Gratis reclame voor je lunchroom

20 juli 2015 |
Gratis reclame voor je lunchroom<

Laatste ronde, laatste kansen! Tot 1 september kun je de receptuur en foto van jouw lekkerste broodje naar onze redactie sturen. Jij wilt toch
ook een forse omzetstijging?

Meer omzet en gratis reclame!
Betere en goedkopere reclame voor je zaak is er niet. wanneer je wint, dan is de kans groot dat er enorm veel media-aandacht voor je lunchroom is. Aan ons zal het niet liggen. Kom op, doe mee. Niet geschoten is altijd mis.

Hoe doe je mee?
Meedoen is eenvoudig: stuur een foto en receptuur van je creatie naar "redactie@uitgeverijps.nl."
Wie kunnen er meedingen?
Lunchrooms, dagzaken en lunchroom/brasseriën kunnen met hun inzending meedingen naar de prijs ‘Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2015’

Voorwaarden om mee te dingen
1. Brood – in welke vorm ook - is het hoofdbestanddeel
2. Het ingezonden gerecht moet in de periode van jurering op de kaart staan
3. De inzending moet bestaan uit:
i. Korte omschrijving van het broodje
ii. Ingrediëntenlijst (beknopt)
iii. Bereidingswijze (verkort)
iv. Een duidelijke foto
v. prijs op de menukaart

Voldoet een gerecht niet aan bovenstaande voorwaarden, dan wordt het niet meegenomen in de beoordeling door de jury.

De winnaars van de laatste vijf edities van het Lekkerste Lunchroombroodje zijn uitgesloten van deelname aan de wedstrijd.

De inzendtermijn sluit op 1 september 2015 om 12.00 uur

De wedstrijdreglementen vind je onder het kopje 'white papers' op deze website.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Achtergronden
Schiphol continueert samenwerking met HMSHost International

Amsterdam Airport Schiphol zet haar samenwerking met HMSHost International, de wereldleider op het gebied van eten & drinken, de komende jaren voort. Speerpunt in de samenwerking is de vernieuwde food & beverage strategie van Schiphol. In de nieuwe strategie staan flexibiliteit, kwaliteit, d...

KHN Coronacrisis
Horeca eerder dicht? ''Buitenproportioneel!''

Koninklijke Horeca Nederland vindt het voornemen van het kabinet om horeca in de Randstad (in zes veiligheidsregio's waar het aantal besmettingen met het coronavirus snel stijgt) waardeloos. Dirk Beljaarts, directeur van KHN noemt het in het NOS Radio 1 Journaal 'buitenproportioneel' en ...

Personalia Restaurant
Nieuwe restaurantmanager voor Wayback Burgers Breda

Sinds 7 september staat er een nieuwe kapitein in het vlaggenschip van Wayback Burgers in Breda; Roxanne Willemse. Met haar achtergrond in de keuken en het succesvol runnen van haar eigen bedrijf heeft ze alle tools in handen om het restaurant volledig eigen te maken en de groei van het restaurant i...

KHN Coronacrisis
KHN vreest extra coronamaatregelen in grote steden

Gisterenavond bereikte Koninklijke Horeca Nederland (KHN) het signaal dat er in enkele Nederlandse regio’s extra coronamaatregelen worden ingevoerd, die mogelijk ook voor de horeca zullen gelden. Via verschillende bronnen heeft KHN vernomen dat een verplichte horecasluiting om 24:00 voor een a...

Nice 'n Easy
De verschillen tussen TGT en THT

De NVWA controleert of bedrijven die zich met eten bezig houden zich aan de wetten en regels houden. Op de website van dit overheidsorgaan legt de NVWA de verschillen uit tussen ‘ten minste houdbaar tot’ en ‘te gebruiken tot.’ In de meeste gevallen stelt de fabrikant van h...

Achtergronden Fastservice
5000 gratis patatjes voor jonge aardappelkenners

Medio september vindt de jaarlijkse aardappeloogst plaats, aldus het perfecte moment om stil te staan bij het verse product van Bram Ladage. Ter ere van de aardappeloogst, deelt de Rotterdamse patatkoning vanaf vandaag maar liefst 5000 patatjes uit aan jonge patatliefhebbers. Dit gebeurt echter niet...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: