Topman La Place nieuwe General Manager HMSHost

21 april 2017 | Roy Spijker

HMSHost International, wereldleider in food & beverage voor reizigers, heeft Ad Willemsen aangesteld als General Manager van HMSHost Schiphol en Rotterdam. Willemsen neemt bijna 30 jaar aan management ervaring in food & beverages met zich mee.

In zijn nieuwe rol is Willemsen verantwoordelijk voor het ontwikkelen en groeien van de business van HMSHost Schiphol en Rotterdam. Hij zal in zijn rol intensief samenwerken met de zeer gewaardeerde partners op beide locaties.

"HMSHost Schiphol is een van onze flagship locaties en heeft een enorme groei doorgemaakt de laatste jaren onder andere met de opening van zeven nieuwe locaties in Lounge 2. Daarnaast hebben we recentelijk Rotterdam Airport mogen toevoegen aan ons portfolio. We zijn trots op wat we hebben neergezet en hebben er alle vertrouwen in deze trend voort te kunnen zetten met Willemsen aan het roer van deze belangrijke locaties. Willemsen heeft een indrukwekkende track record op management vlak en in het neerzetten en doorontwikkelen van succesvolle concepten," zegt Ronald Loendersloot, Regional Managing Director Europe & Africa van HMSHost International.

Voordat Willemsen in 2014 commercieel directeur werd bij La Place vervulde hij diverse management rollen bij het bedrijf. Toen La Place haar eerste concepten opende was hij horecamanager en daarna rayonmanager. Van 1994 tot 2016 heeft hij de formule als Operations manager, director en uiteindelijk als commercieel directeur zien uitgroeien tot een van Nederlands grootste succesformules.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Columns Blog
Grijp eerst dat laaghangend fruit

Horecamensen houden van knallen. Een mooie avond draaien met je team waarbij alles klopt. Waar de service soepel loopt, de gasten happy zijn en een goede omzet wordt gedraaid. Horecamensen vinden stille momenten in de zaak echter een gruwel. Wachten op klandizie en ‘wortelschieten’ is...

Events
Jubileumeditie BBB Maastricht groot succes

De 65e editie van BBB Maastricht was een groot succes en laat consistentie in groei zien. Meer dan 400 exposanten zorgden voor een beursvloer bomvol inspiratie op het gebied van (non)food, drinks en gastronomie. Maar er was vooral aandacht voor innovatie en culinair talent. De toon is gezet voor de ...

Bezorgen
Takeaway.com kreeg 87 procent meer bestellingen te verwerken

Takeaway.com publiceerde zojuist een 'orderupdate' voor het derde kwartaal van 2019. De zaken gaan goed voor het Nederlandse bedrijf: er werd 'overall' 87 procent meer besteld in het derde kwartaal. Duitsland spant de kroon: daar werd maar liefst 136 procent meer besteld! Verklari...

Lekkerste Lunchroombroodje
Dit zijn de vijf finalisten voor de award voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland

De jury heeft besloten. Na een uitvoerige inventarisatie van de talloze inzendingen zijn dit de vijf broodjes die het hoogst werden gewaardeerd door de jury. De mystery jury gaat de komende periode op pad om de broodjes van de finalisten te proeven, waarna op vrijdag 8 november de winnaar bekend wor...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 5: Broodje Beiroet

Vol trots presenteren we je de vijfde, en laatste, genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Broodje Beiroet' van Lunchroom De Kofffiepot in Hardenberg. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerde...

Lekkerste Lunchroombroodje
Genomineerde nummer 4: Sandwich gerookte kip

Vol trots presenteren we je de vierde genomineerde voor de award van Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2019. Dit is 'Sandwich gerookte kip' van Grand café Plaza op Schiphol. In totaal dingen in de laatste ronde vijf broodjes mee naar de award. Deze vijf genomineerden worden...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: