Chaudfontaine start samenwerking met chef-kok Freek van Noortwijk

22 maart 2018 | David Bakker

'Perfect op smaak.’ Dat is de pay-off in de nieuwe campagne van het natuurlijk mineraalwatermerk Chaudfontaine. Met een hoofdrol voor chef-kok Freek van Noortwijk, eigenaar van drie hooggewaardeerde restaurants en jurylid in de nieuwe serie van het kookprogramma Masterchef. Van Noortwijk gelooft in de kwaliteit en de smaak van Chaudfontaine; in Nederland het grootste watermerk in de horeca.

Freek van Noortwijk: ”Als chef-kok staat smaak altijd centraal. Smaak vind je ook terug in kwaliteitswater. Daarom ben ik trots dat ik als ambassadeur van Chaudfontaine nu ook dit mineraalwater mag schenken in mijn restaurants. En het mooie aan dit merk is, dat je ook de beleving van een restaurant naar je huis kunt halen. Want bij lekker koken, hoort een goed mineraalwater.”

De nieuwe campagne bouwt voort op de vorige campagne, waarin de oorsprong van Chaudfontaine centraal stond; het natuurlijke proces waaraan het mineraalwater haar unieke smaak en kwaliteit dankt. Ook nu ligt de focus op smaak: met Chaudfontaine zet je iets speciaals op tafel.

Het unieke Belgische mineraalwater Chaudfontaine ontspringt aan de voet van de Ardennen en wordt met veel zorg door de natuur beschermd. Het water reist meer dan 60 jaar via zuiverende rotslagen tot wel 1600 meter diep, voor het ontspringt vanuit zijn thermale bron. Chaudfontaine wordt gebotteld voor de lokale markten België, Nederland en een klein deel van Noord-Frankrijk.

Zomerse Fusion: Watermeloen & Komkommer

Deze lente komt Chaudfontaine bovendien met een nieuwe, frisse smaakvariant: Chaudfontaine Fusion Watermeloen & Komkommer. Een licht bruisend mineraalwater met natuurlijke fruitaroma’s. De nieuwe Chaudfontaine Fusion is een tijdelijke toevoeging op de bestaande Fusion varianten: Citroen, Limoen & Munt en Framboos & Limoen en is vanaf nu verkrijgbaar in de supermarkt.

Leider in duurzaam waterbeheer

Chaudfontaine is leider in duurzaam waterbeheer en werd daarvoor beloond met een gouden medaille van de European Water Stewardship (EWS). Simona Mitrache, sr. brandmanager voor Chaudfontaine in Nederland: “In tien jaar tijd brachten we het energieverbruik in onze bottelarij per liter terug met 70%. Energie wekken we op via zonnepanelen en een waterturbine. Daarmee besparen we 170.000 kilo CO2-uitstoot. Elke dag zijn we bezig met hoe het nog duurzamer kan, van het bottelproces tot onze verpakkingen die 100% recyclebaar zijn. Dit is in lijn met ons West-Europese duurzaamheidsactieplan This is Forward  met scherpe doelstellingen die we voor 2025 willen realiseren.”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lunchroom
Anne&Max wil vijf nieuwe vestigingen in 2020

Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, zeer gastvrije service in mooie karakteristieke panden met een trendy interieur. Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeli...

Opening Rotterdam
Bagels & Beans opent in Rotterdam Alexandrium

Goed nieuws voor wie in het oosten van Rotterdam woont of daar graag gaat shoppen: voor een paddoburgerbagel of de beruchte cheesecake kun je gewoon hier terecht. De vijfde Bagels & Beans van de Maasstad opent op 23 oktober in Rotterdam Alexandrium zijn prachtige glazen puien. Niet te missen als...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Interview Longread
Schenk je geen alcohol? Gemiste kans!

Lang niet alle lunchrooms schenken alcohol. Na een paar minuten ‘googelen’ weten we dat van de grotere lunchketens blijkbaar alleen Anne&Max alcohol schenkt. Dat zet je toch aan het denken… Is het geen gemiste kans om geen alcohol te schenken en waarom doen ze het bij Anne&...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: