Kaldi Amersfoort op 14 juni weer open

8 juni 2017 | Roy Spijker

Op 14 juni heropent speciaalzaak Kaldi haar deuren aan de Kamp 10 op feestelijke wijze. Daarmee is Amersfoort weer een koffie en thee speciaalzaak rijker. Liefhebbers van authentieke koffie, thee en chocolade kunnen er hun hart ophalen. 

Daarnaast biedt Kaldi ook een ruime collectie espressomachines. Ook voor de lunch kan je terecht in het horecagedeelte van de Kaldi vestiging. De nieuwe eigenaar Fred Homan ziet volop mogelijkheden op deze fraaie, centraal gelegen locatie.

Na de verbouwing: een pand met diverse mogelijkheden
De vestiging van Kaldi zat al een tijdje op het bestaande adres, maar heeft nu een compleet nieuwe look & feel gekregen in de warm-industriële Kaldi-stijl. Een uitnodigende ambiance om te kunnen genieten van alles wat Kaldi te bieden heeft. Van de koffiebar en de leestafel tot de productpresentatie: voor ieder wat wils. Buiten vind je een uitgebreid terras, waar klanten van een kop koffie, thee of lunch kunnen genieten. Er is zelfs een eigentijdse vergader- en overlegruimte beschikbaar.

Unieke locatie
Kaldi is gevestigd in een historisch pand uit 1687, ‘D’Gekroonde Bye-Korf’, aan de Kamp 10, aan de rand van de stadskern van Amersfoort. De plek is met de auto prima bereikbaar: voor de deur mag tijdelijk worden geparkeerd en 50 meter verderop is een parkeergarage.

Aandacht voor kwaliteit én voor de klant
Kwaliteit, gastvrijheid en aandacht voor de klant staan centraal in de visie van Kaldi. Fred Homan: "Onze producten worden met grote zorg geselecteerd uit het beste aanbod op de wereldmarkt. We voeren verschillende producten onder eigen merk, maar maken ook gebruik van een aantal leveranciers. Zo hebben we voor ons assortiment bonbons gekozen voor Leonidas. Ook de espressomachines zijn van grote A-merken, zoals Jura: ze zijn niet alleen stijlvol om te zien, maar ook erg duurzaam. Ze staan garant voor kwaliteit als het om koffie gaat."

Elke dag zorgen voor een glimlach
Bij Kaldi word je ondergedompeld in de wereld van koffie en thee. Of het nu gaat om een rustmomentje op het terras met een geurende cappuccino of een professioneel advies over de mogelijkheden van de diverse espressomachines: de klant kan rekenen op persoonlijke aandacht en de zekerheid van kwaliteit. Fred Homan zal er dan ook alles aan doen om zijn missie elke dag weer waar te maken: "Ik wil ervoor zorgen dat klanten de zaak verlaten met een glimlach, omdat de kwaliteit alle verwachtingen overtreft".

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

In verband met de maatregelen om de verdere verspreiding van het coronavirus een halt toe te roepen, zijn horecagelegenheden gesloten geweest. Dat is heel vervelend voor jou als lunchroomondernemer, maar wat kun je beter doen om je naamsbekendheid en omzetkansen te vergroten dan meedoen met de wedst...

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Contactgegevens van horecagasten moeten na 14 dagen verwijderd worden

De contactgegevens van gasten, waar horecabedrijven sinds maandag verplicht om moeten vragen, moeten na veertien dagen vernietigd worden. Dat stelt brancheverenging Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dit lazen we in een artikel op NU.nl. Het telefoonnummer en e-mailadres van alle gasten moet op...

Wet- en regelgeving
Lachgasverbod: mag je het straks nog wel kopen voor in je keuken?

Het gebruik van lachgaspatronen als drugs in plaats van gastronomisch of technisch hulpmiddel is de laatste jaren flink toegenomen. Zoveel zelfs dat (door staatssecretaris Blokhuis en minister Grapperhaus) een voorstel is gedaan om lachgas in het hele land te gaan verbieden. Met het landelijk verbod...

Columns
Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt er aan jouw huisje?

Vol is vol, kopte de krant laatst. Het gaat over hoe vol de campings, bungalowparken en hotels wel niet zijn in eigen land. In maart was de annuleringenstroom niet bij te houden en deze zomer staat de telefoon roodgloeiend om een felbegeerd plekje onder onze eigen zon te bemachtigen. Tenminste als j...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: