‘s Werelds eerste app-based restaurant komt naar Nederland!

18 april 2017 | Thijs Jacobs

De Zweedse restaurantketen Pinchos is van plan om uit te breiden in Nederland. Pinchos heeft een uniek concept. Gasten kunnen namelijk met de Pinchos App, beschikbaar voor iOs en Android, reserveren, bestellen en betalen. Pinchos is hiermee het eerste restaurant ter wereld dat mensen via hun mobiel laat bestellen in het restaurant.

In Zweden is Pinchos een groot succes. Sinds de oprichting in 2014 zijn er bijna 30 vestigingen geopend en staan er nog 12 op de planning om dit jaar te openen. Naast de expansie in Zweden wordt er druk gebouwd aan nieuwe restaurants in Noorwegen en Denemarken.

De keuken van Pinchos bestaat uit kleine culinaire gerechten die op hetzelfde moment geserveerd worden. Het heeft wat weg van tapas, maar bij Pinchos vind je ook Japanse sashimi, Hongaarse biefstuk en mini-hamburgers, etc. Met recht een global food circus.

Een Pinchos restaurant is in een moulin-rouge stijl ingericht, met uiteraard een verwijzing naar het circus. Naast de overheerlijke gerechten en unieke uitstraling biedt Pinchos gasten ook een uitstekende service. Pinchos wil het de consumenten zo gemakkelijk mogelijk maken

De Pinchos App beschikt over diverse mogelijkheden.  Met de Pinchos App kunnen gasten reserveren bij elk Pinchos restaurant, waarna ze deze kunnen delen met hun vrienden via Facebook. Als mensen de weg niet weten, helpt de Pinchos App met een routebeschrijving. Eenmaal in het restaurant fungeert de Pinchos App als persoonlijke ober, waarmee je zowel drank als food besteld. Aan het eind van het bezoek kan er via de Pinchos App worden betaald, waarmee tevens bonuspunten worden gespaard, die bij een volgend bezoek kunnen worden ingewisseld. De medewerkers van Pinchos lopen rond, uiteraard in circuskleding, om vragen te beantwoorden en het iedereen naar de zin te maken.

Pinchos open voor ondernemers die Master Franchisee willen worden in Nederland. Met de master licentie verkrijgt de ondernemer het alleenrecht op de expansie in Nederland.

De Pinchos Master Franchisee is een ondernemer die veel ervaring heeft met het ondernemerschap in food. Daarnaast is voldoende eigen vermogen van belang om nieuwe vestigingen te kunnen openen.

Geinteresseerden kunnen zich melden bij Customerfactory op 070 – 345 34 30 of info@customerfactory.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening
Insight Beach Brabant: ijzersterk horecaconcept in hartje Eindhoven

Een groep ambitieuze ondernemers presenteert deze zomer Insight Beach: een gloednieuw city beach concept dat de horeca en culturele sector bij elkaar brengt. De hardwerkende mensen in deze sectoren brengen leven in de brouwerij en moeten zo snel mogelijk weer aan de slag, vinden de initiatiefnemers....

Interview Longread Coronacrisis
Utrechtse horecaondernemers: "De run op de horeca blijft uit"

We zijn nu drie dagen onderweg sinds de 'heropening' van de horeca. Tijd om horecaondernemers te bezoeken en te vragen naar de ervaringen met het ondernemen met coronabeperkingen en de verwachting voor de toekomst. In Utrecht bezochten we daarom verschillende horecaondernemers en voelden vooral het ...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Liveblog 1: Yesss!! Wij gaan weer open!!

Liveblog. Wij hebben er zin! Wij zijn er klaar voor! Dat is wat Utrechtse horecaondernemers ons vanochtend vol enthousiasme vertelden. De redactie van Lunchroom, De RestaurantKrant en de CaféKrant is vandaag in het land en doet verslag van de eerste dag dat de horeca na maanden weer open mag. Ti...

Achtergronden Rotterdam
Baker&Moore lanceert TO GO picknickservice 'Baker's Box'

Baker&Moore, gevestigd op de Westblaak mag vanaf 1 juni net als de rest van de Nederlandse horeca haar deuren eindelijk weer openen. Tijdens de lockdown is er hard gewerkt aan een nieuw concept. Deze week lanceerde de heer Bakker (eigenaar Baker&Moore) het gloednieuwe concept, genaamd 'B...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: