Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen

8 april 2016 |
Broodje Unox biedt de horeca omzetkansen<

Unox heeft het bekende Broodje Unox in een nieuw jasje gestopt. Met een nieuw logo wordt de aftrap gegeven voor een campagne die zich nu extra
richt op de evenementenbranche en het out of home segment. Met gratis oranje schorten en speciale hotpots maakt Broodje Unox zich op voor Koningsdag 2016. Het product speelt in op de behoefte van de horecaondernemer als het gaat om veiligheid (zonder open vuur of frituur), hygiëne en gemak.

Over Broodje Unox
Unox is de laatste jaren sponsor van diverse sport- en spraakmakende publieksevenementen. Het Broodje Unox is bekend bij jong en oud. De snack bestaat uit een witte pistolet, Unox rookworst professional en Broodje Unox saus. Met de huidige trends van foodtrucks, festivals en hotdogs gaat Unox zich nu nog meer richten op de evenementenbranche. Voor café-eigenaren en horeca- of evenementenondernemers met beperkte keukenfaciliteiten biedt Broodje Unox het hele jaar door verkoopondersteuning om in te spelen op grote en kleine events. Verkopers kunnen de producten op internet bestellen, deze worden via de reguliere grossier uitgeleverd. Aan de hand van het aantal dozen dat besteld wordt, ontvangen zij van Unilever daarna apart een schort, de hotpot, of allebei.

In 2016 wordt hiervoor het startsignaal gegeven met de landelijke actie voor Koningsdag. Voor meer informatie klik op deze link.
Over Unilever Food Solutions
Unilever Food Solutions is sinds 1880 actief in de voedingssector en helpt chef-koks wereldwijd met het bereiden van smakelijke, voedzame maaltijden. Unilever Food Solutions produceert ingrediënten die tijdwinst opleveren, zonder in te boeten aan smaak of geur. Unilever Food Solutions werkt op een duurzame manier nauw samen met grote en kleine bedrijven, van zelfstandige restaurants tot hotelketens en cateringbedrijven in 74 landen. Voor meer informatie zie: www.unileverfoodsolutions.nl.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Vega
Helft van de Nederlanders vindt iedere dag vlees eten niet meer van deze tijd

Iedere dag vlees eten is niet meer van deze tijd. Dat vindt ongeveer de helft van alle Nederlanders. Meer dan 60% van de mensen is zich bewust van de impact van vlees op het klimaat. De milieuschade die de productie en consumptie van vlees oplevert moet in de winkelprijs worden verwerkt, vindt 1 op ...

Opening Rotterdam
Restaurant JAQ, dé hotspot in het Rotterdamse theaterdistrict

Op 12 december opent restaurant JAQ haar deuren in het theaterdistrict van Rotterdam, tegenover het Oude Luxor Theater en vlakbij het bruisende uitgaansgebied rondom het Hofplein. Het sfeervolle restaurant is dé plek om af te spreken voor een drankje tijdens of na het shoppen, voor een zakend...

Economie
Personeel houdt ondernemer uit zijn slaap

Ruim de helft (55%) van alle ondernemers uit het MKB ligt ’s nachts wel eens wakker van zorgen over de eigen onderneming. Met name het vinden en behouden van goed personeel zorgt voor slapeloze nachten. Daarnaast zijn niet betalende klanten en een verstoorde werk-privébalans veel voorko...

Interview Longread
Het succesverhaal van Brownies&downieS: 'Eind dit jaar hebben we 57 lunchzaken'

In zeven jaar tijd van twee naar vijfenvijftig vestigingen. Thijs Swinkels, oprichter van Brownies&downieS, geniet nog steeds van de olievlek die zich vanuit het Brabantse Veghel heeft weten te verspreiden naar de rest van Nederland. Een mooie prestatie voor iemand die eigenlijk alleen maar werk...

Vega
Nieuw vegetarisch keurmerk voor restaurants

Dinsdag 12 november is het eerste echte vegetarische keurmerk voor restaurants gelanceerd. Het LEKKER VEGA Keurmerk is een initiatief van de Vegetariërsbond en doet met zijn indeling in niveaus recht aan het veelzijdige vega-aanbod in de Nederlandse horeca. Een win-win situatie voor restaurant ...

Koffie & thee Achtergronden
App spaarder 'wint' reis naar Italië bij Doppio Espresso

In september 2018 was de lancering van de Mijn Doppio App. Gasten van Doppio Espresso kunnen middels de app sparen voor gratis koffie, patisserie, lunch en als ultieme spaardoel een reis naar Milaan. In 2019 is het zover, de eerste gasten hebben 5000 punten bij elkaar gespaard. De trouwe gast van...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: