StukTV en Conimex openen streetfood pop-up restaurant in Bangkok

5 juli 2018 | Thijs Jacobs

Giel, Thomas en Stefan van het populaire YouTube kanaal StukTV zijn een bijzondere uitdaging aangegaan in samenwerking met Conimex. De uitdaging: binnen 30 uur na aankomst in Bangkok een leeg pand in het centrum van de stad omtoveren tot een goedlopend street food pop-up restaurant, waar zij zelf authentieke Thaise gerechten moeten bereiden. Zonder enige ervaring, maar met alleen de nieuwe Aziatische Street Food maaltijdpakketten van Conimex. Hoe ze het er vanaf brengen en hoe de lokale bevolking de Pad Thai van Conimex op smaak beoordeelt is sinds zondag 1 juli te zien op StukTV.

Chaotisch

In totaal twee afleveringen, die vanaf zondag 1 juli en zondag 8 juli te zien zijn op StukTV, is te zien of het de mannen lukt om in het chaotische centrum van Bangkok een street food pop-up restaurant te openen. De drie StukTV gezichten kregen een grote koffer vol Conimex Street Food maaltijdpakketten mee, maar moesten verder alles zelf regelen; van de naam en inrichting van hun restaurant tot de variatie aan verse ingrediënten in de keuken en de klantenwerving. Het doel is om te kijken of de Pad Thai nét zo smaakt als in Azië. Bekijk nu de eerste aflevering op het YouTube kanaal van StukTV HIER.

In de tweede aflevering, die vanaf zondag 8 juli te zien is op het YouTube kanaal van StukTV, is te zien of het de mannen lukt om het restaurant op tijd af te hebben en of de lokale bevolking hun kookkunsten kan waarderen.

Giel de Winter, StukTV:

“StukTV gaat al sinds het begin de meest uiteenlopende uitdagingen aan. Toen Conimex met de uitdaging kwam om binnen 30 uur in het hectische Bangkok een street food restaurant te openen, hebben we die meteen aangenomen.”
Pleun Lauwerier, Marketing Manager Conimex: “Deze actie is ontzettend spannend voor ons, want we stellen onze claim ‘Thuis in de Aziatische Keuken’ behoorlijk op de proef. We moesten nog maar zien of onze gerechten ook overeind zouden blijven als de mannen van StukTV ze zouden bereiden voor de lokale Aziatische bevolking. We geloven dat je je als merk tegenwoordig open moet stellen voor dit soort acties en voor de feedback van experts. En we hebben natuurlijk ook vertrouwen in ons product!”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Franchise Friendly Concepts sluit zich aan bij NLVVM

Franchise Friendly Concepts – de onderneming die de ketens Kwalitaria en Délifrance in beheer heeft – sluit zich aan bij de Nederlandse Vereniging van Maaltijdbezorgers. Sinds 2014 bundelen de grootste namen binnen deze branche hun krachten en streven naar een strak georganiseerde...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Ministerie sluit horecazaken vanwege arbeidsmarktfraude

Vervalsing van loonstroken, het tewerkstellen van vreemdelingen zonder vergunning, sjoemelen met arbeidstijden en onderbetaling. De Inspectie SZW constateerde deze overtredingen bij diverse horecaondernemingen in de Amsterdamse binnenstad. Ook bij hercontroles bleek er geen verbetering te zijn. In s...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards Video
Video: Baker & Moore wint Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Afgelopen vrijdag reikte het team van Lunchroom de award voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland uit aan Paul Bakker, de eigenaar van Baker & Moore in Rotterdam. Het winnende broodje heet ‘Mr. Baker goes Asia’ en doet de naam eer aan. De Aziatische invloeden zijn verfijnd, ...

Columns
Column: Hoe zorg je dat je ambitie geen droom blijft?

Tuurlijk heb jij ambities. Elke ondernemer heeft die toch? Want je wilt groeien en je bedrijf continu verbeteren. Meer omzetten en meer overhouden. Meer vrije tijd en toch goed bezig zijn met je bedrijf. 'Ah’s en Oh’s' krijgen als mensen bij je binnenstappen en komen genieten. ...

Achtergronden
Feestdagen in de horeca, wees voorbereid!

De welbekende feestmaand is aanstaande. December is de maand waarin we Sinterklaas en Kerst vieren, maar wist je dat midwinter op 21 december valt, dat het WK Hockey wordt gespeeld en ook het EK handbal voor vrouwen op het programma staat? Goed om te weten. Al deze data vind je in de HorecaMarket...

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Baker & Moore in Rotterdam heeft Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland vind je dit jaar in Rotterdam. De inzending van Paul Bakker, de eigenaar van lunchroom Baker & Moore, gooide hoge ogen bij alle juryleden. Het winnende broodje heet ‘Mr. Baker goes Asia’ en doet de naam eer aan. De Aziatische invloeden zij...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: