Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

8 april 2016 |
Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen<

Unox heeft het bekende Broodje Unox in een nieuw jasje gestopt. Met een nieuw logo wordt de aftrap gegeven voor een campagne die zich nu extra
richt op de evenementenbranche en het out of home segment. Met gratis oranje schorten en speciale hotpots maakt Broodje Unox zich op voor Koningsdag 2016. Het product speelt in op de behoefte van de horecaondernemer als het gaat om veiligheid (zonder open vuur of frituur), hygiëne en gemak.

Over Broodje Unox
Unox is de laatste jaren sponsor van diverse sport- en spraakmakende publieksevenementen. Het Broodje Unox is bekend bij jong en oud. De snack bestaat uit een witte pistolet, Unox rookworst professional en Broodje Unox saus. Met de huidige trends van foodtrucks, festivals en hotdogs gaat Unox zich nu nog meer richten op de evenementenbranche. Voor café-eigenaren en horeca- of evenementenondernemers met beperkte keukenfaciliteiten biedt Broodje Unox het hele jaar door verkoopondersteuning om in te spelen op grote en kleine events. Verkopers kunnen de producten op internet bestellen, deze worden via de reguliere grossier uitgeleverd. Aan de hand van het aantal dozen dat besteld wordt, ontvangen zij van Unilever daarna apart een schort, de hotpot, of allebei.

In 2016 wordt hiervoor het startsignaal gegeven met de landelijke actie voor Koningsdag. Voor meer informatie klik op deze link.
Over Unilever Food Solutions
Unilever Food Solutions is sinds 1880 actief in de voedingssector en helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden. Unilever Food Solutions produceert ingrediënten die tijdwinst opleveren, zonder in te boeten aan smaak of geur. Unilever Food Solutions werkt op een duurzame manier nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven in 74 landen. Voor meer informatie zie: www.unileverfoodsolutions.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Awards Vega
Dit is het beste groentenrestaurant ter wereld

We’re Smart® Green Guide, dé referentie in de culinaire wereld van groenten, maakte op 21 september de beste groentenrestaurants én -bedrijven ter wereld bekend. La Distillerie (Château Bourglinster - Luxemburg) van groentenchef René Mathieu is uitgeroepen tot he...

Wet- en regelgeving Horeca & Recht
Een gewijzigde Bibob-toets: wat betekent dat?

Zoals iedere horecaondernemer weet, kan geen restaurant of café worden geopend zonder de daartoe benodigde vergunning of vergunningen. Bij de aanvraag van zo’n vergunning, bijvoorbeeld een exploitatie- of Drank- en horecawetvergunning, is het mogelijk dat de aanvrager een zogenaamde Bib...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Nieuwe coronamaatregelen: waarom moet de horeca eigenlijk eerder dicht?

Vanaf zondag 18.00 uur zijn de nieuwe coronamaatregelen van kracht gegaan, waarvan de meeste gericht zijn op de horeca. Premier Rutte toonde zich bezorgd over de verspreiding van het virus en vond de maatregelen nodig en logisch: "Hoe later op de avond, hoe moeilijker de anderhalve meter."...

Nice 'n Easy
Sous-vide bereiden, zo werkt het

Sous-vide koken heeft de laatste jaren in de horeca flink aan populariteit gewonnen. Bij deze techniek worden in een waterbad met exact gecontroleerde lage temperatuur vacuümverpakte producten gelijkmatig gegaard. Doordat het gevacumeerd is, behoudt het smaak en structuur. Hoewel sous-vide in d...

KHN Coronacrisis
KHN: kabinet voert disproportionele maatregelen in tegen horeca

De blijvende toename in het aantal besmettingen was de aanleiding voor een extra persconferentie van premier Rutte en minister De Jonge vanavond. Naast een update van de huidige stand van zaken, werden er voor 6 van de 25 veiligheidsregio’s extra maatregelen aangekondigd, waaronder maatregelen...

Achtergronden
Schiphol continueert samenwerking met HMSHost International

Amsterdam Airport Schiphol zet haar samenwerking met HMSHost International, de wereldleider op het gebied van eten & drinken, de komende jaren voort. Speerpunt in de samenwerking is de vernieuwde food & beverage strategie van Schiphol. In de nieuwe strategie staan flexibiliteit, kwaliteit, d...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: