Yoghurt Barn wint Happy Service Award

13 juni 2018 | Thijs Jacobs

Het concept van Yoghurt Barn is niet alleen voor elke yoghurteter een succes, ook
vaders en moeders, ouders to be en opa’s en oma’s nemen met liefde plaats in deze
horecagelegenheid. Een plek waar het leven voor deze mensen iets gemakkelijker
wordt. Yoghurt Barn ontvangt dan ook de Oei ik Groei! Happy Service Award.

Hoe ouder je wordt, hoe meer je doorkrijgt dat de kleine dingen in het leven het grootste
verschil uitmaken. In Nederland zijn er allemaal leuke plekken die het extra makkelijk
maken om je baby mee naartoe te nemen. Deze plekken zet Oei, ik groei! in het zonnetje
met de Happy Service Award.

Speelhoek

In acht locaties van de Yoghurt Barn is er een speelhoek aanwezig waar newborns en
kleine kinderen hun geluk niet op kunnen. Ouders, verzorgers en/of oppassers kunnen
ondertussen achteroverleunen en genieten van een heerlijk ontbijt of gezonde lunch.
Eigenaar Wouter: “Toen mijn vrouw Esther en ik Yoghurt Barn oprichten, was onze
kleine net zes maanden oud. We besloten daarom een leuke kinderhoek te plaatsen en
een speciaal kindermenu te maken. Lekkere en gezonde hapjes voor de kleintjes.”


Dit healthy food concept is volgens Marketing Director Eline één van de redenen waarom
Oei, ik groei! met de Happy Service is begonnen: “Yoghurt Barn denkt naast de service
ook aan steun voor moeders met pasgeboren baby’s. Twee keer per maand wordt er op
verschillende locaties het ‘mama cafe’ gehouden, waar moeders even tot rust kunnen
komen en ervaringen delen. Het leven van nieuwe ouders is al heftig genoeg, laten we
het ze iets gemakkelijker maken.” Wouter: “We proberen met onze Barns voor jong en
oud een ontspannen omgeving te creëren. De Happy Service geeft erkenning en toont
aan dat onze passie gezien wordt!”

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Overig nieuws

Lekkerste Lunchroombroodje Awards
Meld je aan voor het Lekkerste Lunchroombroodje van Nederland 2020

In verband met de maatregelen om de verdere verspreiding van het coronavirus een halt toe te roepen, zijn horecagelegenheden gesloten geweest. Dat is heel vervelend voor jou als lunchroomondernemer, maar wat kun je beter doen om je naamsbekendheid en omzetkansen te vergroten dan meedoen met de wedst...

Economie Achtergronden
Inkomsten restaurants en cafés in juli nog ruim 10% lager dan vorig jaar

Restauranthouders kregen in juli gemiddeld 11% minder inkomsten bijgeschreven dan in dezelfde maand een jaar eerder. Bij café-eigenaren was dit 13%. Dit blijkt uit onderzoek van Knab. De online bank analyseerde geanonimiseerde transactiedata van 167.000 zakelijke klanten. Ondanks de vers...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Contactgegevens van horecagasten moeten na 14 dagen verwijderd worden

De contactgegevens van gasten, waar horecabedrijven sinds maandag verplicht om moeten vragen, moeten na veertien dagen vernietigd worden. Dat stelt brancheverenging Koninklijke Horeca Nederland (KHN). Dit lazen we in een artikel op NU.nl. Het telefoonnummer en e-mailadres van alle gasten moet op...

Wet- en regelgeving
Lachgasverbod: mag je het straks nog wel kopen voor in je keuken?

Het gebruik van lachgaspatronen als drugs in plaats van gastronomisch of technisch hulpmiddel is de laatste jaren flink toegenomen. Zoveel zelfs dat (door staatssecretaris Blokhuis en minister Grapperhaus) een voorstel is gedaan om lachgas in het hele land te gaan verbieden. Met het landelijk verbod...

Columns
Knibbel, knabbel, knuisje, wie knabbelt er aan jouw huisje?

Vol is vol, kopte de krant laatst. Het gaat over hoe vol de campings, bungalowparken en hotels wel niet zijn in eigen land. In maart was de annuleringenstroom niet bij te houden en deze zomer staat de telefoon roodgloeiend om een felbegeerd plekje onder onze eigen zon te bemachtigen. Tenminste als j...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief!

Lees Nu
Horeca & Recht
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: