Verhoog je rendement: doe hetzelfde!

25 februari 2013
Verhoog je rendement: doe hetzelfde!

Jos Muller projectmanager van Fastserviceopleidingen praat op de "Nationale Lunchroomdag":http://www.nationalelunchroomdag.nl/inschrijving/ over het succes van altijd hetzelfde doen. Ontdek de kracht van de Big Mac versus het broodje zalm.

*Succes van McDonald's*
In een presentatie van 15 minuten geeft Muller uitleg over hoe belangrijk standaardisatie is voor een lunchroom. Hoe verhoog je je rendement door altijd hetzelfde te doen? "In mijn presentatie vertel ik het succes van altijd hetzelfde doen. Dit doe ik door een lunchroom naast het concept van McDonald's te leggen. De Big Mac is altijd hetzelfde en daardoor weet iedereen wat ie kan verwachten. Een lunchroomondernemer kan dat ook doen met bijvoorbeeld een broodje zalm", licht Muller toe.

*Stukje bewustwording*
In de presentatie van Jos Muller krijgt u vakkennis om meteen mee aan de slag te gaan. Muller: "Een stukje bewustwording. De gemiddelde lunchroomondernemer doet het goed, maar met de puntjes op de i heb je succes. Doe je eigenlijk altijd wel hetzelfde? Ziet uw broodje er hetzelfde uit of worden er soms twee plakken zalm en de ander keer drie plakken zalm verwerkt? Op de Nationale Lunchroomdag zie je wat je moet doen. Je krijgt tips waar je de dag erna al mee aan de slag kan. Dan heb je al veel gewonnen."

*Helemaal niet saai!*
Altijd hetzelfde doen, betekent niet dat er weinig ruimte is voor originaliteit en afwisseling. "Helemaal niet!", zegt Muller. "Dat betekent meer winst en een hoger rendement!" Kom langs op de "Nationale Lunchroomdag":http://www.nationalelunchroomdag.nl/inschrijving/ en ontdek het!

*Bezoeken is gratis*
Nieuwsgierig naar wat Muller nog meer te vertellen heeft? Kom naar de Nationale Lunchroomdag op 18 maart en ontdek hoe u uw rendement kunt verhogen. Bezoek de ondernemersdag gratis. "Schrijf u in want vol = vol.":http://www.nationalelunchroomdag.nl/inschrijving/

*Op de foto*: Jos Muller gaf op de Nationale Lunchroomdag in 2012 ook een lezing die goed werd bezocht door lunchroomondernemers. Het onderwerp van dit jaar is 'verhoog uw rendement: doe hetzelfde!'.

~Myrtille Vromans~

Overig nieuws