Albron sluit overeenkomst voor de horeca in Fashion Outlet Zevenaar

11 juli 2019 | David Bakker

Ontwikkelingscombinatie FOZ BV (een samenwerking van Veluwezoom Verkerk Vastgoedontwikkeling en Stable International) en foodservice organisatie Albron zijn op 4 juli 2019 een partnership aangegaan, voor de horeca-exploitatie van een groot deel van de units bestemd voor horeca in Fashion Outlet Zevenaar. 

Totaalbeleving; waar fashion en food samenkomen

Fashion Outlet Zevenaar zal tussen de 90 en 100 verschillende nationaal als internationaal aansprekende merken krijgen. Albron zal als main contract operator ruim 1.100 m2 aan horeca-aanbod verzorgen. Dat aanbod zal bestaan uit op maat gemaakte concepten voor de Outlet, zoals bijvoorbeeld een ‘sweets & treats’ concept en multipurpose belevingsconcepten o.a. in de Foodcourt; inspelend op fashion en de internationale wereldkeukens. Daarnaast worden bekende street brands als Starbucks en Le Perron ingezet. In totaal betreffen het 5 horecaconcepten. Zo bieden we gezamenlijk een zeer gevarieerd en aantrekkelijk aanbod aan fashion én horeca voor de bezoekers van Fashion Outlet Zevenaar. 

"We zijn enorm trots op deze samenwerking. Albron is als landelijk opererende organisatie sterk regionaal vertegenwoordigd. We trekken daarnaast graag op met lokale leveranciers en ondernemers. Zo kunnen we maximaal inspelen op de behoeften van zowel (inter)nationale als regionale bezoekers. We vinden het ontzettend gaaf dat we Fashion Outlet Zevenaar mogen helpen om meer te zijn dan alleen een plek waar je goed kunt winkelen, maar een plek waar bezoekers de ultieme shopping experience zullen ervaren” vertelt Ernest van de Voort, Manager Marketing & Business Development bij Albron.

Kees Woltering directeur van Stable International licht toe: “Na lange tijd van gezamenlijke en intensieve voorbereiding, is een afgewogen en bijzonder aantrekkelijk totaalconcept voor Fashion Outlet Zevenaar neergezet met een kwalitatief hoogwaardig aanbod. Wij zijn dan ook bijzonder verheugd over de goede samenwerking en het daaruit voortgekomen eindresultaat. Als ervaren outletmanagement organisatie weten wij hoe belangrijk goede horeca is voor het uiteindelijke gevoel waarmee onze klant straks naar huis gaat. Goede kwaliteit met de daarbij behorende uitstekende service zal de bezoeker van Fashion Outlet Zevenaar laten terugkijken op een geslaagd dagje uit.” Fashion Outlet Zevenaar opent naar verwachting medio 2021 haar deuren voor het publiek.  

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: