Happy Tosti gaat voor 500 nieuwe banen in 5 jaar

17 juli 2017 | Roy Spijker

Happy Tosti franchiset haar concept met de ambitie om binnen vijf jaar 500 banen te creëren voor mensen met een arbeidsbeperking.

"Happy Tosti is de meest sympathieke lunchformule die franchise Nederland in lange tijd heeft gezien", vertelt Hein van Baalen, franchise specialist en bedrijfsadviseur voor Happy Tosti. "Het concept creëert winst in de breedste zin van het woord, zowel commercieel als sociaal, en gaat verder dan een normaal businessmodel." Van Baalen vindt de stap om te franchisen een volstrekt logische.

De mannen van Happy Tosti hebben gekozen voor franchise, omdat ze geloven dat ze op die manier werken aan een duurzame toekomst. "Samen met toekomstige franchise ondernemers kunnen we zoveel mogelijk banen creëren voor medewerkers met een arbeidsbeperking. Wij spreken vaak mensen die de droom hebben om op sociaal commerciële manier te ondernemen. Wat ons betreft is dat een win-win-win-situatie; op de eerste plaats voor de beperkte medewerker die als ieder ander persoon een 'normale' baan wilt, maar ook voor de franchise ondernemer die ambitie heeft om sociaal verantwoord te ondernemen, én voor de steden die er een leuk lunchrestaurant bij krijgen", vertellen Jasper, Sam en Wibe van Happy Tosti.

Lucas Roskam, Directeur CRM bij Bidfood (voorheen DeliXL), is ook overtuigd van de franchiseformule: "Sinds de start van de onderneming zijn wij partner van Happy Tosti. Aan alle kanten straalt de energie van het concept en wij kijken er naar uit Happy Tosti duurzaam verder te helpen".

De Happy Tosti Franchise
Happy Tosti bestaat sinds twee jaar met drie vestigingen in Den Haag, Hoofddorp en Leiden. Hier werken 38 mensen met een arbeidsbeperking, die dagelijks met het grootste plezier de lekkerste tosti’s, panini’s, soepen, salades en koffie serveren.


Het bieden van een betaalde en leuke baan aan mensen met een arbeidsbeperking in Nederland creëert ontzettend veel blijdschap en voldoening bij alle betrokken partijen. "Onze gasten vertellen ons geregeld hoe happy ze worden van onze tosti’s en medewerkers". 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Amsterdam Events
Het Amsterdamse Terrassen Festival verhuist naar Rembrandtpark

Na een succesvolle eerste editie van Het Amsterdamse Terrassen Festival vorig jaar in het Oosterpark, strijkt het grootste terras van Amsterdam dit jaar neer in het Rembrandtpark. Diverse Amsterdamse terrassen sluiten hier gezamenlijk het terrasseizoen af. Ook dit jaar is de crème de la cr...

Food Advertorial
GRATIS Aviko Oerfriet proefpakket!

Oerfriet van Aviko smaakt als zelfgemaakt, is heerlijk knapperig en bakt goudbruin. Precies wat je gasten het allerliefst willen. Proef zelf het verschil en vraag een GRATIS proefpakket aan. Ambachtelijke, verse frietjes met de juiste ‘bite’, een goudbruine kleur en een volle aardappe...

Lekkerste Lunchroombroodje Video
Video: heb jij het Lekkerste Lunchroombroodje van 2018?

Het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland. Dat broodje staat misschien al ergens op de kaart, maar waar? Tot 5 oktober 2018 kunnen medewerkers en eigenaren van dagzaken en lunchrooms in Nederland hun creatie inzenden via thijs.jacobs@uitgeverijps.nl. De voorwaarden vind je hier: https://www.lunch...

Culinair Fastservice
Fusie De Pizzabakkers en Da Portare Via

De Pizzabakkers (nu 12 vestigingen) en Da Portare Via (nu 9 vestigingen) maken bekend in de loop van dit jaar te fuseren. De bedrijven zijn ervan overtuigd samen sterker te staan. De kernwaarden van beide bedrijven komen nagenoeg overeen, ze staan voor een ambachtelijke houtovenpizza van hoge kwa...

Achtergronden Tech
Kok op vakantie dankzij keukenmanagementsysteem

De kok kan eindelijk weer eens op vakantie. Niet omdat hij de keuken sluit, maar vanwege de vlekkeloze keukenoperatie, mogelijk gemaakt door een systeem dat het keukenmanagement stroomlijnt. De meeste chefs die ermee werken willen niet anders meer, merkt Arjan Mul op. Arjan is dealer van unTill K...

Fonte Frappés: veganistisch, minder suikers en razend populair

Als horeca ondernemer ben je steeds op zoek naar een hogere omzet en rendementmakers. Frappé is zo’n rendementmaker. Profiteer van de bekendheid en populariteit die de Frappuccino van Starbucks door de jaren heen heeft opgebouwd. De Frappuccino is een espresso, ijsklontjes, melk, suiker...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: