Eazie uitgeroepen tot beste Fastservice formule

28 juni 2019 | David Bakker

Healthy food restaurantketen eazie mag zichzelf de titel ‘Beste Fastservice formule van Nederland’ toe-eigenen. Volgens het GfK Out of Home Formule Rapport 2019 dat gisteren verscheen, is eazie de grote winnaar in de categorie ‘Fastservice’. Uit een grootschalig onlineonderzoek blijkt dat recente bezoekers de restaurantketen sterk waarderen om het lekkere en gezonde eten, het gemak van het bestellen én de scherpe focus van het bedrijf op een gezonde en goede levensstijl.

Mede-eigenaar Shengli Huang is trots op deze prijs. “Ik ben enorm vereerd dat we gewonnen hebben. Onze droom is om het concept steeds groter te maken. Dat lukt steeds meer. Eazie doet het goed bij de consument en deze prijs bewijst dat.”

Over eazie

Eazie is sinds 2004 de healthy food restaurantketen in Nederland en heeft momenteel 23 vestigingen in Nederland. Vanuit de Aziatische roots gelooft eazie dat gezond, lekker en betaalbaar eten de mens gelukkig maakt. De gezonde maaltijden geven je wat je nodig hebt op elk moment; of je nou nog gaat sporten, moet doorknallen, of juist wilt relaxen. De wok meals, wraps, salades en smoothies zijn op basis van verse ingrediënten en worden à la minute bereid. In het teken van ‘create your own’, kunnen klanten bepalen of zij een vegan, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht willen. In de eerste helft van 2019 zijn er vijf nieuwe eazie vestigingen geopend in Alkmaar, Zoetermeer, Den Haag, Utrecht en Hilversum en er volgen meer.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Bezorgen Achtergronden
Open brief TheFork naar aanleiding van ophef uitzending Rambam

Naar aanleiding van de Rambam-uitzending van januari wil TheFork reageren op beschuldigingen die tijdens de uitzending werden geuit. Hierbij delen we deze brief van TheFork, waarin ook de werkwijze van KHN richting de media wordt bekritiseerd. Om een gedetailleerd en volledig beeld te kunnen sch...

Koffie & thee Achtergronden
Starbucks vraagt teveel voor plantaardige melk

Als je bij Starbucks een cappuccino met havermelk bestelt betaal je 70 cent extra. Dit botst met hun eigen klimaatdoelstellingen, want de milieu-impact van plantaardige melk is gemiddeld meer dan de helft lager dan die van koemelk. ProVeg verzoekt daarom de toeslag op plantaardige melk te laten vall...

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Culinair Recepten
Wat zit er in de originele bolognesesaus?

De bolognesesaus is de allerbekendste Italiaanse pastasaus. In tegenstelling tot veel andere pastasauzen is deze behoorlijk rijk gevuld, doorgaans is het een saus op basis van gehakt, (gepelde) tomaten, wortel, selderie, knoflook en ui. Hieraan worden vaak nog meer ingrediënten aan toegevoegd, ...

Opening Internationaal
Deus Ex Machina brengt uniek retail- en restaurantconcept naar Nederland

Deus Ex Machina is meer dan alleen een merk. Het brengt een lifestyle voor alle riders, bikers, creatieven, foodfanaten en artistiekelingen tot leven. Met hun recent geopende ‘tempel’ genaamd The Wat of Why aan de Amsterdamse Herengracht start ook in de lage landen de jacht naar plezier....

Interview
Zus&Zus: eigentijdse lunchroom in Barneveld [video]

Zus&Zus is een kleine lunchroom gevestigd op het Dijkje in Barneveld. Het is opgericht door de twee zussen Dynande en Sharissa. Nadat Dynande haar opleiding tot banketbakker had afgerond en Sharissa haar baan in de zorg had opgezegd, besloten de twee hun passie voor bakken te volgen. Na een jaar...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: