand Café Moeke Enschede heeft de bovenste verdieping van het restaurant geopend, waardoor het aantal plaatsen is verdubbeld. Moeke is een gezellig en laagdrempelig, eigentijds grand café waar je komt voor een heerlijke kop koffie, lunch of diner. Een plek waar iedereen zich thuis voe...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: