Gratis reclame voor je lunchroom

20 juli 2015 |
Gratis reclame voor je lunchroom<

Laatste ronde, laatste kansen! Tot 1 september kun je de receptuur en foto van jouw lekkerste broodje naar onze redactie sturen. Jij wilt toch
ook een forse omzetstijging?

Meer omzet en gratis reclame!
Betere en goedkopere reclame voor je zaak is er niet. wanneer je wint, dan is de kans groot dat er enorm veel media-aandacht voor je lunchroom is. Aan ons zal het niet liggen. Kom op, doe mee. Niet geschoten is altijd mis.

Hoe doe je mee?
Meedoen is eenvoudig: stuur een foto en receptuur van je creatie naar "redactie@uitgeverijps.nl."
Wie kunnen er meedingen?
Lunchrooms, dagzaken en lunchroom/brasseriën kunnen met hun inzending meedingen naar de prijs ‘Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2015’

Voorwaarden om mee te dingen
1. Brood – in welke vorm ook - is het hoofdbestanddeel
2. Het ingezonden gerecht moet in de periode van jurering op de kaart staan
3. De inzending moet bestaan uit:
i. Korte omschrijving van het broodje
ii. Ingrediëntenlijst (beknopt)
iii. Bereidingswijze (verkort)
iv. Een duidelijke foto
v. prijs op de menukaart

Voldoet een gerecht niet aan bovenstaande voorwaarden, dan wordt het niet meegenomen in de beoordeling door de jury.

De winnaars van de laatste vijf edities van het Lekkerste Lunchroombroodje zijn uitgesloten van deelname aan de wedstrijd.

De inzendtermijn sluit op 1 september 2015 om 12.00 uur

De wedstrijdreglementen vind je onder het kopje 'white papers' op deze website.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Video
Op reportage: Eetcafé De Poort

Net buiten het centrum van Utrecht staat het gezellige eetcafé De Poort. Iedereen die in Utrecht woont kent dit café en komen er ook regelmatig. De Poort zorgt voor een uniek huiskamergevoel waar je kan uitrusten, bijkletsen en lekker eten en drinken. "Onze naam komt doordat ...

Video
Op Reportage: Brownies&downieS Harderwijk

Brownies&downieS... Een concept waar Pernilla Spijker uit Ermelo wel blij van werd. “Ik studeerde commerciële economie aan Windesheim in Zwolle. Ik had geen idee wat ik na de studie wilde doen. Een kantoorbaan is niks voor mij maar ik wilde graag iets voor mijzelf beginnen", aldu...

Video
Op Reportage: Panino di Pino

Simone Prestifilippo is samen met haar man Michael eigenaar van de lunchroom Panino di Pino. Panino di pino is een lunchroom waar de moderne Italiaanse sfeer samen met de heerlijke broodjes, Pasta’s en sorbetijs in het centraal staat. Panino di Pino is opgericht door de schoonvader van Sim...

Personalia Fastservice
Domino's krijgt Nederlandse CEO voor Europa

Domino's Pizza Enterprises Limited (ASX: DMP), moederorganisatie van Domino’s pizza Nederland publiceerde deze week haar halfjaarcijfers. In Europa realiseerde Domino’s een sterke omzetgroei van +9,4% tot €382,8m (+5,0% SSS) en een EBITDA €29,4m (+15,6%). Daarnaast opende D...

Video
Op Reportage: Het nieuwe Olivier

Brasserie Olivier in Bilthoven is met haar 37 jaar een van de oudste eetgelegenheden in het dorp. Sinds een half jaar is Olivier verhuisd naar een nieuwe locatie. En daar horen veranderingen bij. Eigenaresse Myrna Janssen vertelt trots haar verhaal. ‘’We zijn verhuisd naar de meest ce...

Bezorgen Achtergronden
Brabanders eten vooral kip met carnaval 

Brabantse carnavalsvierders eten graag kip. Dat blijkt uit cijfers van maaltijdplatform Deliveroo. Op basis van data van de carnavalsdagen afgelopen jaren bekeek het bedrijf waar zij tijdens carnaval een piek in bestellingen kunnen verwachten, en waar de feestgangers per stad het meest zin in hebben...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: