Restaurant deelt Instagram-kit uit voor mooie foto’s

24 juli 2017 | Roy Spijker

De komst van mobiele telefoons met camera’s en apps als Instagram heeft er voor gezorgd dat steeds meer mensen foto’s maken van de gerechten die ze bestellen. Het Londense restaurant Dirty Bones moet dat ook hebben gezien, en deelt nu een speciale Instagram-kit uit aan haar klanten. Zo kunnen zij het gerecht dat aan ze wordt geserveerd perfect op de foto zetten.

In de kit zitten een ledlamp, een mobiele oplader voor verschillende telefoons, een groothoeklens, een selfiestick en een statief met drie poten. Aan alles is gedacht om het perfecte plaatje te maken, zo is zelfs het interieur Instagram-vriendelijk en staan er op de menukaart met name gerechten die goed scoren op het sociale medium, zoals hamburgers, frietjes en vistaco’s. 

Volgens oprichter Cokey Sulkin van Dirty Bones was het logisch om de Instagram-kit aan te bieden aan de klanten. “onze klanten zijn veel actief op sociale media, en dan met name Instagram. Wij helpen ze graag met het maken van het perfecte plaatje.” 

When your obsession for brunch is in no way chill 💍

Een bericht gedeeld door Dirty Bones (@dirtyboneslondon) op

Morning after, meet your match. Best of brunch captured by @foodsiliketoeat

Een bericht gedeeld door Dirty Bones (@dirtyboneslondon) op

When I hit it I'mma skillet 🍳 Our Baked Skillet w/ free range eggs, rich tomato sauce, avocado & taleggio cheese.

Een bericht gedeeld door Dirty Bones (@dirtyboneslondon) op

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Fastservice Vega
KFC gaat een week lang 'kiploos' door het leven

Het Kentucky Fried Chicken restaurant aan het Binnenwegplein in Rotterdam verruilt van 9 t/m 15 maart, tijdens de Nationale Week Zonder Vlees, een week lang alle kip op het menu voor vegetarische opties. Dit wereldwijde historische moment voor KFC is tevens het startschot van de landelijke introduct...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goede foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naa...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Amsterdam Opening
Coffeecompany opent nieuw filiaal aan Bos en Lommerplein

Coffeecompany opent in mei zijn deuren aan het Amsterdamse Bos en Lommerplein. Het is de eerste nieuwe huurder sinds het plein in handen is van Propertize. De koffieketen betrekt het pand van 133 vierkante meter aan de rechterkant van de trap die vanaf de Bos en Lommerweg naar het plein toe leidt. ...

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: