Dit café kreeg een slechte review op TripAdvisor, maar reageerde geniaal

Auteur: Jorien Slager
8 september 2016
Dit café kreeg een slechte review op TripAdvisor, maar reageerde geniaal

Het Nook Neighbourhood Coffee café kreeg een vernietigende review over hun havermoutpap, maar met een beetje creativiteit wist het café dit verrassend goed op te lossen. Het antwoord van de zaak ging viraal en kon op veel bijval rekenen.

Deze review liet een ontevreden klant achter via TripAdvisor: “ben vanmorgen langsgegaan, heb twee koffies en twee porties havermoutpap besteld. De koffies waren lekker. De havermoutpap kwam, die was lauw en had te weinig gekookt. Geklaagd, twee nieuwe porties werden gebracht en er werden geen excuses aangeboden. We begonnen te eten en het was lauw en niet genoeg gekookt. Terwijl we begonnen te eten, vroeg een van de jongens achter de bar hoe het was, het was lauw en niet genoeg gekookt. Hij excuseerde zich, dan hebben we de kwestie laten vallen. Heel teleurstellend. Ik kan niet begrijpen dat de havermoutpap de keuken een tweede keer ongekookt kon verlaten. Ik zal er niet terugkomen.”

Het café antwoordde de vrouw dat het hen heel erg spijt dat ze zo’n slechte ervaring had en dat ze hun eten en drank zullen blijven nakijken voor het de keuken verlaat om dergelijke zaken in de toekomst te vermijden.

Maar het was hun boodschap op het reclamebord buiten dat ervoor zorgde dat het bericht viraal ging. Een medewerker had de volgende boodschap op het bord geschreven om klanten te lokken: “Kom binnen en probeer de slechtste havermout die een vrouw ooit gehad heeft.”

Het was komiek Justin Moorhouse die een foto van het bord deelde op Instagram. Dit bericht werd zo populair dat het café niet anders kon dan reageren op de plotse populariteit van hun havermout. Dat gebeurde uiteraard weer via het bord buiten het café: “Stop met havermout te bestellen”. Het café tweette deze foto met het volgende bijschrift: “Behalve @justinmoorhouse die duidelijk een levenslange gratis voorraad zal hebben.”

Overig nieuws