AD Gouden Pollepels worden uitgereikt op Gastvrij Rotterdam

15 juni 2017 | Roy Spijker

Gastvrij Rotterdam beleeft op 18, 19 en 20 september 2017 haar eerste jubileum. De snelgroeiende horecavakbeurs presenteert op de vijfde editie een volledig nieuwe indeling op een vergrote beursvloer en breidt uit met onder andere een Belgisch paviljoen, een vernieuwde opzet van het Wine & Fine Food Paviljoen en een nog completer aanbod aan food en non-food exposanten. De vakbeurs opent de eerste dag spectaculair met zowel de Nederlandse Finale van de prestigieuze Bocuse d’Or als de uitreiking van de felbegeerde Gouden Pollepels 2017 van het AD.

Gastvrij Rotterdam neemt voor haar vijfde editie in september vier volledig gerenoveerde beurshallen van Rotterdam Ahoy in gebruik om horecaondernemers en -managers een nog completer aanbod producten en diensten voor te kunnen schotelen. Eén van de nieuwe highlights is het gecombineerde paviljoen Wine & Fine Food met dit jaar The Wine & Food Association als partner. In het Wine & Fine Food paviljoen vindt men, naast veel erkende wijnleveranciers, een keur aan gastronomische producten & delicatessen en een inspirerend programma met diverse masterclasses, food pairing sessies en proeverijen met topchefs, topsommeliers en diverse meestertitel houders.

Belgisch Paviljoen
Voor het eerst kent de vakbeurs ook een Belgisch paviljoen, waar Belgische aanbieders hun producten presenteren, demonstreren en laten proeven. De interesse van Belgische leveranciers en bezoekers is groeiende. In het paviljoen kunnen bezoekers en exposanten gericht zakendoen met onze Zuiderburen. Dolce Magazine is als mediapartner verbonden aan dit initiatief. Touch Activation Marketing en Foodproof zorgen voor de programmering.

Ook de vertrouwde themapaviljoens, het Dit Smaakt Naar Meer! Paviljoen, het House of Spirits, het Kookpodium en het Kenniscentrum voor Bier zijn opnieuw onderdeel van de vakbeurs. In de WedstrijdArena keert onder andere een van de meest prestigieuze vakwedstrijden voor talentvolle koks, de Nederlandse finale van de Bocuse d’Or, terug. Tot slot, met het AD is overeengekomen dat de felbegeerde Gouden Pollepels dit jaar ook in Ahoy worden uitgereikt.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Coronacrisis
Assortiment Coffeelicious verkrijgbaar bij Jumbo

Door het coronavirus moesten alle horecazaken de deuren sluiten. Veel ondernemers verzinnen de meest creatieve manieren om toch hun afnemers te voorzien van de diensten en producten die zij aanbieden. Coffeelicious is daar één van, want haar assortiment is verkrijgbaar bij de Jumbo....

Coronacrisis
Young Creators Group start HorecaTegoed

Om de horeca een hart onder de riem te steken, is Young Creators Group, een community voor jonge ondernemers en makers onder leiding van ondernemer Edwin de Jong, op eigen initiatief gestart met HorecaTegoed. HorecaTegoed is een initiatief waar je een gift aan jouw favoriete horecagelegenheid kunt g...

Coronacrisis
"Kabinet verlengt coronamaatregelen die gelden tot 6 april "

Het kabinet besluit aanstaande dinsdag 31 maart hoe het land verdergaat in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen die tot en met 6 april gelden, waaronder het sluiten van eet- en drinkgelegenheden en musea, worden dan verder besproken. Verschillende landelijke media, waaronder NU.nl en ...

Opening Fastfood
Dunkin’ opent vestiging met drive through in Goes

Donutliefhebbers hoeven binnenkort hun auto niet uit om van hun favoriete donuts te genieten. Deze zomer opent namelijk een food court in Goes, waar zowel Dunkin’ als New York Pizza via een drive through verkrijgbaar zullen zijn. Daarnaast kan er ook van Dunkin’s heerlijke koffie en donu...

Coronacrisis
Kwalitaria en Délifrance starten actie tegen eenzaamheid

Kwalitaria en Délifrance roepen gezamenlijk iedereen op om iemand blij te maken met een kaartje. Met deze actie hopen de formules wat positiviteit te brengen in deze moeilijke tijd. Vanaf vandaag zijn er gratis kleurkaarten verkrijgbaar in de geopende vestigingen en via de website van beide f...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: