Kwalitaria en Délifrance starten actie tegen eenzaamheid

27 maart 2020 | Redactie

Kwalitaria en Délifrance roepen gezamenlijk iedereen op om iemand blij te maken met een kaartje. Met deze actie hopen de formules wat positiviteit te brengen in deze moeilijke tijd. Vanaf vandaag zijn er gratis kleurkaarten verkrijgbaar in de geopende vestigingen en via de website van beide formules. “Zo hoeft niemand zich in deze tijd alleen te voelen”, aldus Martijn Boone van FFC, het formulehuis van Kwalitaria en Délifrance.

Martijn: “Een grote groep mensen voelt zich eenzaam in deze periode. Dat kan gaan over opa of oma die geen bezoek meer mag ontvangen, maar ook over de buurman of buurvrouw die de deur niet meer uit durft of een vriendje of vriendinnetje die zijn of haar verjaardag niet kan vieren. Hoe fijn is het dan om een kaartje te ontvangen en te weten dat er aan je gedacht wordt? Door het aanbieden van gratis kaarten dragen wij graag ons steentje bij.”

Extra leuk is dat je de kaarten zelf kunt inkleuren en voorzien van een persoonlijke boodschap. De kleurkaarten zijn gratis verkrijgbaar bij de Kwalitaria en Délifrance vestigingen die geopend zijn voor afhaalbestellingen en ze worden ook meegegeven met bezorgbestellingen. Daarnaast zijn de kaarten te downloaden via de website van beide formules, om ze vervolgens zelf uit te printen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Branded Content
Veiligheidsproducten worden nieuwe reclamedragers

Horecaondernemers hebben groen licht gekregen om per 1 juni weer te openen.Met deze bijzondere printproducties kunnen horecaondernemers de aandacht op zichzelf vestigen of zelfs gebruiken voor hun marketing en eigen reclame. Voorbereiding is heel belangrijk: Plaats daarom specifieke gedragsregel...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Slecht levensgedrag, definitief oordeel in zicht?

Het openen van een restaurant gaat niet zomaar. Los van alle praktische zaken moeten de nodige vergunningen worden aangevraagd, waaronder in veel gevallen een exploitatievergunning op grond van de (algemene) plaatselijke verordening en een Drank- en Horecawetvergunning. Hierbij stuit men doorgaans o...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Columns
Column: warwir

De wirwar van regeltjes met betrekking tot het coronavirus scheppen niet bepaald de duidelijkheid die we zo graag verlangen van de overheid. Zo is de wirwar gepromoveerd tot warwir; zo onduidelijk is de communicatie vanuit de overheid. Werkgeversorganisatie KHN doet zijn best, dat zien we allemaal, ...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: