Topman La Place nieuwe General Manager HMSHost

21 april 2017 | Roy Spijker

HMSHost International, wereldleider in food & beverage voor reizigers, heeft Ad Willemsen aangesteld als General Manager van HMSHost Schiphol en Rotterdam. Willemsen neemt bijna 30 jaar aan management ervaring in food & beverages met zich mee.

In zijn nieuwe rol is Willemsen verantwoordelijk voor het ontwikkelen en groeien van de business van HMSHost Schiphol en Rotterdam. Hij zal in zijn rol intensief samenwerken met de zeer gewaardeerde partners op beide locaties.

"HMSHost Schiphol is een van onze flagship locaties en heeft een enorme groei doorgemaakt de laatste jaren onder andere met de opening van zeven nieuwe locaties in Lounge 2. Daarnaast hebben we recentelijk Rotterdam Airport mogen toevoegen aan ons portfolio. We zijn trots op wat we hebben neergezet en hebben er alle vertrouwen in deze trend voort te kunnen zetten met Willemsen aan het roer van deze belangrijke locaties. Willemsen heeft een indrukwekkende track record op management vlak en in het neerzetten en doorontwikkelen van succesvolle concepten," zegt Ronald Loendersloot, Regional Managing Director Europe & Africa van HMSHost International.

Voordat Willemsen in 2014 commercieel directeur werd bij La Place vervulde hij diverse management rollen bij het bedrijf. Toen La Place haar eerste concepten opende was hij horecamanager en daarna rayonmanager. Van 1994 tot 2016 heeft hij de formule als Operations manager, director en uiteindelijk als commercieel directeur zien uitgroeien tot een van Nederlands grootste succesformules.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: