Bijzondere presentatie van koffie en thee in een handomdraai

9 oktober 2018 | redactie

Uit onderzoek blijkt dat circa 90 procent van de Nederlanders van mening is dat er een koekje bij de koffie of thee geserveerd moet worden. Ook blijkt zelfs dat de waardering van gasten voor een kopje koffie of thee afhankelijk is van het type lekkers dat zij erbij geserveerd krijgen. Volop redenen voor iedere horecazaak waar koffie en thee geschonken wordt om aandacht te besteden aan het ‘lekkers’.

Een eenvoudige manier om gasten in een handomdraai een zeer positieve koffie- en thee-ervaring te bieden is om niet een droog koekje te serveren, maar een heerlijk stukje soft nougat of fudge caramel van Lonka. De producten zijn allemaal gemaakt van met zorg geselecteerde ingrediënten. Lonka verblijdt haar klanten al sinds 1920 met haar zachte fudge en nougat, gemaakt volgens authentieke recepturen.

Volop keuze

Voor een horecaondernemer is het belangrijk om keuze te hebben: of het nu is om klanten een lekkere ouderwetse soft nougat met caramel te serveren of een soft nougat met een iets spannendere smaak. Daarom ontwikkelde Lonka vier verschillende smaakvarianten: heerlijke zachte nougat met pinda’s & vruchten, caramel, pinda’s & melkchocolade of fudge caramel. Bovendien passen deze smaken van zoete fudge of zachte nougat heel goed bij de smaak van een kopje koffie of thee.

Handig en economisch in gebruik

Ook vanuit praktische overwegingen bieden Lonka soft nougat en fudge voordelen. De blokjes soft nougat en fudge zijn allemaal per stuk verpakt. Hierdoor is de derving laag en blijven de producten  heerlijk zacht. Nog een voordeel van de zachte nougat en fudge is dat het niet smelt naast een kopje warme drank.

Zelf proeven?

De Lonka producten zijn bij alle grossiers verkrijgbaar, maar wilt u het eerst uitproberen? Vraag nu een gratis proefpakket aan op www.lonka.nl/proefpakket en ervaar zelf hoe in een handomdraai een gewoon kopje koffie en thee verandert in een bijzondere lekkernij.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: