Mazzo zet menu in de uitverkoop

16 juni 2017 | Roy Spijker
Mazzo zet menu in de uitverkoop<

Het Italiaanse restaurant Mazzo aan de Rozengracht in Amsterdam houdt van donderdag 22 juni tot september 2017 een grootse zomeruitverkoop. Het restaurant zal daarna plaatsmaken voor een nieuw horeca concept. Tot die tijd geeft Mazzo haar gasten de kans om afscheid te nemen door middel van een heuse uitverkoop van 35% korting op alle klassiekers.

Terwijl de zomeruitverkoop deze maand in Nederland van start gaat, zet Mazzo als eerste restaurant haar gehele menu in de uitverkoop. Het restaurant sluit in september na zeven jaar haar deuren en zet door middel van de ‘Grandi Saldi’ een drie maand durende afscheidsfeest neer voor al haar trouwe gasten en buurtbewoners.

Geheim
IQ Creative, het moederbedrijf van Mazzo, houdt haar nieuwe plannen voor de locatie voorlopig geheim. In aanloop naar de sluiting biedt Mazzo alle klassiekers met een korting van 35% aan. Zo zijn alle pizza’s en pasta’s voortaan een tientje, alle desserts een vijfje en alle contorni en charcuterie een rijksdaalder. Ook de wijnen en andere dranken worden met korting aangeboden, met een gemiddeld van 16 euro voor een fles wijn. “We gaan back to basic. Maar wel met dezelfde kwaliteit. Zie het als een soort pop-down in plaats van een pop-up.” aldus eigenaar en horecaondernemer Bert van der Leden.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Nice 'n Easy
Gebruik van convenience is vaak afhankelijk van je volume

Of je convenience- of gemaksproducten gebruikt in de keuken is vaak afhankelijk van het type restaurant waarin je werkt en welke volumes je draait. We benaderden verschillende chefs die in uiteenlopende restaurants werken en zij vertellen je meer over hoe zij werken. Peter Postma is chef-kok en m...

Awards Vega
Restaurant Veggies On Fire wint duurzaamheidsprijs voor de horeca

Veggies On Fire, Vegan Restaurant Den Haag wint voor de tweede maal op rij de duurzaamheidsprijs voor de horeca van Nederland en België. Op dinsdag 22 september werden in Ahoy, tijdens de zwaar versoberde editie van Gastvrij Rotterdam, maar toch geheel in stijl, de Gaia Green Awards 2020 uitger...

Food trends
De Dessertclub creëert eerste zoete bitterbal van Nederland

Het eerste dessert only pop-up restaurant van Nederland, de Dessertclub, krijgt wegens het grote succes een vervolg. Op 1 oktober opent het restaurant opnieuw haar deuren in Apeldoorn met een compleet nieuw 7-gangen menu. De Dessertclub heeft daarvoor een bijzondere versie van een typisch Nederlands...

Drinks trends
Consument kiest voor bewustere drinks sinds de lockdown

Met dank aan de crisis waarin we ons nog steeds begeven, maken consumenten steeds bewustere keuzes. Maar hoe uiten de consumententrends van nu zich eigenlijk? Het is niet gek te concluderen dat de afgelopen periode en de situatie waarin we ons bevinden diepe sporen hebben achtergelaten. Niet alleen ...

Coronacrisis
Hellendoornse lunchroom dicht vanwege corona

De Hellendoornse Lunchroom Lorkeers is sinds maandag gesloten, meldt Tubantia. Een personeelslid werd positief getest op corona. De eigenaresse en vier personeelsleden kregen van de GGD te horen dat zij tien dagen in thuisquarantaine moeten. Het personeelslid zat al langere tijd ziek thuis, waarn...

Nice 'n Easy
Convenience: is het eigenlijk wel gezond?

Convenienceproducten zijn een uitkomst voor de professionele keuken, vooral vanwege de tijdwinst die het gebruik ervan oplevert. Maar er zijn, bij overmatig gebruik van bepaalde soorten convenienceproducten, ook nadelen. Wieke van der Vossen, expert voedselveiligheid en etikettering bij het Voedings...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: