Baker’s Dough trekt het land in

18 januari 2018 | Thijs Jacobs

Vorige jaar veroverde Nederland’s eerste cookie dough bar Baker’s Dough al voor de opening de hongerige harten van iedere ‘foodie’  in het land. Maandenlang kwam er geen einde aan de rijen voor de shop en reisde men stad en land af om het safe-to-eat rauwe koekjesdeeg te proeven. Onlangs benoemden diverse horecavakbladen daarnaast het concept van Baker’s Dough als een van de beste trendconcepten van 2017, maar Baker’s Dough is meer van plan. ‘Dough Big or Dough Home’ is de gedachte van de ondernemers en dat willen ze waarmaken ook!

Bezorgmarkt

Zo lanceerde lanceerde Baker’s Dough eind vorig jaar vanuit de winkel de Doughlicious-patisserielijn, met cookie dough taarten en cookie doughbons speciaal voor horecagelegenheden, betraden ze de bezorg- en bestelmarkt met heerlijke cadoughbox pakketten en kwam er zelfs een specifiek ‘Yes I dough’ – assortiment bij voor bruiloften.

Bakfiets

Nu is hét moment aangebroken dat Baker’s Dough heel Nederland gaat bereiken: met een splinternieuwe unieke bakfiets om op kleine evenementen te staan en op termijn ook een truck die het land door kan rijden! Alleen al bij de aankondiging hapte Nederland (en omstreken!) gulzig toe… De aanhoudende, brandende vraag naar het cookie dough blijft zowel online als offline dan ook maar stijgen.  Ondernemer Paul Bakker ziet 2018 dan ook als hét jaar om het product bekend en bereikbaar te maken bij de grotere retailers en horeca-leveranciers. “Iedereen in Nederland moet immers kunnen genieten van deze goddelijke traktatie”, aldus Mr. Baker zelf.

De slogan van het bedrijf kunnen wij inmiddels niet meer dan beamen: Baker’s Dough, just keep on doughing it!

 

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Events
Innovatief netwerken tijdens BBB Maastricht 2018

BBB Maastricht, de oudste horecavakbeurs van Nederland, vindt plaats van maandag 8 t/m woensdag 10 oktober in MECC Maastricht. BBB Maastricht biedt een veelzijdig programma voor horecaprofessionals uit ieder segment. Van (speciaal) bieren tot biologische streekproducten en van innovatieve productont...

Creëer een ijzersterke Social Media strategie

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog vi...

Verbouwen
Family Naarden is verbouwd

Bij Family Naarden zijn ze een aantal weken geleden druk bezig geweest om alle wanden in de vestiging een nieuwe uitstraling te geven. En het resultaat mag er wezen! De wand achter de counter en bij de bakwand heeft een mooie, frisblauwe tegellaag gekregen. Op de andere wand zijn tegels geplaatst in...

Opening Culinair
Foodhallen Rotterdam geopend op Kop van Zuid

Vanaf vandaag valt er weer flink wat te nassen in Rotterdam. Vier jaar na de introductie van de Foodhallen Amsterdam opent een tweedeindoor foodmarket in 010. Geen gevalletje copy-paste, maar een ras-Rotterdammer van een foodhal. Foodhallen Rotterdam betrekt samen met het naastgelegen designhotel Ro...

Uber Eats breidt uit

Waar Foodora sopt in Nederland, pakt Uber Eats juist door. Het bedrijf breidt voor het einde van dit jaar uit naar Groningen en Haarlem en vergroot het bezorggebied in de regio Den Haag door Scheveningen en Voorburg aan de app toe te voegen. Daarnaast kunnen bestaande en nieuwe gebruikers van de app...

Opening
Sidney Schutte en David Baxter openen Café Cliché

Vandaag opent Café Cliché, de gloednieuwe buurtbrasserie van Amsterdam-Oost. Hier kookt chef David Baxter vijf dagen per week voor de buurt en voor wie in de buurt is. Het initiatief en het menu zijn van Sidney Schutte, die net als Baxter carrière maakte in sterrenrestaurants. ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: