Thuisbezorgd: 'Sneeuwval zorgt voor topdrukte en lange levertijden' 

11 december 2017 | Roy Spijker

In deze tijd van het jaar is het over het algemeen al drukker bij Thuisbezorgd.nl. Door de sneeuwval van gisteren en vandaag is er een piek in het aantal bezoekers op de website en via de app.  Veel mensen besluiten thuis te blijven en hun favoriete eten via Thuisbezorgd.nl te bestellen.
 
Hierdoor dienen klanten helaas rekening te houden met langere levertijden. Ook gisteravond was dit het geval, toen sommige restaurants tijdelijk offline zijn gegaan of hun bezorggebied hebben verkleind. Bezorgers werden eveneens gehinderd door het weer.
 
Thuisbezorgd.nl heeft daarnaast in de grote steden eigen fietskoeriers aan het werk en probeert zoveel mogelijk bestellingen te laten bezorgen; uiteraard staat de veiligheid voorop. Mocht het te gevaarlijk worden de weg op te gaan dan neemt het bedrijf geen onverantwoorde risico’s.
 
Met de weersvoorspelling van vandaag en de verwachte gladheid, denkt Thuisbezorgd.nl dat ook vandaag een aantal restaurants niet of minder kunnen bezorgen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
Zo gaat de Utrechtse horeca om met de coronamaatregelen

Yoghurt Barn Neude In een zijstraatje van de Neude vinden we lunchzaak Yoghurt Barn, een zaak die zich specialiseert in yoghurtgerechten. Loïs Langenberg is bedrijfsleidster en ontvangt mij hartelijk bij de ingang, waar een 'check-in tafel' staat opgesteld. "Ik moet wel even het...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: