Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?

7 april 2014 |
Accepteert u de Nationale Horeca Cadeaukaart?<

Koninklijke Horeca Nederland heeft laten weten dat de Nationale Horeca Cadeaukaart al bij ruim 500 horecabedrijven te besteden is. De 'snelst
groeiende cadeaukaart van Nederland' is vanaf mei te koop bij AKO en Jumbo Supermarkten.

Introductie is een succes
In januari heeft Koninklijke Horeca Nederland de Nationale Horeca Cadeaukaart geïntroduceerd op de vakbeurs Horecava in Amsterdam. KHN werkt samen met partner Nationale Horeca Cadeaukaart om de hele horeca in Nederland onderscheidend te promoten. Het aantal horecabedrijven dat de snelst groeiende Cadeaukaart van Nederland accepteert is al gestegen tot boven de 500. De Nationale Horeca Cadeaukaart is voor consumenten vanaf medio mei verkrijgbaar bij 80 AKO-vestigingen en bij de ruim 400 Jumbo Supermarkten in heel Nederland. Consumenten en bedrijven kunnen de Cadeaukaart nu al online bestellen op www.horecacadeaukaart.nl.

Nationale Horeca Cadeaukaart uniek
De Nationale Horeca Cadeaukaart is de eerste cadeaukaart die besteed kan worden in alle bedrijfstypen die de horeca kent; van café, cafetaria, ijssalon tot restaurant of hotel. Dat is de reden waarom KHN deze unieke cadeaukaart ondersteunt. De kaart is op te waarderen in alle waarden tussen de €5,- en €150,-. De cadeaukaart is te besteden bij de ruim 500 aangesloten horecabedrijven in heel Nederland in delen die cadeaukaart vertegenwoordigd. Naast de individuele horecabedrijven die zijn aangesloten, hebben ook de ketens Fletcher Hotels en Hampshire Hotels zich aangesloten bij de Nationale Horeca Cadeaukaart.

Samenwerken loont
KHN is de grootste branchevereniging in de horeca, waar ruim 20.000 vestigingen bij zijn aangesloten. KHN wil door een goede samenwerking de horecabedrijven meer met elkaar verbinden. Samenwerken loont en daarom betalen leden van KHN slechts 9% commissie over de ingenomen kaartwaarde en betalen geen jaarlijkse bijdrage. De horecavestigingen die geen lid zijn van KHN, maar wel de Nationale Horeca Cadeaukaart accepteren betalen een jaarlijkse bijdrage van €90,- per jaar en 10% commissie. Daarmee heeft de Nationale Horeca Cadeaukaart een zeer lage vergoedingsstructuur in de horeca. Aan het aantal verkooppunten wordt hard gewerkt. Binnenkort wordt ook het affiliate programma gepresenteerd, waarmee de horecabedrijven de cadeaukaart via hun website kunnen verkopen aan gasten. Zij krijgen daar een extra vergoeding voor, waardoor KHN verwacht dat het aantal verkochte cadeaukaarten snel zal stijgen.

Voor de horecaondernemers
Ondernemers die de kaart willen accepteren kunnen zich in 5 minuten aanmelden op http://www.horecacadeaukaart.nl Afgelopen week hebben de eerste acceptanten het welkomstpakket ontvangen waarmee ze kunnen testen of de kaart technisch werkt op hun pinapparaat.
Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN Coronacrisis
KHN wil de Nederlandse Staat dagvaarden vanwege coronaregelgeving

KHN wil dat de Staat wordt veroordeeld om zo snel mogelijk versoepelingen van de coronamaatregelen door te voeren voor de Nederlandse horeca, zo lezen we op de website van de werkgeversorganisatie. In het bijzonder als het gaat om het aantal mensen dat binnen anderhalve meter van elkaar aan een tafe...

Opening Utrecht
Gloednieuwe horecalocatie De Snip zoekt eigentijds concept

Om de bewoners van het snelst groeiende gebied van Nederland te faciliteren in een goede horeca- en werkomgeving, wordt er een horecaruimte aan het Berlijnplein (Utrecht) eind dit jaar opgeleverd door de Gemeente Utrecht. Vanaf nu kunnen ondernemers met een aantrekkelijk en eigentijds horecaconcept ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Starten in de horeca
Column: wat is jouw toekomstperspectief?

Is het in jouw horecabedrijf weer 'business as usual'? Vermoedelijk niet. Ook al ziet de zomer er voor velen niet slecht uit, één derde van de horecaondernemers denkt het niet te redden dit jaar. Het is een tijd waar het neerkomt op uitzonderlijk ondernemerschap, een hele lange...

Opening
Poké Perfect nu ook in Almere geopend

Onlangs is aan de Grote Markt een vestiging geopend van Poké Perfect. In dit restaurant staan gerechten op het menu die zijn geïnspireerd op de Hawaiiaanse keuken met poké bowls als basis. Bij Poké Perfect kunnen klanten terecht voor een snelle, heerlijke en bovendien gezon...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: