Yoghurt Barn wint Happy Service Award

13 juni 2018 | Thijs Jacobs

Het concept van Yoghurt Barn is niet alleen voor elke yoghurteter een succes, ook
vaders en moeders, ouders to be en opa’s en oma’s nemen met liefde plaats in deze
horecagelegenheid. Een plek waar het leven voor deze mensen iets gemakkelijker
wordt. Yoghurt Barn ontvangt dan ook de Oei ik Groei! Happy Service Award.

Hoe ouder je wordt, hoe meer je doorkrijgt dat de kleine dingen in het leven het grootste
verschil uitmaken. In Nederland zijn er allemaal leuke plekken die het extra makkelijk
maken om je baby mee naartoe te nemen. Deze plekken zet Oei, ik groei! in het zonnetje
met de Happy Service Award.

Speelhoek

In acht locaties van de Yoghurt Barn is er een speelhoek aanwezig waar newborns en
kleine kinderen hun geluk niet op kunnen. Ouders, verzorgers en/of oppassers kunnen
ondertussen achteroverleunen en genieten van een heerlijk ontbijt of gezonde lunch.
Eigenaar Wouter: “Toen mijn vrouw Esther en ik Yoghurt Barn oprichten, was onze
kleine net zes maanden oud. We besloten daarom een leuke kinderhoek te plaatsen en
een speciaal kindermenu te maken. Lekkere en gezonde hapjes voor de kleintjes.”


Dit healthy food concept is volgens Marketing Director Eline één van de redenen waarom
Oei, ik groei! met de Happy Service is begonnen: “Yoghurt Barn denkt naast de service
ook aan steun voor moeders met pasgeboren baby’s. Twee keer per maand wordt er op
verschillende locaties het ‘mama cafe’ gehouden, waar moeders even tot rust kunnen
komen en ervaringen delen. Het leven van nieuwe ouders is al heftig genoeg, laten we
het ze iets gemakkelijker maken.” Wouter: “We proberen met onze Barns voor jong en
oud een ontspannen omgeving te creëren. De Happy Service geeft erkenning en toont
aan dat onze passie gezien wordt!”

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Drinks Longread
Achtergrond: alcoholarm bier in opkomst, alcoholvrije wijn nog niet populair

Overdag een ijskoud glas bier of een goed glas wijn. Hoewel in Nederland die cultuur niet heerst, verandert de behoefte van de consument. De mogelijkheid om een glas wijn of een biertje bij de lunch te bestellen groeit. Alcoholvrije wijnen zijn (nog) niet populair in de horeca, maar bieren die weini...

Personeel Achtergronden
Onderzoek personeel & horeca: 'De horecaondernemer heeft geen plan'

‘’Het moet een familie zijn’’, ‘’ludieke wervingsfilmpjes helpen’’ en ‘’duidelijke communicatie is alles’’. Bovenstaande uitspraken komen van horecamanagers en -ondernemers. Kortom: elke ondernemer of manager die ik spreek heeft...

Patisserie Advertorial
Creëer je eigen unieke dessert

Patisserie speelt een steeds belangrijkere rol in de Nederlandse horeca. Met een mooi stukje patisserie kun je een geweldige indruk maken op je gasten, hetgeen kan zorgen voor meer omzet. Het is belangrijk om innovatief te blijven. Zo kan het aanbieden van huisgemaakte patisserie een manier zijn om ...

Achtergronden
Top 10 brandoorzaken bij bedrijven

Menselijk handelen is de belangrijkste oorzaak van bedrijfsbranden in Nederland. En daarmee is het één van de grootse bedreiging van de bedrijfscontinuïteit in het midden- en kleinbedrijf. Dat constateert verzekeraar Reaal, na een analyse van brandoorzaken bij bedrijven. De verzek...

Drinks Achtergronden
Terrasonderzoek: Oslo het duurst, Amsterdam goedkoop

Oslo is de duurste stad van Europa om een terras te pakken. De gemiddelde prijs voor een rondje drank op het terras in de Noorse hoofdstad is € 53,71. Dit is ruim drie keer zo duur als Budapest, waar je € 15,94 kwijt bent voor een rondje (2 espresso, 2 fris, 2 halve liters bier en 2 ros&ea...

Interview Longread
Interview: lunchcafé waar je kunt douchen

Lunchrooms bevinden zich in de meeste gevallen in (stads)centra en stemmen daar het aanbod op af. Winkelend publiek, vriendinnengroepen en schoolgaande jeugd zijn er kind aan huis, maar je zult er zelden een trucker zien. Bij Lunchcafé Jut & Jul is het juist andersom, de truckers kunnen h...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: