Bagels & Beans gaat voor Foodservice Award

13 januari 2020 | Thijs Jacobs

Retailexpert Q&A organiseert in samenwerking met Horecava de tweede editie van de Foodservice Award en er staan bagels op de kaart. Bagels & Beans strijdt met Brownies&downieS, Délifrance en Starbucks om de winst in de categorie Koffie & Lunchrooms. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Horecava op dinsdag 14 januari.

De Foodservice Award is geen gebakken lucht: er gaat een stemronde aan vooraf om de nominaties te bepalen. Niet minder dan tweeduizend consumenten gaven hun mening over tien verschillende aspecten, variërend van prijs, assortiment en service tot klantvriendelijkheid en kwaliteit. In totaal zijn er 33 bedrijven genomineerd in 12 categorieën, waarvan sommige bedrijven in meerdere.

Lizan van der Pol, manager Business Development bij Bagels & Beans: ‘Wij willen dat iedereen blijer weggaat dan ze bij ons binnenkomen. De nominatie voor de Foodservice Award 2020, een award waarin de mening van onze gasten doorslaggevend is, laat zien dat we daarin slagen. Daar zijn we trots op.’

Kwaliteit nog belangrijker

Bij de eerste editie in 2018 vond de consument de prijs nog het belangrijkste aspect, dit jaar is dat kwaliteit, gevolgd door prijs, winkelgemak en klantvriendelijkheid. Bagels & Beans heeft een goede reputatie als het gaat om zaken als kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. De afgelopen zeven jaar wonnen de bagelbengels vier keer de GfK award en werden drie keer tweede. Met zo’n trackrecord moet Bagels & Beans hoge ogen kunnen gooien.

Van der Pol: ‘We hopen natuurlijk dat we winnen, maar dat is niet het belangrijkste. Bij zowel de Foodservice Award als de GfK award gaat het om de beoordeling die echte klanten geven. Daarom is een nominatie al een prachtige erkenning voor het enthousiasme waarmee iedereen bij Bagels & Beans zich iedere dag weer inzet voor onze gasten.’

De winnaars worden bekendgemaakt op de Horecava in de RAI Amsterdam op dinsdag 14 januari 2020 om 16.00 uur in Hal 5.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie KHN
Fors deel van de horeca staat op omvallen

Volgens de berichtgeving van de afgelopen dagen – waaronder het laatste OMT advies – en gesprekken die Koninklijke Horeca Nederland (KHN) voert met de overheid en MKB-Nederland lijkt de kans dat er op korte termijn versoepelingen voor (delen van) de horeca komen voor medio januari uiterm ...

Opening Fastservice
Horeca in Amsterdam The Style Outlets morgen geopend

HMSHost International en NEINVER openen met trots de eerste eet- en drinkgelegenheden in Amsterdam The Style Outlets, de nieuwste winkelbestemming van Nederland. Vanaf morgen kunnen bezoekers tijdens het winkelen genieten van Starbucks, Burger Federation en Pommes Frites. Hierdoor wordt de aanwezigh ...

Culinair Coronacrisis
Helft Nederlanders sinds maart niet meer uit eten geweest

De helft van de Nederlanders (49%) heeft geen bezoek meer gebracht aan een restaurant sinds de uitbraak van COVID-19. Dit in tegenstelling tot 2019, toen slechts 1 procent nooit uit eten ging. Het restaurantgedrag van de Nederlander is door de pandemie flink veranderd. Dit blijkt uit het onderzoek & ...

KHN Coronacrisis
Gelderse horecaondernemers kunnen voucher met waarde tot 5000 euro aanvragen

De provincie Gelderland stelt 1 miljoen euro beschikbaar aan ondernemers in de horeca-, toerisme- en vrije tijdsector die door de coronacrisis in zwaar weer zijn gekomen. Dit ‘steuntje in de rug’ kunnen ondernemers in deze hard getroffen sectoren inzetten voor adviesdiensten en ondersteu ...

Wet- en regelgeving
Viswinkel of horeca?! Het slotstuk!

Een jaar geleden schreven wij over de handhavingszaak die door de gemeente Amsterdam was gestart tegen The Seafood Shop, een luxe viswinkel in het hart van Amsterdam, waar ook diverse vissnacks en maaltijden worden verkocht. In dit artikel staan wij nogmaals stil bij het verloop van deze zaak en kij ...

Digitaal Ondernemen
Alles over digitaal ondernemen in je lunchzaak

De horeca is dicht. Dat betekent niet dat er niets gebeurt. Afhalen, bezorgen, pakketten samenstellen, online kookcursussen en bierproeverijn organiseren: De horeca staat verre van stil. Het digitale landschap geeft de horeca op dit moment de tools in handen om omzet te genereren. Nu fysiek conta ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: