Training: hoe maak je jouw horecazaak onderscheidend?

18 september 2018 | Thijs Jacobs

Wat maakt een horecaconcept succesvol? En hoe voorkom je dat je concept blijft steken in de middenmoot? In deze training (15 oktober, in Bunnik) gaan wij het hebben over de, voor velen ontastbare, aspecten die een concept tot een succes maken. Wij leggen uit hoe je het DNA en de werkelijke kernwaarden van je bedrijf kan vinden. Hoe je deze inzet en hoe ze fungeren als basis voor succes.

Hierna lopen we door de ultieme checklijst en planning om beslagen ten ijs te komen in de (her)ontwikkeling van je concept. Zodat je geen cruciale zaken laat liggen.

Resultaat

Na deze training ben je in staat je horecaconcept sterk en onderscheidend in de markt te zetten.

Voor wie

Voor horecaondernemers die al een tijd bezig zijn, maar hun concept niet 100% van de grond krijgen of voor wie een nieuw concept wil starten vanuit een sterke uitgangspositie.

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur

Groepsgrootte

De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept. Aanmelden voor de training kan via deze link. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Schiphol continueert samenwerking met HMSHost International

Amsterdam Airport Schiphol zet haar samenwerking met HMSHost International, de wereldleider op het gebied van eten & drinken, de komende jaren voort. Speerpunt in de samenwerking is de vernieuwde food & beverage strategie van Schiphol. In de nieuwe strategie staan flexibiliteit, kwaliteit, d...

KHN Coronacrisis
Horeca eerder dicht? ''Buitenproportioneel!''

Koninklijke Horeca Nederland vindt het voornemen van het kabinet om horeca in de Randstad (in zes veiligheidsregio's waar het aantal besmettingen met het coronavirus snel stijgt) waardeloos. Dirk Beljaarts, directeur van KHN noemt het in het NOS Radio 1 Journaal 'buitenproportioneel' en ...

Personalia Restaurant
Nieuwe restaurantmanager voor Wayback Burgers Breda

Sinds 7 september staat er een nieuwe kapitein in het vlaggenschip van Wayback Burgers in Breda; Roxanne Willemse. Met haar achtergrond in de keuken en het succesvol runnen van haar eigen bedrijf heeft ze alle tools in handen om het restaurant volledig eigen te maken en de groei van het restaurant i...

KHN Coronacrisis
KHN vreest extra coronamaatregelen in grote steden

Gisterenavond bereikte Koninklijke Horeca Nederland (KHN) het signaal dat er in enkele Nederlandse regio’s extra coronamaatregelen worden ingevoerd, die mogelijk ook voor de horeca zullen gelden. Via verschillende bronnen heeft KHN vernomen dat een verplichte horecasluiting om 24:00 voor een a...

Nice 'n Easy
De verschillen tussen TGT en THT

De NVWA controleert of bedrijven die zich met eten bezig houden zich aan de wetten en regels houden. Op de website van dit overheidsorgaan legt de NVWA de verschillen uit tussen ‘ten minste houdbaar tot’ en ‘te gebruiken tot.’ In de meeste gevallen stelt de fabrikant van h...

Achtergronden Fastservice
5000 gratis patatjes voor jonge aardappelkenners

Medio september vindt de jaarlijkse aardappeloogst plaats, aldus het perfecte moment om stil te staan bij het verse product van Bram Ladage. Ter ere van de aardappeloogst, deelt de Rotterdamse patatkoning vanaf vandaag maar liefst 5000 patatjes uit aan jonge patatliefhebbers. Dit gebeurt echter niet...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: