Bakker Bart start Facebook-pagina

13 februari 2012 |
Bakker Bart start Facebook-pagina<

Bakkerijketen Bakker Bart gaat vandaag van start met een Bakker Bart Facebook-pagina. Eind 2011 maakte Bakker Bart al een ontwikkeling op online gebied, door het assortiment in een eigen online webshop aan te bieden. 'Fans' van
de pagina kunnen de eerste vijf weken meedoen om een jaar lang gratis brood te winnen.

Vragen beantwoorden via Facebook
Bakker Bart probeert met het starten van het online medium de dialoog aan te gaan met de fans. "Zo worden er vragen beantwoord vanuit ons vakmanschap op broodgebied en zullen we inspelen op de actualiteit door steeds weer met verrassende acties te komen", licht Tim Toonen, marketingmanager toe.

Speciale weekacties
Voor de allereerste fans van facebook.com/bakkerbartNL heeft Bakker Bart in de eerste periode speciale weekacties bedacht. Verder wordt in de eerste vijf weken, na het lanceren van de pagina, elke week een fan blij gemaakt worden het winnen van 1 jaar lang gratis brood.
Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

Je kunt je vanaf nu weer aanmelden om deel te nemen aan de wedstrijd voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020. Zend de receptuur, bereidingswijze, de prijs op de kaart en een goed foto van het gerecht in via het formulier hieronder. Lukt dat niet? Stuur je inzending dan per e-mail naar...

Video
Op Reportage: Koffie Society

Marco Smit is master barista. Hij is acht jaar geleden begonnen met koffie. 7 jaar geleden met De Koffie Society. Na drie jaar heeft hij 'De Gooische koffiebus' aangeschaft. Zo kunnen klanten door het hele land genieten van de lekkerste koffie. De Gooische Koffiebus werd in 2014 uitgeroep...

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Amsterdam Opening
Coffeecompany opent nieuw filiaal aan Bos en Lommerplein

Coffeecompany opent in mei zijn deuren aan het Amsterdamse Bos en Lommerplein. Het is de eerste nieuwe huurder sinds het plein in handen is van Propertize. De koffieketen betrekt het pand van 133 vierkante meter aan de rechterkant van de trap die vanaf de Bos en Lommerweg naar het plein toe leidt. ...

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Video
Reportage: Brasserie De Haven verbindt jong en oud 

De laatste jaren heeft er in de zorgsector een verschuiving plaats gevonden. Steeds meer mensen moeten langer thuis wonen. “Om die doelgroep in huis te krijgen, moet je ze op een of andere manier lokken en met ze verbinden", vertelt gastheer Arthur Karstens. Zorgcentrum De Haven in Bun...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: