Nieuwe horecaconcepten op Utrecht CS

22 oktober 2015 |
Nieuwe horecaconcepten op Utrecht CS<

Horecaexploitant HMSHost International opent op de eerste verdieping van de Utrechtse stationshal drie nieuwe horecaconcepten. Vanaf vandaag
zijn 't Koffiehuis en Bar Centraal open voor het publiek en eind november opent ook restaurant Bistrot Centraal haar deuren.

Ontmoetingen
Met deze horecaconcepten en het bijbehorende terras spelen NS-stations en HMSHost in op de behoefte van reizigers en Utrechters naar een plek waar, in aanvulling op het huidige horeca-aanbod, korte en langdurigere ontmoetingen plaats kunnen vinden.

't Koffiehuis
In samenwerking met Douwe Egberts is het concept 't Koffiehuis ontwikkeld.

Bar Centraal
Heineken heeft de biertap in Bar Centraal speciaal ontworpen voor deze locatie. Ook uniek zijn de speciaal ontworpen bierflesjes van Bar Centraal met daarop de Utrechtse domtoren. Naast het regionaal gebrouwen bier kunnen gasten hier genieten van regionale, eerlijke producten van goede kwaliteit. Op de menukaart kunnen bezoekers precies lezen waar de producten vandaan komen.



Bistrot Centraal
Bistrot is een Italiaans slow food concept dat is ontwikkeld in samenwerking met The University of Gastronomic Sciences of Pollenzo in Milaan en dat inmiddels verschillende prijzen heeft gewonnen. De ter plekke gemaakte pizza’s, pasta’s en broden worden gemaakt van lokale producten.

Mirte Bouman

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Economie Bezorgen
Thuisbezorgd laat restaurants opbieden om een hogere ranking te krijgen

Thuisbezorgd past haar verdienmodel aan en gaat restaurants een hogere plek op de ranglijst laten kopen. De horecaondernemer moet hiervoor tussen de vijftig cent tot negen euro per order neertellen. Ondernemers spreken al voorzichtig over machtsmisbruik. Het 'opbieden' is nog in de testfase,...

Columns Blog
Column Sico de Moel: cadeaukaart

Meneer wilde afrekenen met een stapeltje van 6 cadeaukaarten. Bij mij kun je betalen met een cadeaukaart, maar niet met zes. Gasten met een cadeaukaart zijn soms wat angstig, ze melden het atijd al bij hun reservering, bij aankomst vragen ze nog een keer of ze echt wel met hun cadeaukaart kunnen ...

trends Bier
Onderzoek: Laag alcoholische bieren steeds populairder

De Nederlandse consument staat open voor het groeiende aantal nieuwe biersoorten dat verkrijgbaar is in de horeca en supermarkt. Maar als men dan kiest, zijn een bekende smaak en een al eerder gedronken merk doorslaggevend. De bierdrinker zoekt vanuit die zekerheid naar nieuwe ervaringen. Dit en ...

Opening
Opening Franklin: Zeeuwse charme in Middelburg [foto's]

In een monumentaal pand uit 1752 in de oude binnenstad van Middelburg heeft Brasserie Franklin recentelijk haar deuren geopend. De brasserie is onderdeel van Boutique Hotel Franklin die samen met de eerste cocktailbar van Zeeland, Sir Franklin, op 10 augustus 2019 wordt geopend. In dit nieuwe bou...

Koffie & thee Interview
Interview met een theesommelier: Is thee een belevingsproduct?

Aandacht maakt succes. Theesommelier Karin Kamstra is ervan overtuigd. Maar zie je dit ook terug in de manier waarop thee wordt geserveerd? Het drankje is inmiddels meer dan 7000 jaar oud en nog steeds is het overal te verkrijgen. Van een bekertje op het tankstation tot aan een uitgebreide high tea,...

Columns Blog
Horecaondernemer, kijk uit voor stress!

Het is hollen of stilstaan. Het ene moment is het loei druk en kun je het niet bijbenen en het volgende moment kun je een kanon afschieten. De horeca in een bedrijfstak waar de vraag naar diensten fluctueert. Mensen gaan rond dezelfde periode op vakantie, eten op vaste tijden en gaan het liefst uit ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: