Debuut neemt exploitatie MaMa Kelly Den Haag over

5 juli 2019 | Thijs Jacobs

Debuut Horeca heeft per 1 juli 2019 de exploitatie van MaMa Kelly in Den Haag overgenomen. MaMa Kelly is een succesvol en award winning urban bistro concept waarin kip & kreeft een belangrijke rol spelen. Deze uitbreiding is de tweede overname in de samenwerking tussen Waterland en Debuut die afgelopen zomer 2018 tot stand kwam. Debuut heeft de ambitie om te groeien en heeft meerdere overnames in de planning.

Ambitieuze groei

MaMa Kelly heeft vestigingen in Den Haag en Amsterdam. Het bestaande concept, de identiteit en het medewerkersbestand van MaMa Kelly blijft behouden. Founder en eigenaar van MaMa Kelly, Rein Rambaldo, gaat zich meer focussen op zijn snel groeiende activiteiten met De Horeca Fabriek.

MaMa Kelly Amsterdam wordt voor eind 2019 geïntegreerd binnen Debuut. In die komende tijd ontwikkelt Debuut in samenwerking met Rein Rambaldo een plan voor de verdere uitrol van MaMa Kelly in Nederland.

De komende maanden is er dus werk aan de winkel voor Debuut Horeca. Zij voert op het moment vergaande gesprekken met partijen voor de overname van een aantal locaties met het oog op verdere expansie . “Het MaMa Kelly concept is een uitstekende aanvulling op het bestaande aanbod in de horecaportefeuille van Debuut Horeca en past uitstekend in de groeistrategie. Ons doel is en blijft verrassende concepten op bijzondere locaties door heel Nederland te openen. Elk bezoek zorgt voor een unieke ervaring. De sfeer en ambiance van MaMa Kelly gaan een absolute bijdrage leveren aan ons doel”, aldus directielid Fred Bus.

Over Debuut Horeca

Debuut Horeca is een organisatie die hoogkwalitatieve, onderscheidende horeca beheert en ontwikkelt in Nederland. Met nu nog 34 locaties, 17 formules, 3 miljoen gasten en een verwachte omzet in 2019 van 65 miljoen euro is Debuut Horeca een belangrijke speler in de horecawereld.

De verrassende horecaconcepten van Debuut bevinden zich op bijzondere locaties door heel Nederland en vele zijn ware begrippen waaronder Popocatepetl The Mexican, De Vooruitgang, Breakaway, STAN&CO en Belgian Beer Café Olivier en Beers & Barrels. Debuut Horeca heeft als doel om toonaangevend te zijn in gastvrijheid door veelzijdige en spraakmakende horecaconcepten neer te zetten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lunchroom
Anne&Max wil vijf nieuwe vestigingen in 2020

Anne&Max wilt dé huiskamer in de stad zijn die haar gasten elke dag verrast met heerlijke biologische producten, zeer gastvrije service in mooie karakteristieke panden met een trendy interieur. Anne&Max is hard gegroeid in de afgelopen twee jaar en is nog steeds volop in ontwikkeli...

Opening Rotterdam
Bagels & Beans opent in Rotterdam Alexandrium

Goed nieuws voor wie in het oosten van Rotterdam woont of daar graag gaat shoppen: voor een paddoburgerbagel of de beruchte cheesecake kun je gewoon hier terecht. De vijfde Bagels & Beans van de Maasstad opent op 23 oktober in Rotterdam Alexandrium zijn prachtige glazen puien. Niet te missen als...

Snacks Fastservice
Fritesvakantie: gratis frites voor de kleintjes

Van zaterdag 19 oktober tot met zondag 27 oktober 2019 organiseren de twee vestigingen van Par Hasard in Amsterdam de Fritesvakantie. Tijdens de herfstvakantie trakteert Par Hasard op gratis frites voor de kinderen bij de lunch van de volwassenen. Uiteraard zijn er tevens menu’s voor de kleint...

Achtergronden Internationaal
Wereldvoedseldag 16 oktober: de wereld bevindt zich in een voedingscrisis

Minstens één op de drie kinderen onder de vijf jaar heeft volgens een nieuw gepubliceerd rapport van Unicef te weinig of te veel gewicht. De wereld lijdt aan een voedingscrisis. Meer dan 800 miljoen mensen in de wereld hebben honger, maar bijna evenveel mensen zijn zwaarlijvig. Tegelij...

Tech
Het rendement van e-mailmarketing wordt zwaar onderschat

Mocht je in het huidige tijdperk als marketeer in de horeca werken, dan moet je van veel markten thuis zijn. Natuurlijk moet je bijhouden wat andere partijen doen. Dit nog naast kennis van sociale media tot aan search engine marketing. Het vak van marketeer wordt steeds lastiger en de concurrentie i...

Interview Longread
Schenk je geen alcohol? Gemiste kans!

Lang niet alle lunchrooms schenken alcohol. Na een paar minuten ‘googelen’ weten we dat van de grotere lunchketens blijkbaar alleen Anne&Max alcohol schenkt. Dat zet je toch aan het denken… Is het geen gemiste kans om geen alcohol te schenken en waarom doen ze het bij Anne&...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: