Yoghurt Barn opent haar deuren op Schiphol Plaza

24 april 2019 | Thijs Jacobs

Yoghurt Barn opent medio juni op Schiphol Plaza. De winkel biedt reizigers het hele jaar, ieder moment van de dag, de lekkerste biologische yoghurts en toppings aan: puur, vers en gezond. Ook kunnen klanten in de Barn genieten van de lekkerste koffie en thee. De keten opent haar deuren naast aankomsthal 1 en dagelijks geopend van 07:00 uur tot 21:00 uur.

“Met de opening op Schiphol Plaza hopen we klanten van over de hele wereld te kunnen verrassen met wat yoghurt te bieden heeft. We werken uitsluitend met pure en authentieke producten en bieden onze klanten gezonde en eerlijke voeding. Als springplank naar internationale uitbreiding, zijn we enorm trots en blij dat we een vestiging gaan openen op Schiphol Plaza”, aldus Wouter Staal, oprichter van Yoghurt Barn

Stijgende vraag naar gezonde producten

“We zien een stijgende vraag van reizigers naar gezondere producten die ieder moment van de dag verkrijgbaar zijn, het concept van Yoghurt Barn is daar een uitstekend antwoord op. In binnensteden en op stations is de winkel succesvol gebleken, we vertrouwen erop veel bezoekers blij te maken met de komst van de keten en zien uit naar de opening”, zegt Tanja Dik, Directeur Consumers Products & Services bij Amsterdam Airport Schiphol. De keten groeit, innoveert en maakt stappen verder in de richting van duurzaam en maatschappelijk gericht ondernemen. Staal: “Zo hebben we sinds eind 2018 de handen ineengeslagen met het meest innovatieve en duurzame zuivelmerk van Nederland: Arla”. Sinds het openen van de eerste Barn in 2012 in Utrecht is het bedrijf tevens uitgeroepen tot scale?up van het jaar (2018) en beste koffie-­ en lunchroom van Nederland (2019).

Met de opening op Schiphol telt Yoghurt Barn nu vijftien vestigingen. De andere veertien vestigingen zijn verspreid over tien grote Nederlandse steden.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Insight Beach Brabant: ijzersterk horecaconcept in hartje Eindhoven

Een groep ambitieuze ondernemers presenteert deze zomer Insight Beach: een gloednieuw city beach concept dat de horeca en culturele sector bij elkaar brengt. De hardwerkende mensen in deze sectoren brengen leven in de brouwerij en moeten zo snel mogelijk weer aan de slag, vinden de initiatiefnemers....

Interview Longread Coronacrisis
Utrechtse horecaondernemers: "De run op de horeca blijft uit"

We zijn nu drie dagen onderweg sinds de 'heropening' van de horeca. Tijd om horecaondernemers te bezoeken en te vragen naar de ervaringen met het ondernemen met coronabeperkingen en de verwachting voor de toekomst. In Utrecht bezochten we daarom verschillende horecaondernemers en voelden vooral het ...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: