Deliveroo bezorgt bij steeds meer bedrijven

24 maart 2017 | Thijs Jacobs

Deliveroo zet in op de zakelijke gast en de werklunch. Het broodtrommeltje is, als het aan de bezorgservice ligt, gauw verleden tijd. Steeds meer bedrijven sluiten zich immers aan bij de lunchservice van de bezorgdienst.

Wereldwijd eten steeds meer werknemers dankzij Deliveroo for Business gezond en afwisselend. Ook bij steeds meer Nederlandse bedrijven wordt het belang van een goed ontbijt of gevarieerde lunch gezien. Sinds september 2016 kunnen Nederlandse bedrijven gebruik maken van de service van Deliveroo. Meer dan 150 bedrijven hebben zich inmiddels aangesloten. En dat aantal groeit dagelijks.

De boterham, die snel achter het bureau wordt gegeten, maakt plaats voor een evenwichtig samengestelde lunch. Met zorg en aandacht bereid. Werknemers nemen weer de tijd om echt te proeven wat er op hun bord ligt. Ook de tijd van vette snacks uit de bedrijfskantine lijkt voorbij. Steeds meer werknemers vinden een duurzame leefstijl belangrijk en weten bovendien dat gezond ook heel smakelijk kan zijn. Fitte werknemers zitten lekkerder in hun vel en zijn creatiever.

Deliveroo bezorgt desgewenst ook ’s ochtends een smakelijk ontbijt als er een vroege meeting is. Of ’s avonds een diner als er een deadline moet worden gehaald. Overwerken met een gezond gevulde maag is beter dan met een rammelende. Deliveroo zorgt voor tevreden en voldane werknemers. 

Onder andere Facebook en Airbnb doen al mee met Deliveroo for Business. Ook in andere delen van de wereld heeft de keuzevrijheid al voor een ware revolutie op de werkvloer gezorgd. In Singapore is de financiële sector goed voor zestig procent van de bestellingen bij Deliveroo. Werknemers zijn enthousiast over de afwisselende gerechten en bestellen steeds vaker ook hun ontbijt, lunch of diner.

“Maaltijden bestellen bij Deliveroo is voor onze zakelijke klanten de manier om hun werknemers te laten genieten van hun favoriete eten. Dat levert niet alleen veel meer keuzevrijheid maar ook gezonde alternatieven op,” zegt Philip Padberg, general manager van Deliveroo Nederland.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Opening Rotterdam
[FOTO'S] Is dit de gaafste horecahotspot van Rotterdam?

Één plek waar je terecht kunt voor een tal van uiteenlopende culturen, thema's en smaken. Midden in het centrum van Rotterdam opende café DoDo haar imposante deuren voor publiek. Met maar liefst 220 zitplaatsen verdeeld over 7 uiteenlopende wereldse themaruimtes, belooft dez...

Lunchroom
Anne&Max wil vijf nieuwe vestigingen in 2020

Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, zeer gastvrije service in mooie karakteristieke panden met een trendy interieur. Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeli...

Opening Rotterdam
Bagels & Beans opent in Rotterdam Alexandrium

Goed nieuws voor wie in het oosten van Rotterdam woont of daar graag gaat shoppen: voor een paddoburgerbagel of de beruchte cheesecake kun je gewoon hier terecht. De vijfde Bagels & Beans van de Maasstad opent op 23 oktober in Rotterdam Alexandrium zijn prachtige glazen puien. Niet te missen als...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: