Eazie uitgeroepen tot beste Fastservice formule

28 juni 2019 | David Bakker

Healthy food restaurantketen eazie mag zichzelf de titel ‘Beste Fastservice formule van Nederland’ toe-eigenen. Volgens het GfK Out of Home Formule Rapport 2019 dat gisteren verscheen, is eazie de grote winnaar in de categorie ‘Fastservice’. Uit een grootschalig onlineonderzoek blijkt dat recente bezoekers de restaurantketen sterk waarderen om het lekkere en gezonde eten, het gemak van het bestellen én de scherpe focus van het bedrijf op een gezonde en goede levensstijl.

Mede-eigenaar Shengli Huang is trots op deze prijs. “Ik ben enorm vereerd dat we gewonnen hebben. Onze droom is om het concept steeds groter te maken. Dat lukt steeds meer. Eazie doet het goed bij de consument en deze prijs bewijst dat.”

Over eazie

Eazie is sinds 2004 de healthy food restaurantketen in Nederland en heeft momenteel 23 vestigingen in Nederland. Vanuit de Aziatische roots gelooft eazie dat gezond, lekker en betaalbaar eten de mens gelukkig maakt. De gezonde maaltijden geven je wat je nodig hebt op elk moment; of je nou nog gaat sporten, moet doorknallen, of juist wilt relaxen. De wok meals, wraps, salades en smoothies zijn op basis van verse ingrediënten en worden à la minute bereid. In het teken van ‘create your own’, kunnen klanten bepalen of zij een vegan, glutenvrij, halal, eiwitrijk of caloriearm gerecht willen. In de eerste helft van 2019 zijn er vijf nieuwe eazie vestigingen geopend in Alkmaar, Zoetermeer, Den Haag, Utrecht en Hilversum en er volgen meer.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: