Kwalitaria Délifrance verrijkt het centrum van Delden

7 juni 2018 | Thijs Jacobs

Vandaag, 7 juni, opent Kwalitaria Délifrance Delden haar deuren. Bedrijfsleider Maurice Pannemans is ervan overtuigd dat de zaak een mooie toevoeging aan het centrum is: “We openen eigenlijk twee zaken: een broodjeszaak en een cafetaria. Zo kunnen we Delden de hele dag van de lekkere en betaalbare gerechten voorzien.”

Zaterdag 9 juni wordt de opening feestelijk gevierd met leuke aanbiedingen voor de Deldenaren.  Eigenaren Herbert en Harold hopen op prachtig weer want het terras, met circa 60 zitplaatsen, is het visitekaartje van het bedrijf. In de zon, onder de prachtige grote boom of een van de grote parasols; genoeg plek om deze zomer te genieten van een broodje, borrelhapje met een drankje, verse smoothie of heerlijke kop koffie.

Voor ieder wat wils

Er is veel aandacht besteed aan de inrichting van de nieuwe zaak en het assortiment. Herbert en Harold: “We vinden het belangrijk dat Kwalitaria Délifrance een plek is waar iedereen zich thuis voelt en waar je echt gezellig zit. Daarom creëren we met een moderne inrichting een gezellige sfeer en hebben we in ons assortiment aan het hele gezin gedacht. Voor de lekkerste maaltijden, burgers, friet, snacks, vers belegde broodjes en salades zit je goed bij Kwalitaria Délifrance Delden. Ook kunnen gasten erop rekenen dat we alleen de beste ingrediënten gebruiken. Zo maken we onze burgers met Hollands MRIJ-rundvlees, beleggen we ze met verse toppings en serveren we ze op een biologisch broodje van Hollands graan. De Délifrance broodjes worden ambachtelijk bereid met uitsluitend natuurlijke ingrediënten. En dat proef je!”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: