Interview: Aniëlka Menner en Rob Marcelissen

21 februari 2013 |
Interview: Aniëlka Menner en Rob Marcelissen<

De lange designtafel in het hart van de lunchroom en de verlichting die met zorg is uitgekozen. Lunchroom Smaak presenteert zijn gasten een stijlvolle beleving. Met het ondernemende duo Aniëlka Menner en Rob Marcelissen aan het roer, heeft het Brabantse Rijen er een pareltje bij. Deze zaak heeft een verhaal, een ondernemersverhaal, en dat staat op het punt van beginnen.

Sfeer verkopen
Drie jaar geleden opende de zaak haar deuren. Rob kreeg de kans om het voormalige pannenkoekencafé over te nemen en er een lunchroom van te maken. “We wilden een leuke, stijlvolle lunchroom neerzetten”, vertelt hij. “Een goede prijs-kwaliteitverhouding. Wij verkopen sfeer, in al onze broodjes zit sfeer.” Aniëlka voegt daaraan toe: “Ik vind een echte huiskamersfeer belangrijk. Deze elementen zijn de basis van ons bedrijf.”

Sprankelende verlichting
Het plaatje was pas compleet toen de verlichting onder handen werd genomen. Deze is met zorg gekozen. Rob: “Met de juiste verlichting creëer je sfeer. Onze verlichting is duurzaam en sprankelt. Te veel ondernemers onderschatten licht. Licht betekent veel. Het blijft bij mensen hangen, onbewust. Dit is het totaalplaatje.”

Lees het volledige artikel in Lunchroom.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Fastservice Vega
KFC gaat een week lang 'kiploos' door het leven

Het Kentucky Fried Chicken restaurant aan het Binnenwegplein in Rotterdam verruilt van 9 t/m 15 maart, tijdens de Nationale Week Zonder Vlees, een week lang alle kip op het menu voor vegetarische opties. Dit wereldwijde historische moment voor KFC is tevens het startschot van de landelijke introduct...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goede foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naa...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Amsterdam Opening
Coffeecompany opent nieuw filiaal aan Bos en Lommerplein

Coffeecompany opent in mei zijn deuren aan het Amsterdamse Bos en Lommerplein. Het is de eerste nieuwe huurder sinds het plein in handen is van Propertize. De koffieketen betrekt het pand van 133 vierkante meter aan de rechterkant van de trap die vanaf de Bos en Lommerweg naar het plein toe leidt. ...

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: