Restaurantactie IENS en Albert Heijn gestart

7 juli 2015 |
Restaurantactie IENS en Albert Heijn gestart<

Gisteren startte Albert Heijn in Nederland en België met de Albert Heijn Restaurantactie. Klanten kunnen in de winkel en online sparen voor een 2e
gratis driegangenmenu bij een van de 1500 deelnemende restaurants in Nederland en België. Albert Heijn werkt voor deze actie samen met restaurant- en reserveringswebsite IENS, onderdeel van TripAdvisor.

Unieke samenwerking
De samenwerking tussen de supermarktketen en de grootste restaurant- en reserveringswebsite van Nederland is uniek. Vorig jaar organiseerden IENS en Albert Heijn al verscheidene lokale restaurantacties. Die waren zo succesvol dat een vervolg niet uit kon blijven. Ditmaal doen alle Albert Heijn supermarkten in Nederland en België mee.

Groot publiek
“We vinden het fantastisch dat we via Albert Heijn een groot publiek kunnen inspireren om Nederland en België culinair te ontdekken. Het is natuurlijk meteen de perfecte gelegenheid om kennis te maken met IENS”, aldus Niels Keizer, algemeen directeur van IENS.

2e driegangenmenu gratis
Van 6 juli tot en met 31 augustus ontvangen klanten van Albert Heijn bij elke € 10,- aan boodschappen 1 restaurantzegel. Met 10 zegels hebben ze een volle spaarkaart en krijgen ze het 2e driegangenmenu gratis bij deelnemende restaurants. Volle spaarkaarten zijn tot en met 31 januari 2016 in te leveren.

Van eetcafé tot sterrenzaak
Door de samenwerking met IENS kunnen klanten van Albert Heijn bij een brede selectie restaurants hun spaarkaart inwisselen. In totaal doen er zo’n 1500 restaurants mee in Nederland en België, van eetcafé en pannenkoekenhuis tot hippe hotspots en sterrenzaken als Niven (Rijswijk) en Mijn Keuken (Wouw). Hiermee is de Albert Heijn Restaurantactie het grootse restaurantevenement ooit in Nederland.

Reserveren
Klanten met een volle spaarkaart kunnen een tafel reserveren via de website www.ahrestaurantactie.nl. Alle reserveringen worden verwerkt via IENS SeatMe, het online reserveringssysteem voor restaurants.

Over IENS
“Waar gaan we eten?” IENS, onderdeel van TripAdvisor, beantwoordt deze o zo belangrijke vraag elk dag voor talloze mensen. Maandelijks helpt IENS 2,3 miljoen bezoekers een geschikt restaurant te vinden. Geregistreerde proevers schrijven op jaarbasis zo’n 200.000 recensies over restaurants en leveren zo een onmisbare bijdrage. IENS helpt restaurateurs om potentiële gasten te bereiken en inspireert consumenten om Nederland culinair te verkennen via iens.nl, de mobiele website, het culinaire blog IENS FoodSpots, IENS DinnerDeals, IENS Toppers, IENS RestaurantCadeau, nieuwsbrieven en evenementen als de IENS DinerDagen. Daarnaast worden er via IENS SeatMe, het grootste online reserveringssysteem van Nederland, elke maand honderdduizenden gasten bij restaurants geplaatst. Uit eten gaan begint en eindigt op IENS, een essentiële schakel tussen restaurants en hun gasten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Download nu de corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Opening
Café Restaurant Soesterdal: all-electric

Op de voormalige vliegbasis Soesterberg is een ingetogen en duurzaam horecapaviljoen gerealiseerd, bestaande uit een café restaurant met terras, omringd door een natuurlijk speelbos en diverse speelplekken. Café Restaurant Soesterdal ligt aan de bosrand, met een weids uitzicht over ...

Economie Tech
Met Tikkie Check supersnel en eenvoudig afrekenen in horeca

Voor iedereen die op het terras of in een restaurant na een drankje of maaltijd snel en zonder tussenkomst van personeel de rekening wil betalen, biedt Tikkie Check vanaf nu de mogelijkheid in een handomdraai contactloos af te rekenen. Het enige dat je hoeft te doen, is de camera van je smartphon...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: