Pop-up winkel Coca-Cola in Amsterdam

6 augustus 2013 |
Pop-up winkel Coca-Cola in Amsterdam<

Vanwege het drukken van nog eens 50 voornamen op de verpakkingen van Coca-Cola opent het frisdrankmerk een tijdelijke winkel in Nederland. In Amsterdam komt een pop-up store die
van 14 tot en met 18 augustus open zal zijn voor gasten om samen een colaatje te delen.

Naam in plaats van merk
In totaal staan er nu 200 populaire voornamen op de frisdrankverpakkingen in het kader van 'Share a Coke'. Het bekende opschrift van het woordmerk 'Coca-Cola' heeft hiervoor voor het eerst in de geschiedenis van de frisdrank moeten wijken van de verpakking.

Beleving
In de ‘Share a Coke store’ in de Amsterdamse Kalverstraat kunnen consumenten op verschillenden manieren hun Coca-Cola beleven en delen met vrienden en familie. Er zijn allerlei activiteiten waarbij de voornaam van de bezoeker of zijn familie en vrienden centraal staat.

Persoonlijk blikje
De bezoeker kan één gepersonaliseerd 33cl blikje op de labelmachines voor zichzelf of iemand anders maken, om te delen. Ook kan hij op de foto met een gigantische Coca-Cola fles met zijn eigen naam erop om digitaal te versturen.

Door Frank Lindner:mailto:frank.lindner@uitgeverijps.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Food Achtergronden
Onderzoek: gebruik jij convenience in de keuken?

Graag je aandacht voor dit leuke onderzoek, waarvan we de resultaten binnenkort publiceren. We willen graag weten of jij in je zaak convenience - of gemaksproducten (feitelijk zijn ze hetzelfde) gebruikt. De trend is ambachtelijk en lokaal, maar in hoeverre uit zich dat in de praktijk? Is enkel werk...

Amsterdam Opening
Coffeecompany opent nieuw filiaal aan Bos en Lommerplein

Coffeecompany opent in mei zijn deuren aan het Amsterdamse Bos en Lommerplein. Het is de eerste nieuwe huurder sinds het plein in handen is van Propertize. De koffieketen betrekt het pand van 133 vierkante meter aan de rechterkant van de trap die vanaf de Bos en Lommerweg naar het plein toe leidt. ...

Video
"We bakken 10.000 American pancakes per jaar

The Blueberry is een Amerikaanse lunchroom gevestigd op twee plekken in Amersfoort. De vestiging op Emiclaerhof in Amersfoort-Noord bevat zo’n 70 binnen- en 60 buitenzitplaatsen. Door het hippe en stijlvolle interieur voelt het echt alsof je in Amerika zit. De doelgroep wisselt per locatie,...

Video
Reportage: Brasserie De Haven verbindt jong en oud 

De laatste jaren heeft er in de zorgsector een verschuiving plaats gevonden. Steeds meer mensen moeten langer thuis wonen. “Om die doelgroep in huis te krijgen, moet je ze op een of andere manier lokken en met ze verbinden", vertelt gastheer Arthur Karstens. Zorgcentrum De Haven in Bun...

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: