Gratis reclame voor je lunchroom

20 juli 2015
Gratis reclame voor je lunchroom

Laatste ronde, laatste kansen! Tot 1 september kun je de receptuur en foto van jouw lekkerste broodje naar onze redactie sturen. Jij wilt toch
ook een forse omzetstijging?

*Meer omzet en gratis reclame!*
Betere en goedkopere reclame voor je zaak is er niet. wanneer je wint, dan is de kans groot dat er enorm veel media-aandacht voor je lunchroom is. Aan ons zal het niet liggen. Kom op, doe mee. Niet geschoten is altijd mis.

*Hoe doe je mee?*
Meedoen is eenvoudig: stuur een foto en receptuur van je creatie naar "redactie@uitgeverijps.nl.":mailto:redactie@uitgeverijps.nl Wanneer je verder leest, dan wordt alles nog eens haarfijn uitgelegd. Nog een motivatie om mee te doen: de winnaar van de vorige editie behaalde zestig procent meer omzet na de overwinning. Zestig procent! Stel je eens voor...

*Wie kunnen er meedingen?*
Lunchrooms, dagzaken en lunchroom/brasseriën kunnen met hun inzending meedingen naar de prijs ‘Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2015’

*Voorwaarden om mee te dingen*
1. Brood – in welke vorm ook - is het hoofdbestanddeel
2. Het ingezonden gerecht moet in de periode van jurering op de kaart staan
3. De inzending moet bestaan uit:
i. Korte omschrijving van het broodje
ii. Ingrediëntenlijst (beknopt)
iii. Bereidingswijze (verkort)
iv. Een duidelijke foto
v. prijs op de menukaart

Voldoet een gerecht niet aan bovenstaande voorwaarden, dan wordt het niet meegenomen in de beoordeling door de jury.

De winnaars van de laatste vijf edities van het Lekkerste Lunchroombroodje zijn uitgesloten van deelname aan de wedstrijd.

De inzendtermijn sluit op 1 september 2015 om 12.00 uur

De wedstrijdreglementen vind je onder het kopje 'white papers' op deze website.

Overig nieuws